преди 2 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spilleboden Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Сега е ден 5 без пари в банковата ми сметка. Изпращам банковото си извлечение всеки ден, защото трябва да докажа, че не съм получил парите, но те от друга страна не са ми изпратили нищо! Пропуснах 5 дни от работа поради стрес и болест, причинени от този кошмар. Получих 20 000 dkk от първите 3 „завършени" изплащания на обща стойност 30 000 DKK на 16 декември. Поисках номера на транзакции за депозити Trustly 16 пъти от понеделник и не получих дори имейл. Всичко, което продължават да повтарят, е „работим много усилено, за да разрешим вашата ситуация и наистина съжаляваме, че това се е случило" бла бла. Едно и също нещо отново и отново и отново. Ако наистина са изпратили парите, тогава номерата на транзакциите са им под ръка!! Започнах случай с DGA (Датски орган по хазарта), който наистина не искам да правя, нито имам време. Това е кошмар като никой друг!! Откраднаха ми 70 000DKK! Тъй като те фалшиво промениха статуса ми на изплащане от „Предстоящо на Завършено", без да изпратят реални пари, освен 20 000DKK. Как това се случи без никакви проблеми, но същата процедура за останалите изплащания магически изчезна!! Те нямат телефонен номер, техните чат агенти са по-малко образовани по отношение на това казино. Те копират и поставят скриптирани отговори, сякаш съм някакъв идиот!! Но сега професионалистите поемат работата. Бях посъветван от MGA да се свържа незабавно с властите и те провеждат собствено частно вътрешно разследване, защото не могат да намерят лиценза ви никъде, използвайки техните процеси за търсене, което е много по-сложно от всичко, което мога да направя. Те дори не могат да ме насочат към правилния орган, защото няма къде да се намери никъде в Европа или извън Европа. Това е всичко, което имам да кажа. Изтощен съм от цялата тази измама и измама.
It is now day 5 with no money in my bank account. I am sending my bank statement every single day because I have to prove I didnt get the money but they on the other hand have not sent me anything! I have missed 5 days of work due to stress and illness brought on by this nightmare. I received 20.000dkk out of the first 3 "completed" payouts totalling 30.000DKK on the 16th of December. I have requested transaction numbers for Trustly deposits 16 times since Monday and I have recived not so much as an email . All they keep repeating is "we are working very hard to resolve your situation and we are truly sorry that this has happenned" bla bla. The same thing over and over and over again. If they actually sent the money than transaction numbers are at their finger tips!! I have started a case with the DGA (Danish Gambling Authority) which I really dont wan to do nor have the time to do. This is a nightmare like no other!! They have stolen 70.000DKK from me! Because they have falsely changed my payout status from "Pending to Completed" without sending any actual money except for 20.000DKK. How did that one come through with no issues at all yet the same procedure for the rest of the payouts have magically disappeared!! They have no phone number, their chat agents are less than educated in anything to do with this casino. They copy paste scripted replies like i am some sort of idiot!! But now I have the professionals taking over. I have been advised by the MGA to contact the authorites immediately and they are doing their own private internal investigation because they cannot find your licence anywhere using their search processes which is much more sophisticated than anything i can do. They cant even direct me to the right authority because you are no where to be found anywhere in Europe or outside of Europe. Thats all I have to say. I am exhausted from all of this fraud and scamming.
Наистина съжалявам, че се озовахте в тази ситуация, особено когато онлайн игрите трябва да са забавни. нали
Надяваме се, че нашият екип ще може да ви помогне с оплакването ви, ако ситуацията продължи, също и след 14-дневния период, който трябва да изчакаме, преди да можем да се намесим.
Мога ли да попитам все пак дали са ви дали някаква причина за всичко това, някакво обяснение? 🤔
Или казиното вече не комуникира с вас?
I am really sorry that you found yourself in this situation, especially when online games should be fun. Right?
I hope that our team will be able to help you out with your complaint if the situation continues, also after the 14-day time frame we need to wait before we can intervene.
May I ask, though, if they gave you any reason for all this, any explanation? 🤔
Or the casino is not communicating with you anymore?
Току-що анулираха всички изплащания, върнаха 70K в акаунта ми на играч и аз платих отново с банкова карта и заплаших със съдебни дела, сега имам всичките 70K в акаунта си! Но колкото и да е хубаво, никога повече няма да мина през това! Все още не е добро казино.
They just cancelled all payouts returned 70K to my player account and I paid out again using bank card and threatened law suits, i have all 70k in my account now! But as good as that is, i will never go thru that again! Still not a good casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.