НачалоФорумКазинаСлучайно депозирахте твърде много и тегленето беше отказано

Случайно депозирахте твърде много и тегленето беше отказано

 от SJ25
|
520 преглеждания 7 отговора |
|

Здравейте, надявам се някой да ме успокои. Отворих акаунт в Neospin и случайно депозирах $550 вместо $50, незабавно се свързах с чат на живо и обясних грешката при печат и че имам нужда от парите обратно. Опитите да го изтегля в акаунта ми продължаваха да се отхвърлят. Изпратих много отчаяни имейли, обясняващи моята ситуация и че това финансово щеше да ме засегне остро, което причиняваше голямо страдание. Още веднъж влязох в акаунта, за да видя дали мога да тегля и той беше заключен със съобщение, което казваше самоизключване, което не направих. Изпратих имейл на отдела за поддръжка на клиенти, за да попитам какво става и отговорът беше, че са затворили акаунта ми, защото приемат отговорния хазарт много сериозно! Което нямаше смисъл, тъй като моите $549 все още са там.. и сега се притеснявам, че просто са го затворили, за да не се налага да ми възстановяват парите 😰 Изпращах им имейли много пъти с надеждата да ме уверят, че в крайна сметка ще ми върнат сумата, но те казват само, че заявката ви се обработва. .. За мен това казва, че може да се отрече! Някой имал ли е работа с Neospin преди? Могат ли просто да задържат депозита ми и да затворят сметката ми?

Автоматичен превод:
SJ25

здравей

ако мога да предположа, хората в казиното се притесняваха, че ще загубите тези пари, особено ако сте изразили стреса, така че мога да си представя, че затварянето на сметката изглеждаше като опция. KYC и тегленето може да бъдат завършени без вашия достъп до акаунта.

Имате ли сигнали, че няма да можете да се оттеглите? Аз лично нямам усещането. Опитайте се да се успокоите, моля. Такива необичайни ситуации понякога се нуждаят от малко повече, за да бъдат разрешени правилно.

Обикновено, след като акаунтът бъде напълно потвърден, тегленето е възможно.

Бихте ли казали, че проверката е започнала?


Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка

Наистина оценявам отговора ви. Благодаря ви за пояснението защо може да са затворили моя акаунт. Първоначално ми казаха, че ще трябва да заложа X3 сумата и сега тя беше пусната като заявка без залагане. Тъй като никога не съм използвал онлайн казина, предполагам, че просто се притеснявам, че могат да правят каквото си искат. Да, акаунтът ми е напълно потвърден и имам имейл, потвърждаващ това

Автоматичен превод:
SJ25

здрасти

Радвам се да помогна!

Надявам се, че нямате нищо против още малко вътрешна информация. Има нещо, наречено политика срещу прането на пари, поради което всеки депозит, направен в казино, е обект на залагане, в този случай 3 пъти по-голяма сума. Това е мярка, предотвратяваща изпирането на парите чрез някак лесно теглене. Можем да спекулираме кой би изпрал пари $550 в наши дни, така че наистина се радвам да видя, че казиното реши да премахне изискването за залагане.

Напълно потвърденият акаунт също е страхотна новина. Надяваме се, че ви е успокоило.

И така, какво е действителното състояние на тегленето, моля? Ще го получите ли?

Сега, когато си помислих за закритата ви сметка, смятате ли да поискате от казиното да я отвори отново? ако не се лъжа ти си имал намерение да играеш там.

Искам да съм сигурен, че всичко ще се разреши. 🙂



Автоматичен превод:

здрасти

благодаря ви за обяснението на залаганията! Имах представа за политиката за изпиране, предположих, че това е тактика за казината, за да увеличат шанса да раздуете депозита си и след това да вложите повече.

Току-що получих имейл тази вечер с искане за име и адрес на моята банка, bsb и номер на сметка и т.н. Знаете ли защо ще питат това, след като моята сметка и дебитна карта Visa, с които депозирах, вече са потвърдени в казиното?

Така че предполагам, че искането за моите банкови данни означава, че искането ми е одобрено.

Попитах в обратния си имейл дали мога да играя, след като възстановяването приключи и ще ви кажа „не".

Ако възстановяването ми е успешно, определено бих играл отново, тъй като казиното ще има доверието ми


Автоматичен превод:
SJ25

здравей

За да бъда напълно честен, залагането на 3-кратен депозит е общ максимум за мен. По-високите изисквания се усещат като това, което описахте... 😀

Ако съм прав, казиното иска да съпостави картата със свързаната банкова сметка или друга опция: Ако не греша, австралийското правителство е забранило картовите транзакции за хазартни цели (https://www.ausbanking.org.au/banks-welcome-online-gambling-credit-card-ban/). Може би казиното предпочита да изпрати парите обратно към вашата сметка директно, вместо да използва картата. Е, бих предпочел някой от казиното да обясни това.

Във всеки случай ще бъда тук, за да следя събитията отблизо. Бих казал, че засега изглежда добре. 🤞

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря ви, много сте мили 🙂

Автоматичен превод:
SJ25

По всяко време 🙂

Надяваме се понеделник да ви донесе още добри новини!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини