преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spin Rider Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здрасти!
Направих 30 евро депозит, докато използвах 200% бонус и успях да заложа бонуса и да спечеля 750 евро. след това направих теглене и два дни по-късно получих този имейл от казиното, че средствата ми са конфискувани, в имейла се казваше, че мога да имам само един бонус на човек.
Имам само една сметка в това казино и не съм нарушил никакви правила в това казино.
много съм тъжна в момента 🙁
hi!
i made 30 euro deposit while using a 200% bonus and i managed to wager the bonus and win 750 euros. then i made a withdrawal and two days later i got this email from the casino that my funds were confiscated, the email said that i can only have one bonus per person.
i do have only one account on this casino and i did not brake any rules on this casino.
i'm very sad right now 🙁
здрасти!
Направих 30 евро депозит, докато използвах 200% бонус и успях да заложа бонуса. след това направих теглене и два дни по-късно получих този имейл от казиното, че тегленето ми е отменено и средствата са конфискувани.
в имейла се казваше, че е разрешен само един бонус на играч и имам само един акаунт в това казино. Също така проверих всичко, което се казваше в имейла, и не наруших никакви правила за това казино, много ми е мъчно за това.
hi!
i made a 30 euro deposit while using a 200% bonus and i managed to wager the bonus. then i made a withdrawal and two days later i got this email from the casino that my withdrawal has been canceled and the funds are confiscated.
the email said that only one bonus per player is allowed and i only have one account on this casino. i also checked everything that the email said and i did not brake any rules on this casino, i very sad about this.
Здравей, виждам, че казиното те обвини, че използваш бонуси в множество сметки. Ако кажете, че имате само един и не сте наясно с това, не играе ли някой у дома или на същия IP адрес и в това казино? Това също може да е проблем, който мислех, че може да се случи, тъй като те го мотивираха по този начин.
Вие също бяхте ли верифицирани в казиното или не?
Освен това забелязах, че сте отворили и жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне, ако не сте нарушили нищо, но те трябва да намерят повече информация. Надявам се, че това ще бъде решено справедливо и ще завърши добре.
Ако има нова информация ще се радвам да я споделите.
Стискайте палци.🤞
Hi, I see the casino accused you of using bonuses on multiple accounts. If you say you only have one and you are not aware of it, isn't someone playing at home or on the same IP address also in this casino? That could also be a problem that I thought could happen, since they reasoned it that way.
Were you also verified in the casino or not?
In addition, I noticed that you also opened a complaint, so our team will try to help you if you have not violated anything, but they need to find out more information. I hope this will be resolved fairly and turn out well.
If there is any new information, I would be happy to share it.
Fingers crossed.🤞
здрасти
Не е възможно дори да имам няколко акаунта в това казино или да съм използвал множество бонуси, защото това беше първият ми път в този сайт и живея сам в това домакинство. Моят акаунт не е потвърден на този сайт, защото никога не са ме молили да го направя. Надявам се този проблем да се реши, защото 750 евро са много пари!
Hi!
Thats not even remotely possible that i have multiple accounts on this casino or that i have used multiple bonuses, because this was my first time on this site and i live alone in this household. My account is not verified on this site because they never asked me to do it. I hope this problem gets solved because 750 euros is a lot of money!
Е, ако нямате представа, че правите нещо против правилата в казиното, тогава създаването на жалба беше добра стъпка. Ще видим какво ще разбере нашият екип и как ще се развие всичко.
Ще се радвам това да бъде решен възможно най-скоро.
Well, if you have no idea that you are doing something against the rules in the casino, then creating a complaint was a good step. We'll see what our team finds out and how it all turns out.
I'll be glad to get this resolved as soon as possible.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.