Здравейте, надявам се някой да ме успокои. Отворих акаунт в Neospin и случайно депозирах $550 вместо $50, незабавно се свързах с чат на живо и обясних грешката при печат и че имам нужда от парите обратно. Опитите да го изтегля в акаунта ми продължаваха да се отхвърлят. Изпратих много отчаяни имейли, обясняващи моята ситуация и че това финансово щеше да ме засегне остро, което причиняваше голямо страдание. Още веднъж влязох в акаунта, за да видя дали мога да тегля и той беше заключен със съобщение, което казваше самоизключване, което не направих. Изпратих имейл на отдела за поддръжка на клиенти, за да попитам какво става и отговорът беше, че са затворили акаунта ми, защото приемат отговорния хазарт много сериозно! Което нямаше смисъл, тъй като моите $549 все още са там.. и сега се притеснявам, че просто са го затворили, за да не се налага да ми възстановяват парите 😰 Изпращах им имейли много пъти с надеждата да ме уверят, че в крайна сметка ще ми върнат сумата, но те казват само, че заявката ви се обработва. .. За мен това казва, че може да се отрече! Някой имал ли е работа с Neospin преди? Могат ли просто да задържат депозита ми и да затворят сметката ми?
Hello I’m hoping someone can put my mind at ease. I opened an account with Neospin and accidentally deposited $550 instead of $50, I immediately contacted live chat and explained the typo error and that I needed the money back. Trying to withdraw it in my account kept getting rejected. I sent many desperate emails explaining my situation and that financial this was going to acutely effect me which was causing great distress. Once again, I logged into the account to see if I could withdraw and it was locked with a message that said self exclusion which I did not do. I emailed customer support to ask what was going on and there response was they had closed my account because they take responsible gambling very seriously! Which made no sense, as my $549 is still in there.. and now I’m worried they just closed it so they won’t have to refund my money 😰 I have emailed them numerous times hoping for reassurance that I will eventually get refunded but all they say is your request is being processed. .. To me this say it could be denied!Has anyone dealt with Neospin before? Can they just keep my deposit and close my account?