Здравейте, виждам, че вече сте изпратили жалбата , което е добре. Моля, следвайте инструкциите на Кристина сега, мисля, че това е най-доброто, което можете да направите сега. Понякога блокират акаунта поради процес на проверка. Между другото, вашият акаунт вече беше ли напълно потвърден? Забелязах, че не сте отговорили на този въпрос в жалбата си. Благодарим ви и ни дръжте в течение.
Hello, I see you already submitted the complaint, what is good. Please follow Kristina's instructions now, I think it's the best what you can do now. Some times they block the account due to verification process. Btw, was your account already fully verified? I noticed you haven't answered this question in your complaint. Thank you and keep us informed.
Добър ден,
Искам да попитам....Днес се регистрирах в mostbet - постепенно сложих там 8000 имам 7400 в сметката и като исках да ги изтегля започна...след известно време спрях да залагам (ограничено залагане , и т.н...), изборът не е възможен поради липсата на проверка на телефонния номер, където не ми изпращат валидиращи sms многократно, че трябва да го активирам от оператора и подобни глупости, така че вече търсих и няколко минути по-късно открих тази страница... .CS или е бот, или ми се струва, че има някакъв упорит татар, който вероятно се използва от преводача и всичко в стил ctrl c..v, Определено бих искал да го взема от тях, как се оказа някой от вас?
Благодаря!
Good day,
I would like to ask....I registered with mostbet today - I put 8000 there gradually, I have 7400 in my account, and when I wanted to withdraw it, it started...after a while I stopped betting (limited betting, etc...), the selection is not possible due to the lack of verification of the phone number, where they do not send me validation sms repeatedly, saying that I have to enable it with the operator and similar nonsense, so I already searched and a few minutes later I discovered this page... .CS is either a bot or it seems to me that there is some stubborn Tartar, which is probably used by the translator and everything in the style of ctrl c..v, I would definitely like to get it from them, how did anyone of you turn out?
Thanks!
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat....zaregistroval jsem se dnes u mostbet - 8000 jsem tam dal postupně, 7400 mám na účtě, a když jsem je chtěl vybrat, tak to začalo...chvíli po tom mi přestalo jít sázet (omezený sázení, atd...), výběr nejde z důvodu chybějícího ověření tel. čísla, kde mi neposílají validační sms opakovaně, že prý to mam povolit u operátora a podobný kecy, tak už sem větřil a pár minut na to sem objevil tuhle stránku....CS buďto bot nebo mi příde, že je tam nákej natvrdlej tatar, kterej používá možná tak překladač a vše stylem ctrl c..v, určitě bych to z nich rád dostal, jak jste kdo dopadnul?
Díky!
Здравейте,
на въпроса как се оказа, бих предложил да започнете да четете основната нишка на казиното - може би тук , след това да се съсредоточите върху потребителските отзиви - същата страница, раздел с потребителски отзиви:
И за да подсили цялостното впечатление, хвърли един поглед и на оплакванията – тук .
Наистина е добра идея да се консултирате с оператора за разрешение за изпращане на sms от трети страни. По-лош вариант може да е технически проблем от страна на казиното. За съжаление там не можем без тяхната техническа поддръжка.
Ако няма друг начин, казиното няма да предложи решение, бих обмислил подаването на жалба - вече имате връзката.
Кажете ми как върви 🤞
Hello,
to the question of how it turned out, I would suggest starting to read the main thread of the casino - maybe here , then focus on user reviews - same page, user reviews tab:
And to enhance the overall impression, she also glanced at the complaints - here .
It is really a good idea to check with the operator about the permission to send sms from third parties. A worse option could be a technical problem on the casino's side. Unfortunately, we cannot do without their technical support there.
If there is no other way, the casino will not offer a solution, I would consider filing a complaint - you already have the link.
Let me know how it goes 🤞
Zdravím,
na otázku jak kdo dopadl, bych navrhla začít číst hlavní vlákno kasína - možno zde, dále se zaměřila na uživatelské recenze - stejná stránka, záložka uživatelské recenze:
A pro umocnění celkového dojmu se také mrkla na stížnosti - zde.
To povolení zasílání sms třetích stran je skutečně dobré zkontrolovat u operátora. Horší variantou může být technický problém na straně kasína. Tam se bez jejich tecnické podpory bonužel neobejdeme.
Pokud nebude jiné cesty, kasino nenabídne řešení, zvážila bych podání stížnosti - link už máte.
Dejte vědět, jak to jde 🤞
Акаунтът ми беше замразен и искат видео разговори с мен в скайп. Искам дали има някаква опасност или нещо подобно и какъв въпрос ще бъде зададен??
My account was frozen and they want to video call me in skype. I want to if there is any danger or something and what kind of question will be asked??
Здрасти!
Усещам, че се чувствате доста под напрежение, така че може би споделянето на моя опит с видео разговори ще ви помогне да разберете защо казината искат играчите да преминат през тази стъпка.
Нека започнем с малко контекст:
В даден момент акаунтът на почти всеки играч трябва да бъде верифициран. Най-обичайният процес се нарича KYC проверка, което буквално означава „Опознайте своя клиент". Подробните изисквания са посочени в Правилата и условията на казиното, включващи поредица от документи, необходими за деклариране на собственост върху акаунта ви, включително банкови данни и потвърждение на адрес.
Понякога KYC просто не е достатъчен или проверката разкрива някаква връзка между акаунта на друг играч или игровите дейности; представете си това като модел. Когато това се случи, казината предпочитат да разследват дали всеки играч е лицето, за което се е представял по време на KYC процеса.
Това е моментът, когато обаждането за проверка е настроено.
Така че, бъдете готови да представите личната си карта или друг официален документ, доказващ вашите лични данни. Може да имате нужда от това.
Най-вероятно ще бъдете помолени да предоставите допълнителни подробности относно вашите игри и дейности по сметка в казиното.
Бъдете готови да опишете какви игри сте играли, какви опции за плащане сте използвали за депозити, кой бонус сте взели или дори кога е създаден акаунтът ви и колко пъти сте теглили или депозирали, използвайки определени методи.
Доколкото си спомням това са често срещаните въпроси.
Ако трябва да гадая тук, казината трябва да са сигурни, че вие сте създали акаунта и сте играли в казиното, така че технически това е друга стъпка за проверка.
Както и да е, каза ли ви може би защо е необходимо това обаждане? Спомням си няколко наистина кратки разговора, по време на които служителят на казиното искаше само да види личната карта и лицето на едно и също място и час 🙂.
Кажете ми, ако имате допълнителни въпроси, става ли?
Относно вашето видеообаждане, на коя дата ще се проведе?
Hi there!
I sense you feel quite under pressure, so perhaps sharing my experiences with video calls will help you understand why casinos want players to go through this step.
Let's start with a bit of context:
At some point, almost every player's account needs to be verified. The most usual process is called KYC verification, which literally means "Know Your Customer". Detailed requirements are stated in the casino's Terms and Conditions, involving a series of documents needed to declare your account ownership, including banking details and address confirmation.
Sometimes the KYC is just not enough or the verification uncovers some sort of link between another player's account or gaming activities; imagine that as a pattern. When this happens, casinos prefer to investigate whether each player is the person he claimed to be during the KYC process.
This is when the verification call is set up.
So, be ready to present your ID or any other official document proving your personal data. You might need that.
Most likely, you will be asked to provide further details regarding your gaming and account activities in the casino.
Be ready to describe what games you have played, what payment options you have used for deposits, which bonus you took, or even when was your account created and how many times have you withdrawn or deposited using specific methods.
As far as I remember, these are the common questions.
If I'm to guess here, the casinos needs to be certain it was you who created the account and played in the casino, so technically this is another verification step.
Anyway, have you perhaps been told why this call is necessary? I do recall a few really short calls during which the casino employee only wanted to see the ID and the person at the same place and time 🙂.
Let me know if you have further question, ok?
Regarding your video call, what date is this taking place?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.