преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SlotsTitan Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Трябва да кажа, че направихте лош избор с това казино. Има много лоша репутация и работи без лиценз.
Можете да подадете жалбата ( https://casino.guru/complaints/create ), но не съм сигурен дали казиното ще сътрудничи с нас.
Имате ли връзка с казиното?
Hello,
I must say that you made a bad choice with this casino. It has a very bad reputation and operates without a license.
You can submit the complaint (https://casino.guru/complaints/create), but I'm not sure if the casino will cooperate with us.
Are you in touch with the casino?
Здравейте,
Нямам личен опит с това казино. Да се надяваме, че ще можем да ви помогнем.
Hello,
I do not have any personal experiences with this casino. Let's hope we will be able to help you.
Честно казано, не бих очаквал нищо добро от такъв сайт:
Вижте сами: https://casino.guru/slotstitan-casino-review
Обикновено бих ви предложил да подадете жалба, но една от последните беше напълно игнорирана от казиното:
https://casino.guru/slotstitan-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-3
Почти съм сигурен, че това ще свърши по същия начин. 😔
Е, опитайте, ако желаете, просто щракнете върху връзката:
https://casino.guru/complaints/create
Frankly, I would not expect anything good from such a site:
See for yourself: https://casino.guru/slotstitan-casino-review
I would normally suggest you submit a complaint, but one of the latest ones was completely ignored by the casino:
https://casino.guru/slotstitan-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-3
I'm almost sure this will end up the same way. 😔
Well, try it if you like, just click the link:
https://casino.guru/complaints/create
Предполагам, че не:
"чаках повече от три месеца за оттеглянето ми сега."
I guess not:
"have been waiting over three months on my withdrawal now."
За съжаление, това ме кара да мисля, че няма да получите печалбите си. 🙁
Sadly, that's what makes me think you will not receive your winnings. 🙁
Не го направих, споделих какво друго playe публикува по-рано в тази тема, щракнете върху връзката, за да можете да видите оригиналната публикация:
https://casino.guru/forum/casinos/slotstitan-casino---general-discussion#post-25110
(Това означава този символ за цитиране ")
Това също не означава, че тези печалби са били изплатени, това само казва, че играчът е чакал почти три месеца преди момента, в който е публикувала тази информация, страхувам се.
Дори жалбата все още е отворена:
https://casino.guru/slotstitan-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
I did not, I shared what other playe posted earlier in this thread, click the link so you can see the original post:
https://casino.guru/forum/casinos/slotstitan-casino---general-discussion#post-25110
(That's what this symbol for quoting " means)
It also does not mean that those winnings were paid, it only says that the player has been waiting for almost three months before the moment she posted this information, I'm, afraid.
Even the complaint is still opened:
https://casino.guru/slotstitan-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.