преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spin Pug Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитвали ли сте да обсъдите методите на плащане за теглене с персонала на казиното, моля?
Have you tried discuss withdrawal payment methods with casino staff, please?
За по-малко от седмица спечелих 6000 реала в казината на winzon group, удивително, всичките ми печалби бяха изтеглени, защото казаха, че съм нарушил условията на бонуса.
Вторият път сметките на хората тук вкъщи бяха направени на моя мобилен телефон и за това ми изтеглиха печалбата.
Astropay не ви позволява да правите депозит в друга сметка от същия доставчик в друга сметка, дори ако сте титуляр на сметката в astropay.
Те ще загубят много клиенти поради тази причина.
Не всеки има мобилен телефон или компютър, за да играе онлайн.
Остава въпросът: защо регистрацията на казино winzon group не работи в друго казино?
In less than a week I won 6000 reais in winzon group casinos, amazingly, all my winnings were withdrawn because they said I broke the bonus terms.
The second time, the accounts of the people here at home were made on my cell phone and they withdrew my earnings for that.
Astropay does not allow you to make a deposit into another account from the same supplier in another account, even if you are the holder of the astropay account.
They will lose many customers for this reason.
Not everyone has a cell phone or PC to play online.
The question remains: why does the registration of a winzon group casino not work in another casino?
Em menos de uma semana ganhei 6000 reais nos cassinos da winzon group,por incrível que pareça foi retirado todos meus ganhos porque disseram q q quebrei os termos de bônus.
Na segunda vez as contas do pessoal aqui de casa foram feitas no meu celular e retiraram meus ganhos por isso.
A astropay não permite fazer depósito em outra conta do mesmo fornecedor em outra conta,mesmo sendo titular da conta astropay.
Perderão muitos clientes por este motivo.
Nem todo mundo tem um celular ou Pc pra jogar on LINE.
A pergunta q fica: porque o cadastro de um cassino do grupo winzon não serve em outro cassino?
Смея да кажа, че нито едно казино няма да изплати пари, за които се смята, че са спечелени от нарушаване на правилата.
Също така, почти всяко казино обмисля създаването на няколко акаунта на домакинство или IP срещу правилата, особено ако цялата група е взела бонус без депозит, достъпен само веднъж на акаунт.
Друго нещо, което противоречи на правилата, е да депозирате в нечии сметки в казино. Имате право да използвате само вашите собствени опции за плащане.
Е, както аз го виждам, трябва да се запознаете по-добре с основните правила на казиното. 🙏
Опитайте тези безплатни курсове:
I dare to say none a single casino will pay out money believed to be gained by breaching the rules.
Also, almost every casino considers creating multiple accounts per household or IP against the rules, especially if the whole group took no deposit bonus only available once per account.
Another thing against the rules is to deposit to someone else's casino accounts. You are only allowed to use your own payment options.
Well, the way I see it, you should get yourself more familiar with essential casino rules. 🙏
Try those free courses:
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.