НачалоФорумКазинаСпечелих „Тайната награда“ на Колелото на късмета два пъти, казиното на Ричард отказва да почете наградите..

Спечелих „Тайната награда“ на Колелото на късмета два пъти, казиното на Ричард отказва да почете наградите..

 от gazvet2014
|
2 922 преглеждания 3 отговора |
|

Първо се извинявам за колко време е това.

Депозирах 3 x $30 и всеки депозит дойде с безплатно завъртане на „Колелото на късмета". 1-во завъртане Спечелих тайната награда, отдолу се появява изскачащ прозорец, който гласи: „ПОЗДРАВЛЕНИЯ, СПЕЧЕЛИХТЕ ТАЙНА НАГРАДА", свържете се с поддръжката, за да поискате наградата си. Отидох директно до поддръжката чрез връзка, предоставена в изскачащия прозорец и ми казаха, че не съм имал завъртане и те преиздадоха завъртането. Не използвах въртенето, изпратих имейл до поддръжката им, за да разбера какво се е случило. Междувременно продължих да играя. Моето 2-ро завъртане спечелих 175 FS, моето 3-то завъртане отново спечелих Тайната награда, този път заснех екранна снимка на печелившата страница с изскачащия прозорец за доказателство. Този път ми казаха, че печалбите ми се предават, за да бъдат разследвани от съответния отдел. Следователно те не откриха проблеми от моя страна. По време на 2-седмичното разследване те не ми дадоха никаква информация или отговори или каквато и да е времева рамка, вместо това ми казаха, че трябва да изчакам, докато ме информират по имейл. Единственото, което казаха, беше "Тази ситуация никога не се е случвала преди". ПОВЕЧЕ от 2 СЕДМИЦИ по-късно получих много объркващ отговор, който ми казваше, че имам ...(ЦИТАТ):

„ЗАВЪРШИ с НЕУСПЕХ (ПРАЗНА НАГРАДА)!!. Понякога наистина е просто черна линия и със сигурност трябва да има шанс за голяма печалба зад нея. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате нужда от допълнителна помощ. ( КРАЙ НА ЦИТАТА).

КАКВО ОЗНАЧАВА ТОВА!!! & Друго нещо, след като моята поддръжка за първо завъртане преиздаде ново завъртане, в имейла не се споменаваха никакви заместващи завъртания (не че ги исках). Как могат да се измъкнат като кажат, че спечелих празна награда, имам доказателството за моята печалба!! Освен това единият раздел на колелото на късмета, който е „без печалба", е от противоположната страна на колелото, далеч от тайната награда.

Някой сблъсквал ли се е с подобна ситуация? Или имате някакъв съвет за мен как мога да се боря с това решение?

Следвах правилата им до краен предел и след това те НАПРАВО ОТКАЗВАХА ДА ЗАЧИТАТ И ДВЕТЕ МИ ПЕЧАЛБИ.

Всеки съвет е много добре дошъл.

Ивет...

Автоматичен превод:
gazvet2014

Изобщо няма нужда да се извинявате, не се притеснявайте за това. Виждам, че този вид проблем със сигурност може да бъде някак разочароващ. Постъпихте правилно, подадохте жалба , където нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши проблема. Радвам се да видя, че сте направили няколко скрийншота, които сега можете да използвате като доказателство, така че ще бъде по-лесно да разберете какво стои зад тази грешка, ако можем да я наречем така. Сега нека се опитаме да бъдем малко търпеливи и да видим какво може да направи нашият екип за оплаквания във вашата ситуация.

Играли ли сте в това казино преди, може би дори имахте успешно теглене или това беше първият път?🤔

Автоматичен превод:

Играя в това казино от известно време, може би няколко месеца. Наистина се опитах да нарисувам веднъж, но бях отхвърлен от идентификацията, лицензът ми беше снимка, изрязана само от едната страна. Не можах да направя друга снимка по това време, защото портфейлът ми с документ за самоличност беше изгубен, след това го намерих.

Така че, както можете да си представите, продължих да играя и го загубих!! Беше около 800$ по спомен.

Първо има няколко несъответствия с информацията, която получих от чата на живо, също и от техния мениджър. След като беше взето за разследване, те отказаха да обяснят какъв е проблемът.

Една от основните точки е, че в техния неотдавнашен имейл те казват, че моето известие, което получих, е само индикация, че „МОЯТ ШАНС ДА СПЕЧЕЛЯ Е ПО-ВИСОК", ако случаят беше такъв, нямаше ли да разберат това просто като го видят??, Веднага предоставих екранна снимка.

Второ, от самото начало те твърдяха, че има аномалия и ми казаха в разговора ни: „ТАЗИВА СИТУАЦИЯ НИКОГА НЕ СЕ Е СЛУЧВАЛА ПРЕДИ" и трябваше да разберат защо?. Сега те не искаха да ми кажат нищо и минаха 2 седмици, преди да се върнат и казаха, че не съм спечелил нищо и при двете завъртания!!!.

Бях насочен към по-горен мениджър от чат на живо, когато това се случи и дори мениджърът ме поздрави за печалбите ми и ме увери, че „ПЕЧАЛБИТЕ МИ ЩЕ БЪДАТ ПРЕХВЪРЛЕНИ В МОЯ АКАУНТ ВЪЗМОЖНО БЪРЗО", те изискваха само преглед, защото имаше някакъв проблем, (Предполагам, че може би проблем със софтуера). Очертах тези разговори и ви ги изпратих.

Вярвам, че имаше проблем, но като казах това, не мисля, че трябва да бъда наказан поради грешка от тяхна страна.

Освен това защо ще имат колело, пълно с различни награди, ако всяка от тях може да доведе до ситуация „БЕЗ ПЕЧАЛБА". Прочетох условията за бонус и правилата и условията, никъде не се посочва, че това може да се случи.

Защо да имате само една секция с таен подарък/награда, ако това само ви носи още един шанс да спечелите??

МЕНИДЖЪРЪТ НА ЧАТА НА ЖИВО, ДО КОЙТО БЯХ ПРЕВЪРШЕН, ВИДЯ ЕКРАННАТА СНИМКА, КОЯТО НАПРАВИХ И ДОРИ ТОЙ ВЕДНАГА МЕ ПОЗДРАВИ ЗА ПЕЧАЛБИТЕ.

АКО ТОВА, КОЕТО ТВЪРДЯТ, Е ИСТИНА, ЗАЩО ТЕ НЕ УЗНАХА ТОЗИ ФАКТ ВЕДНАГА??. ВСИЧКИ ТЕ ВИДЯХА ЕКРАННАТА ШОТА.

И НАКРАЯ Защо в изскачащия прозорец, който се появява, не е посочено: „ТОВА ЗАВЪРТАНЕ ВИ ДОНЕСЕ ПО-ДОБЪР ШАНС ДА СПЕЧЕЛИТЕ ТАЙНА НАГРАДА"... НЕ Е КАЗАНО, ЧЕ ЯСНО СЕ ПОЗИЧАВА „АЗ СПЕЧЕЛИХ".

В края на имейла те ми благодарят, че обърнах внимание на нещо, не съм сигурен какво??.

Предложиха ми 20 завъртания (които вероятно имат прикачени изисквания за залагане) като подарък!!!

Въпросът ми е подарък за какво??

Правилата и условията за бонусите трябва да бъдат ясно посочени като начало, цялата тази ситуация е грешна.

Очаква се просто да приема думата за това, въпреки че цялата информация казва обратното. Добър начин за управление на бизнес!!!

Надявам се, че можете да ми помогнете с това, наистина го правя.

Поздрави Ивет

Автоматичен превод:
gazvet2014

Прочетох и двете публикации и разгледах жалбата и съм съгласен, че това не е видът потребителско изживяване, което човек би търсил.

Не мога да реша дали целият модел си заслужава малко корекция или този проблем е натрупан благодарение на не напълно поддържащата поддръжка. 🤷‍♀️

Въпреки че, ако не греша, освен този епизод, предишните ви преживявания бяха доста добри, ще се съгласите ли?

По един или друг начин очаквам нова актуализация на оплакванията през следващите няколко дни, надявам се болката ви да приключи по-скоро, отколкото по-късно.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини