преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinado Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей
Играя в няколко казина, някои от тях бяха препоръчани от вас и както винаги са надеждни съвети.
Но дори не помня кога съм играл в Spinado Casino, тъй като нямах добър опит и не смеех да играя повече.
Както и да е, онзи ден получих този имейл:
„Здравей, Реджина!
Не сте играли в Spinado от известно време. За съжаление, ще трябва да започнем да ви начисляваме такса за поддръжка на акаунта.
Ако вашият профил остане неактивен в продължение на 30 дни, такса от $30 ще бъде таксувана автоматично всеки месец. Ако балансът ви е нула, акаунтът ви може да бъде блокиран. За да го деблокирате, свържете се с вашия личен мениджър или използвайте онлайн чата на уебсайта.
Бих искал да знам дали това е законово възможно.
благодаря
Hello
I play in several casinos, some of them were recommended by you and as always they are reliable tips.
But I don't even remember when I played at Spinado Casino, as I didn't have a good experience and didn't dare to play anymore.
Anyway, the other day I received this e-mail:
"Hello, Regina!
You haven't played at Spinado for a while. Unfortunately, we're going to have to start charging you an account maintenance fee.
If your profile remains inactive for 30 days, a $30 fee will be charged automatically each month. If your balance is zero, your account may be blocked. To unblock it, contact your personal manager or use the online chat on the website.
I would like to know if this is legally possible.
Thank you
Olá
Jogo em vários cassinos, alguns foram por indicação de vcs e como sempre são dicas confiáveis.
Mas sobre Spinado Casino joguei nem lembro quando, como não tive uma boa experiência nem me atrevi a jogar mais.
Enfim dias desse recebo esse e-mail :
"Olá, Regina!
Você não joga no Spinado há algum tempo. Infelizmente, teremos que começar a cobrar uma taxa de manutenção de conta.
Se seu perfil permanecer inativo por 30 dias, uma taxa de 30 R$ será cobrada automaticamente a cada mês. Se seu saldo for zero, sua conta poderá ser bloqueada. Para desbloqueá-la, entre em contato com seu gerente pessoal ou use o chat online no site.'
Gostaria de saber se isso é legalmente possível.
Obrigada
здравей
Страхотен въпрос!
Това всъщност е такса, която не считаме за справедлива, ако се прилага в кратък период от време.
От друга страна, сметката в казиното не е спестовна сметка; следователно, ако планирате да играете другаде, винаги се препоръчва да изтеглите всички средства. Никое прилично казино няма да ви таксува за това, че имате отворена сметка без нито едно пени в нея. Предполагам, че някой може да си помисли, че това е въпрос на законност, така че мисля, че е най-добре да споменем, че ако казиното има тази такса, посочена в правилата и условията, трябва да я приемете, защото създавайки акаунт, вие сте се съгласили с условията и така създаде нещо като правно споразумение.
Това ли е отговорът на въпроса ви, моля?
Накратко: След като бъде договорено, то се прилага към акаунта, въпреки че може да не е честна практика.
Затова ви благодаря, че повдигнахте тази ситуация! 👍
Това, което смятам, че е много важно да кажа сега обаче, е, че това конкретно казино е спечелило нисък индекс на безопасност , което показва, че може да изпитате нечестно поведение, докато играете там.
Ако мога да предложа някакъв съвет, извадете парите си и потърсете по-безопасен уебсайт за игри. Смятате ли, че това би било мъдро действие според вас?
Hello!
Great question!
It is actually a fee we do not consider to be fair if applied in a short time scale.
On the other hand, a casino account is not a savings account; hence, if you plan to play elsewhere, it is always recommended to withdraw all funds. No decent casino will charge you for having an open account without a single penny in it. I imagine one may think this is a question of legality, so I think it's best to mention that if the casino has this fee stated in its terms and conditions, you must accept it because by creating an account you have agreed with the terms and so created sort of a legal agreement.
Is that an answer to your question, please?
In short: Once agreed upon, it applies to the account even though it might not be a fair practise.
Thus, thank you for bringing this situation up! 👍
What I feel is very important to say now, however, is that this particular casino has earned a low Safety Index, that indicates you may experience unfair behaviour while playing there.
If I may offer some advise, take your money out and look for a safer gaming website. Would you think that would be a wise course of action, in your opinion?
Относно казино Spinado, ето един съвет
... прочетете всички условия
11.5 Ако собственикът на акаунта няма достъп до своя акаунт в продължение на 180 дни, този акаунт ще се счита за неактивен. В този случай Компанията може да започне да начислява месечна такса за обслужване от $30. След посочения период Компанията ще информира играча за таксата в състоянието на сметката и месечната такса за обслужване, която ще бъде начислена. Ако акаунтът остане неактивен през следващите 30 дни, Компанията ще продължи да начислява месечна такса за обслужване от 30 R$. Ако наличното салдо по сметката е по-малко от сумата на месечната такса за обслужване, оставащото салдо ще бъде напълно загубено.
Играйте в казина с честни правила, добре 😉😘
About Spinado casino, here's a tip
...read all the terms
11.5 If the account owner does not access their account for 180 days, this account will be considered inactive. In this case, the Company may start charging a monthly service fee of $30. After the specified period, the Company will inform the player about the charge in the account status and the monthly service fee that will be charged. If the account remains inactive for the next 30 days, the Company will continue to charge a monthly service fee of R$30. If the available balance in the account is less than the amount of the monthly service fee, the remaining balance will be forfeited completely.
Play at casinos with fair rules, okay 😉😘
Sobre Spinado casino, fica a dica
...leiam todos os termo
11.5. Se o proprietário da conta não acessar a sua conta por 180 dias, esta conta será considerada inativa. Neste caso, a Empresa pode começar a cobrar uma taxa de serviço mensal de 30 R$. Após o período especificado, a Empresa informará o jogador sobre a cobrança no status da conta e a taxa de serviço mensal que será cobrada. Se a conta permanecer inativa pelos próximos 30 dias, a Empresa continuará cobrando uma taxa de serviço mensal de 30 R$. Se o saldo disponível na conta for menor que o valor da taxa de serviço mensal, o saldo restante será confiscado completamente.
Joguem em cassinos com regras justas, ok 😉😘
Радка
Благодаря ви за съвета, беше много полезен.
Когато става въпрос за избор на казино, трябва да бъдем разумни 😉
Radka
Thank you for your advice, it was very useful.
When it comes to choosing a casino, we have to be sensible 😉
Radka
Obrigada pelos seus conselhos, foram super úteis.
Na hora de escolhermos um casino, temos que ter atitudes sensatas 😉
Относно казино Spinado, ето един съвет
... прочетете всички условия
11.5 Ако собственикът на акаунта няма достъп до своя акаунт в продължение на 180 дни, този акаунт ще се счита за неактивен. В този случай Компанията може да започне да начислява месечна такса за обслужване от $30. След посочения период Компанията ще информира играча за таксата в състоянието на сметката и месечната такса за обслужване, която ще бъде начислена. Ако акаунтът остане неактивен през следващите 30 дни, Компанията ще продължи да начислява месечна такса за обслужване от 30 R$. Ако наличното салдо по сметката е по-малко от сумата на месечната такса за обслужване, оставащото салдо ще бъде напълно загубено.
Играйте в казина с честни правила, добре 😉😘
About Spinado casino, here's a tip
...read all the terms
11.5 If the account owner does not access their account for 180 days, this account will be considered inactive. In this case, the Company may start charging a monthly service fee of $30. After the specified period, the Company will inform the player about the charge in the account status and the monthly service fee that will be charged. If the account remains inactive for the next 30 days, the Company will continue to charge a monthly service fee of R$30. If the available balance in the account is less than the amount of the monthly service fee, the remaining balance will be forfeited completely.
Play at casinos with fair rules, okay 😉😘
Sobre Spinado casino, fica a dica
...leiam todos os termo
11.5. Se o proprietário da conta não acessar a sua conta por 180 dias, esta conta será considerada inativa. Neste caso, a Empresa pode começar a cobrar uma taxa de serviço mensal de 30 R$. Após o período especificado, a Empresa informará o jogador sobre a cobrança no status da conta e a taxa de serviço mensal que será cobrada. Se a conta permanecer inativa pelos próximos 30 dias, a Empresa continuará cobrando uma taxa de serviço mensal de 30 R$. Se o saldo disponível na conta for menor que o valor da taxa de serviço mensal, o saldo restante será confiscado completamente.
Joguem em cassinos com regras justas, ok 😉😘
Това е точно! Предполагам, че подобно правило не е нещо, което обикновените играчи биха търсили на пръв поглед, така че благодаря за точния цитат!
Ние също виждаме това като отрицателен фактор; помагането на другите да открият тези непознати правила е много важна част. Бих казал.
Винаги правете интелигентен избор, нали? 😉
That's it precisely! I imagine such a rule is not something regular players would look for at first glance, so thank you for the precise quotation!
We also see that as a negative factor; helping others spot these unknown rules is a very important part. I'd say.
Always make smart choices, right? 😉
Радка
Благодаря ви за съвета, беше много полезен.
Когато става въпрос за избор на казино, трябва да бъдем разумни 😉
Radka
Thank you for your advice, it was very useful.
When it comes to choosing a casino, we have to be sensible 😉
Radka
Obrigada pelos seus conselhos, foram super úteis.
Na hora de escolhermos um casino, temos que ter atitudes sensatas 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.