преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinmatch Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играя в тази платформа, това е най-лошата платформа, която просто мами потребителите, като популяризира фалшиви неща, седмичен бонус за загуба ще бъде кредитиран в понеделник, но това никога не се случва, няма да получим бонус за загуба до неделя. За помощ при публикуване на екранна снимка, показваща, че няколко от моите приятели получават бонус за загуба в неделя, така че се пазете от този вид измамник.
I am playing in this platform, this is a worst platform which just scam users by promoting fake thing, weekly losing bonus will be credited on monday, but this never happens, we will not receive losing bonus until Sunday. For assistance posting screenshot showing we few of my friends receive losing bonus on sunday, so beware of this kind of scammer.
Добър ден и на теб.
По същество проблемът е във факта, че все още не сте получили кешбек. Попитахте ли казиното? Обикновено това е първото нещо, което трябва да направите, защото има потенциала да предупреди другите, ако смятате, че обяснението е слабо или подвеждащо. разбирате ли какво имам предвид
Липсва ми и екранната снимка, за която говорихте. Имате ли проблем с публикуването на тези? Уведомете ме, моля.
Good day to you.
Essentially, the issue lies in the fact that you have not yet received the cashback. Did you ask the casino? This is usually the first thing to do because it has the potential to warn others if you find the explanation to be weak or misleading. Do you know what I mean?
I'm also missing the screenshot you talked about. Any problem posting these? Let me know, please.
По ваша препратка, ако грешах, защо ме помолиха да изтрия тези отзиви.
Сега открих друг проблем, направих P2P трансфер, за който беше казано, че ще бъде изчистен незабавно и сега, когато ги разпитах за моя P2P трансфер, те ме молят да изчакам и не знаят времевата рамка, изминали са повече от 18 часа все още няма отговор от тях.
За справка прикачете екранна снимка.
To your reference, if I was wrong why would have they asked me to deleted those feedback.
Now another issue found I placed an P2P transfer which is been told will be cleared instantly and now when I questioned them on my P2P transfer they are asking me to wait, and they are not aware of the time frame, it is been more then 18 hrs yet no response from them.
For reference attaching screenshot.
Хубав ден и на теб!
Съжалявам, но имам нужда от кратко обобщение, за да съм в крак с напредъка. Бихте ли любезно последвали стъпките ми, за да ми помогнете?
Чакате гореспоменатия кешбек повече от седмица. Това ви вдъхнови да наводните социалните медии с вашите преживявания. След като казиното разбра, те ви обещаха връщане на пари при изтриване на „отзивите". В същото време тегленето ви се забави. Това точно ли е, моля?
Е, бих казал, че моето мнение няма голямо значение, защото аз например не видях какво сте публикували в социалните мрежи. Въпреки това не съм убеден, че казиното трябва някога да отлага плащане само защото не сте били доволни; от друга страна 18 часа за мен не са забавяне.
Е, предполагам, че ще е по-добре първо да изчакам вашето разяснение.
Good day to you!
I'm sorry, but I would need a little recap to keep up with the progress. Could you kindly follow my steps to help me out?
You have been waiting for the forementioned cashback for more than a week or so. That inspired you to flood social media with your experiences. Once the casino did find out, they promised you the cashback upon deleting the "reviews." At the same time, your withdrawal has been delayed. Is that precise, please?
Well, I'd say my opinion does not matter much because I, for instance, did not see what you posted on the socials. Despite that, I'm not convinced the casino should ever delay payment just because you have not been satisfied; on the other hand, 18 hours is not a delay for me.
Well, I guess it would be better to await your clarification first.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.