НачалоФорумКазинаSpinmatch Casino - обща дискусия

Spinmatch Casino - обща дискусия

 от Dugguprogod
|
625 преглеждания 4 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinmatch Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Играя в тази платформа, това е най-лошата платформа, която просто мами потребителите, като популяризира фалшиви неща, седмичен бонус за загуба ще бъде кредитиран в понеделник, но това никога не се случва, няма да получим бонус за загуба до неделя. За помощ при публикуване на екранна снимка, показваща, че няколко от моите приятели получават бонус за загуба в неделя, така че се пазете от този вид измамник.

Автоматичен превод:
Dugguprogod

Добър ден и на теб.

По същество проблемът е във факта, че все още не сте получили кешбек. Попитахте ли казиното? Обикновено това е първото нещо, което трябва да направите, защото има потенциала да предупреди другите, ако смятате, че обяснението е слабо или подвеждащо. разбирате ли какво имам предвид

Липсва ми и екранната снимка, за която говорихте. Имате ли проблем с публикуването на тези? Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
Radka

По ваша препратка, ако грешах, защо ме помолиха да изтрия тези отзиви.


Сега открих друг проблем, направих P2P трансфер, за който беше казано, че ще бъде изчистен незабавно и сега, когато ги разпитах за моя P2P трансфер, те ме молят да изчакам и не знаят времевата рамка, изминали са повече от 18 часа все още няма отговор от тях.

За справка прикачете екранна снимка. file

file

Edited
Автоматичен превод:
Dugguprogod

Хубав ден и на теб!

Съжалявам, но имам нужда от кратко обобщение, за да съм в крак с напредъка. Бихте ли любезно последвали стъпките ми, за да ми помогнете?

Чакате гореспоменатия кешбек повече от седмица. Това ви вдъхнови да наводните социалните медии с вашите преживявания. След като казиното разбра, те ви обещаха връщане на пари при изтриване на „отзивите". В същото време тегленето ви се забави. Това точно ли е, моля?

Е, бих казал, че моето мнение няма голямо значение, защото аз например не видях какво сте публикували в социалните мрежи. Въпреки това не съм убеден, че казиното трябва някога да отлага плащане само защото не сте били доволни; от друга страна 18 часа за мен не са забавяне.

Е, предполагам, че ще е по-добре първо да изчакам вашето разяснение.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини