преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinnalot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам понеделник, 23 октомври. Наредено изплащане. На следващия ден получих имейл с искане да изпратя личната си карта и доказателство за адрес, което направих. В петък, 27 октомври. дойде с молба да завърши проверката чрез системата hooyu в казиното, проверката чрез hooyu беше доста уморителна, защото беше многократно отхвърляна. Петък вечерта най-накрая успях да проверя, в събота, 28 октомври в 11:30 ч. Имаше и късно потвърждение по имейл от отдела за човешки ресурси. В събота след потвърждението по имейл проверих услугата за чат в Spinnalot и казах 24 часа след потвърждението, в зависимост от опцията за изплащане, до одобрение от персонала. Изплащането ми се извършва чрез JetonWallet, т.е. 1 час след hooyu проверката на 27 октомври + 28 октомври. Имейл потвърждение. Вече потърсих навсякъде дали 24 часа след потвърждението за проверка от събота от 11.30 до понеделник се броят за време за обработка?
I have on Monday October 23rd. Payout ordered. The next day I received an email requesting that I send my ID card and proof of address, which I then did. On Friday October 27th. came with a request to complete verification via the hooyu system in the casino, verifying via hooyu was quite tiring because it was repeatedly rejected. Friday evening I finally managed the verification, on Saturday October 28th at 11:30 a.m There was also a late email confirmation from the human resources department. On the Saturday after the email confirmation, I checked the chat service in Spinnalot and said 24 hours after verification, depending on the payout option, until approval from staff. My payout is made through JetonWallet i.e. 1 hour after the hooyu verification on October 27th + October 28th. Email confirmation. I've already searched everywhere whether the 24 hours after the verification confirmation from Saturday from 11.30 a.m. to Monday counts as processing times?
Ich habe am Montag den 23.10. Auszahlung beauftragt.Nächsten Tag kam eine Email Aufforderung des Personalausweis und Adressnachweises zu zuschicken, was ich auch anschließend getan habe.Am Freitag den 27.10. kam mit der Aufforderung über dem hooyu System im Casino zu Verifizierung abschließen musste, über hooyu war ziemlich anstrengend sich zu Verifizieren, weil immer wieder abgelehnt wurde.Freitag abend habe ich es endlich geschafft mit der Verifizierung, wobei am am Samstag den 28.10 um 11.30Uhr verspätet kam auch eine verspätete E-Mail Bestätigung von der Personalabteilung.Am Samstag nach der Email Bestätigung habe ich im Spinnalot über dem Chatservice nachgehakt und sagte nach der Verifizierung 24Stunden, noch je nach Auszahlungs Option bis zur Freigabe vom Personal.Mein Auszahlung erfolgt durch JetonWallet also 1Stunden nach der hooyu Verifizierung am 27.10.+28.10. Email Bestätigung.Ich habe schon überall gesucht ob die 24Stunden nach der Verifizierungs Bestätigung ab dem Samstag ab 11.30Uhr bis jetzt dem Montag als Bearbeitungszeiten zählt?
Здравейте, опитахте ли да попитате или разберете дали казината правят трансфери през уикенда? Освен това виждам, че сте написали, че трябва да минат 24 часа, след като тегленето ви бъде одобрено?
Както и да е, не мисля, че е време за паника, опитайте да попитате чат на живо, когато започне времето за обработка, защото те ще знаят най-добре и ще ни уведомят. Ще чакам отговора.
Hi, did you try to ask or find out if the casinos do transfers over the weekend ? Also, I see you wrote that it should take 24 hours after your withdrawal is approved ?
Anyway, I don't think it's time to panic, try asking live chat when the processing time starts because they will know best and let us know. I will wait for the answer.
Да, супер пупер😁
Има 2 дни закъснение, но мога да го преживея. Изненадан съм, но и много щастлив.,. 500 жетона и в акаунта, muahaha💪😁👍 Тези няколко дни ми донесоха главоболие точно поради тази причина, като цялото крайно разочарование от миналата година изплува на повърхността. По това време ставаше въпрос за наистина голяма част от искането за изплащане и успях да получа само първото изплащане от €1000, 50 пъти повече от сумата, и всичко това без никакви нарушения на правилата и разпоредбите... Правната система се прецака , натрупах изключителен опит с измамите и Всичко, което е останало, е скапаният белег на душата ми😕 🤷♂️ Без обида и благодаря отново за усилията. Yuhuu 😃... цели 500 токена 👍👍
Yes, super duper😁
It's 2 days late, but I can live with it. I'm surprised but also very happy.,. 500 tokens and in the account, muahaha💪😁👍 These few days have given me a headache just for that reason, with all the extreme frustration from last year coming to the surface. At that time it was about a really big chunk of payout request, and I managed to get only the first payout of €1000, 50 times the amount, and the whole thing without any violation of rules and regulations... Legal system screwed up, gained extreme experience with rip-offs and All that's left is the shitty scar on my soul😕 🤷♂️ No offense and thanks again for your effort. Yuhuu 😃... a whole 500 tokens 👍👍
Ja doch super duper😁
Zwar 2Tage verspätet, aber kann damit leben.Bin überrascht aber auch sehr froh.,. 500Token und auf Konto, muahaha💪😁👍Diese paar tage haben mir nur aus dem grund Kopfkino bereitet, wobei mir an ExtremFrust vom letzten Jahr alles hochkam. Damals nämlich ging es um einen richtig fetten Batzen an Auszahlungsantrag, wobei ich geschafft habe, nur die erste Auszahlung vom 1000€ des 50fachen der Summe bekam, noch das ganze noch ohne irgendwelchem Regel&Richtlinien Verstoß... Rechtssystem verkackt, extrem Erfahrung an Abzocke gesammelt und nur geblieben ist die beschissene Narbe in der Seele😕 🤷♂️ Nichts für ungut und nochmals danke ihrer Mühe. Yuhuu 😃... ganze 500Token 👍👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.