ФорумКазинаSpin Rider Casino - обща дискусия

Spin Rider Casino - обща дискусия

преди 1 месец от briitukka
|
356 преглеждания 5 отговора |
|
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spin Rider Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

здрасти!


Направих 30 евро депозит, докато използвах 200% бонус и успях да заложа бонуса и да спечеля 750 евро. след това направих теглене и два дни по-късно получих този имейл от казиното, че средствата ми са конфискувани, в имейла се казваше, че мога да имам само един бонус на човек.

Имам само една сметка в това казино и не съм нарушил никакви правила в това казино.

много съм тъжна в момента 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти!


Направих 30 евро депозит, докато използвах 200% бонус и успях да заложа бонуса. след това направих теглене и два дни по-късно получих този имейл от казиното, че тегленето ми е отменено и средствата са конфискувани.

в имейла се казваше, че е разрешен само един бонус на играч и имам само един акаунт в това казино. Също така проверих всичко, което се казваше в имейла, и не наруших никакви правила за това казино, много ми е мъчно за това.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
briitukka
преди 1 месец

Здравей, виждам, че казиното те обвини, че използваш бонуси в множество сметки. Ако кажете, че имате само един и не сте наясно с това, не играе ли някой у дома или на същия IP адрес и в това казино? Това също може да е проблем, който мислех, че може да се случи, тъй като те го мотивираха по този начин.

Вие също бяхте ли верифицирани в казиното или не?

Освен това забелязах, че сте отворили и жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне, ако не сте нарушили нищо, но те трябва да намерят повече информация. Надявам се, че това ще бъде решено справедливо и ще завърши добре.

Ако има нова информация ще се радвам да я споделите.

Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти

Не е възможно дори да имам няколко акаунта в това казино или да съм използвал множество бонуси, защото това беше първият ми път в този сайт и живея сам в това домакинство. Моят акаунт не е потвърден на този сайт, защото никога не са ме молили да го направя. Надявам се този проблем да се реши, защото 750 евро са много пари!

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
briitukka
преди 1 месец

Е, ако нямате представа, че правите нещо против правилата в казиното, тогава създаването на жалба беше добра стъпка. Ще видим какво ще разбере нашият екип и как ще се развие всичко.

Ще се радвам това да бъде решен възможно най-скоро.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини