ФорумКазинаСпам, част втора

Спам, част втора

преди 3 години от Whitelighter
|
4717 преглеждания 16 отговора |
|
преди 3 години

Влязох в казино Mr Green преди 5 седмици и оттогава получих над 2500 + имейла за спам. Мисля, че когато казината се преглеждат и тестват, те трябва да имат добавен ред, предупреждаващ за това. Предлагам да започнете с г-н Грийн и дори да ги поставите в черен списък за това поведение.

Възможно ли е да накарате казина да спрат това?

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 3 години

Хм, мразя и това поведение. Разбирам, че когато се регистрирате там, основната им цел е да се уверят, че ще станете активен играч, но изпращането на хиляди имейли е просто контрапродуктивно. Във всеки случай трябва да можете лесно да се отпишете от тези имейли. Просто погледнете дъното на всеки имейл.

Автоматичен превод:
преди 3 години

За съжаление тези спамъри са по-креативни. Всеки имейл идва от различен източник и адрес и не можете да се отпишете. Дори не можете да поставите подателя в черен списък. Те няма да спрат и сега никога повече няма да вляза в г-н Грийн. Както казах, това трябва да бъде добавено към прегледа на казино гуруто с предупреждение. Ако това е начинът, по който компанията иска да работи за отчуждаване на клиентите, тогава клиентите трябва да бъдат предупредени.


Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 3 години

След това още един съвет. Почти всеки доставчик на електронна поща ви предлага да създадете филтър. Можете например да създадете филтър, който казва: Всеки път, когато получавам имейл, където темата или текстът на имейла съдържа "Mr Green", маркирайте този имейл като прочетен и го преместете в кошчето или изтрийте напълно.

По отношение на прегледа на казиното - работата е там, че нямаме доказателства, че ви изпращат имейлите от различните имейл адреси (може да е филиал, а не казиното). Всъщност бих искал да видя имейлите. Моля, изпратете ми 5 или 10 от тях на daniel (at) casino.guru, за да мога да погледна.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Използвам всички филтри и те все още преминават. Опитах се да ви изпратя имейлите, но те биват отхвърлени, защото спамът всъщност е на адреса. Имам 2 предложения. Или създайте имейл и се регистрирайте, или аз мога да създам нов имейл и да се регистрирам, след което да ви изпратя подробностите и да вляза за този имейл

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 3 години

Моля, опитайте да се регистрирате отново и ми изпратете данните за вход по-късно. Не съм сигурен дали получавам същите имейли, когато се регистрирам от различно място в сравнение с вас. Имейлите могат да бъдат геолокирани.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Даниел. Получихте ли подробностите за имейл адреса, който ви изпратих. Изпратих и на Йозеф, за да ви предам, в случай че не сте го получили

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 3 години

Хм, не, не получават нищо от теб 😕 Ще го попитам в понеделник.

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 3 години

Говорих с Йозеф и той също не получи имейл от вас. Може би бихте могли да опитате да препратите тези имейли до всеки друг имейл адрес, който ви принадлежи и след това да го препратите на моя имейл адрес.

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 3 години

Моят съвет е да използвате различен имейл адрес за тестовете. Тогава няма да имате проблеми със спама. Представете си, че тествате 20 или повече казина.

Автоматичен превод:
DjDero
преди 3 години

Бих казал, че наличието на множество имейл адреси е „задължително" в този свят. Когато мисля за това, активно използвам 6.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

file file

Това са активните, които използвам.😄

Но стига да спам. Желая ти всичко най-добро.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Съгласен съм, че имате нужда от много различни имейли, за да можете да направите много в хазартната сцена. Но един друг метод е просто да се направи филтър и да се преместят всички съвпадащи критерии в папката за нежелана поща.

Автоматичен превод:
krenko
преди 3 години

Това правя с всички имейли, които влизат в основните ми имейл кутии 😀

Автоматичен превод:
преди 3 години

Хаха, да, това е просто най-доброто. Гарантирано е, че ще получавате спам, ако се регистрирате за казина 😛

Автоматичен превод:
преди 3 години

Даниел. Получихте ли подробностите за имейл адреса, който ви изпратих. Изпратих и на Йозеф, за да ви предам, в случай че не сте го получили

Автоматичен превод:
преди 3 години

Просто искам да ви уведомя, че измина седмица, откакто се регистрирахме в г-н Грийн с gmail адреса, който ни дадохте и оттогава не получихме нито един имейл / спам.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Не регистрацията ме спами, а когато влязох следващия път. Това може да не се случи сега, тъй като се свързах с подкрепата, сигурността и сигурността в Mr Green и цялото ми спамиране спря през последната седмица за първи път от ноември

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини