НачалоФорумКазинаSpilleboden Casino - обща дискусия

Spilleboden Casino - обща дискусия

преди 2 дни от LONN
|
145 преглеждания 3 отговора |
|
преди 2 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spilleboden Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 дни

Сега е ден 5 без пари в банковата ми сметка. Изпращам банковото си извлечение всеки ден, защото трябва да докажа, че не съм получил парите, но те от друга страна не са ми изпратили нищо! Пропуснах 5 дни от работа поради стрес и болест, причинени от този кошмар. Получих 20 000 dkk от първите 3 „завършени" изплащания на обща стойност 30 000 DKK на 16 декември. Поисках номера на транзакции за депозити Trustly 16 пъти от понеделник и не получих дори имейл. Всичко, което продължават да повтарят, е „работим много усилено, за да разрешим вашата ситуация и наистина съжаляваме, че това се е случило" бла бла. Едно и също нещо отново и отново и отново. Ако наистина са изпратили парите, тогава номерата на транзакциите са им под ръка!! Започнах случай с DGA (Датски орган по хазарта), който наистина не искам да правя, нито имам време. Това е кошмар като никой друг!! Откраднаха ми 70 000DKK! Тъй като те фалшиво промениха статуса ми на изплащане от „Предстоящо на Завършено", без да изпратят реални пари, освен 20 000DKK. Как това се случи без никакви проблеми, но същата процедура за останалите изплащания магически изчезна!! Те нямат телефонен номер, техните чат агенти са по-малко образовани по отношение на това казино. Те копират и поставят скриптирани отговори, сякаш съм някакъв идиот!! Но сега професионалистите поемат работата. Бях посъветван от MGA да се свържа незабавно с властите и те провеждат собствено частно вътрешно разследване, защото не могат да намерят лиценза ви никъде, използвайки техните процеси за търсене, което е много по-сложно от всичко, което мога да направя. Те дори не могат да ме насочат към правилния орган, защото няма къде да се намери никъде в Европа или извън Европа. Това е всичко, което имам да кажа. Изтощен съм от цялата тази измама и измама.

Автоматичен превод:
LONN
преди 2 дни

Наистина съжалявам, че се озовахте в тази ситуация, особено когато онлайн игрите трябва да са забавни. нали

Надяваме се, че нашият екип ще може да ви помогне с оплакването ви, ако ситуацията продължи, също и след 14-дневния период, който трябва да изчакаме, преди да можем да се намесим.

Мога ли да попитам все пак дали са ви дали някаква причина за всичко това, някакво обяснение? 🤔

Или казиното вече не комуникира с вас?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 дни

Току-що анулираха всички изплащания, върнаха 70K в акаунта ми на играч и аз платих отново с банкова карта и заплаших със съдебни дела, сега имам всичките 70K в акаунта си! Но колкото и да е хубаво, никога повече няма да мина през това! Все още не е добро казино.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини