преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Уважаеми жалбоподател,
Благодаря ви много, че изпратихте своя случай. Съжаляваме да научим за вашия проблем и разбираме притесненията ви. За съжаление бихме искали да ви информираме, че жалбата ви не е уважена поради следната причина:
Ние не обработваме оплаквания, когато проблемът е възникнал преди повече от година, тъй като повечето казина дори не пазят датата на играча толкова дълго. Моля, не забравяйте да изпратите жалбата си в разумен срок следващия път.
Съжаляваме, че не можахме да бъдем повече полезни и се надяваме, че проблемът ви ще бъде решен по друг начин.
Благодаря ви предварително за разбирането.
Имам всеки препис и т.н., защо жалбата ми беше отхвърлена?
Dear complainant,
Thank you very much for submitting your case. We are sorry to hear about your problem and understand your concerns. Unfortunately, we would like to inform you that your complaint has not been upheld for the following reason:
We do not handle complaints where the issue occurred over a year ago as most of the casinos do not even keep player date for that long. Please be sure to submit your complaint within a reasonable time frame next time.
I'm sorry we couldn't be of more help and hope that your problem will be solved by other means.
Thank you in advance for your understanding.
I have every transcript etc, why was my complaint rejected?
Здравейте, отговорът беше даден:
„ Ние не разглеждаме оплаквания, когато проблемът е възникнал преди повече от година, тъй като повечето казина дори не пазят датата на играча толкова дълго ."
Това е причината. Съжалявам, трябваше да действате по-рано.
Hello, the reson was given:
"We do not handle complaints where the issue occurred over a year ago as most of the casinos do not even keep player date for that long."
This is the reason. I'm sorry, you should acted earlier.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.