Здравейте,
Бих те посъветвал да си намериш друго казино. Опасявам се, че този има ужасна репутация.
Казиното комуникира ли с вас?
Hello,
I'd advise you to find another casino. This one has a terrible reputation, I'm afraid.
Does the casino communicate with you?
Честно казано, за мен също изглежда, че няма да получите печалбите си.
Просто напуснете това място и си намерете прилично казино:
https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED&cac_108=true
ако решите да играете в казино, което не е регистрирано в Италия, моля, следете неговия лиценз, репутация и потребителски отзиви.
Frankly, to me, it also seems that you will not get your winnings.
Just leave this place and find yourself a decent casino:
https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED&cac_108=true
if you decide to play in a casino not registered in Italy, please keep an eye on its license, reputation, and user reviews.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.