ФорумКазинаSpinado Casino - обща дискусия

Spinado Casino - обща дискусия

преди 1 месец от reginapaparelli
|
428 преглеждания 6 отговора |
|
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinado Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

здравей

Играя в няколко казина, някои от тях бяха препоръчани от вас и както винаги са надеждни съвети.

Но дори не помня кога съм играл в Spinado Casino, тъй като нямах добър опит и не смеех да играя повече.

Както и да е, онзи ден получих този имейл:

„Здравей, Реджина!

Не сте играли в Spinado от известно време. За съжаление, ще трябва да започнем да ви начисляваме такса за поддръжка на акаунта.

Ако вашият профил остане неактивен в продължение на 30 дни, такса от $30 ще бъде таксувана автоматично всеки месец. Ако балансът ви е нула, акаунтът ви може да бъде блокиран. За да го деблокирате, свържете се с вашия личен мениджър или използвайте онлайн чата на уебсайта.
Бих искал да знам дали това е законово възможно.
благодаря

Автоматичен превод:
reginapaparelli
преди 1 месец

здравей

Страхотен въпрос!

Това всъщност е такса, която не считаме за справедлива, ако се прилага в кратък период от време.

От друга страна, сметката в казиното не е спестовна сметка; следователно, ако планирате да играете другаде, винаги се препоръчва да изтеглите всички средства. Никое прилично казино няма да ви таксува за това, че имате отворена сметка без нито едно пени в нея. Предполагам, че някой може да си помисли, че това е въпрос на законност, така че мисля, че е най-добре да споменем, че ако казиното има тази такса, посочена в правилата и условията, трябва да я приемете, защото създавайки акаунт, вие сте се съгласили с условията и така създаде нещо като правно споразумение.

Това ли е отговорът на въпроса ви, моля?

Накратко: След като бъде договорено, то се прилага към акаунта, въпреки че може да не е честна практика.

Затова ви благодаря, че повдигнахте тази ситуация! 👍

Това, което смятам, че е много важно да кажа сега обаче, е, че това конкретно казино е спечелило нисък индекс на безопасност , което показва, че може да изпитате нечестно поведение, докато играете там.

Ако мога да предложа някакъв съвет, извадете парите си и потърсете по-безопасен уебсайт за игри. Смятате ли, че това би било мъдро действие според вас?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Относно казино Spinado, ето един съвет

... прочетете всички условия

11.5 Ако собственикът на акаунта няма достъп до своя акаунт в продължение на 180 дни, този акаунт ще се счита за неактивен. В този случай Компанията може да започне да начислява месечна такса за обслужване от $30. След посочения период Компанията ще информира играча за таксата в състоянието на сметката и месечната такса за обслужване, която ще бъде начислена. Ако акаунтът остане неактивен през следващите 30 дни, Компанията ще продължи да начислява месечна такса за обслужване от 30 R$. Ако наличното салдо по сметката е по-малко от сумата на месечната такса за обслужване, оставащото салдо ще бъде напълно загубено.

Играйте в казина с честни правила, добре 😉😘

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Радка

Благодаря ви за съвета, беше много полезен.

Когато става въпрос за избор на казино, трябва да бъдем разумни 😉




Автоматичен превод:
преди 1 месец

Относно казино Spinado, ето един съвет

... прочетете всички условия

11.5 Ако собственикът на акаунта няма достъп до своя акаунт в продължение на 180 дни, този акаунт ще се счита за неактивен. В този случай Компанията може да започне да начислява месечна такса за обслужване от $30. След посочения период Компанията ще информира играча за таксата в състоянието на сметката и месечната такса за обслужване, която ще бъде начислена. Ако акаунтът остане неактивен през следващите 30 дни, Компанията ще продължи да начислява месечна такса за обслужване от 30 R$. Ако наличното салдо по сметката е по-малко от сумата на месечната такса за обслужване, оставащото салдо ще бъде напълно загубено.

Играйте в казина с честни правила, добре 😉😘

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е точно! Предполагам, че подобно правило не е нещо, което обикновените играчи биха търсили на пръв поглед, така че благодаря за точния цитат!

Ние също виждаме това като отрицателен фактор; помагането на другите да открият тези непознати правила е много важна част. Бих казал.

Винаги правете интелигентен избор, нали? 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Радка

Благодаря ви за съвета, беше много полезен.

Когато става въпрос за избор на казино, трябва да бъдем разумни 😉




Автоматичен превод:
преди 1 месец

Радвам се да помогна.

Със сигурност трябва да сме предпазливи. 🙂 Успяхте ли да изтеглите парите си вече и без усложнения?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини