ФорумКазинаSlotsflix Casino - обща дискусия

Slotsflix Casino - обща дискусия

преди 1 година от mcclane2020
|
1681 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotsflix Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Получих този имейл от това казино.

„За съжаление, трябва да съобщим, че Slotsflix ще затвори на 9 март 2023 г. По-долу е важна информация относно вашия акаунт за игри.

За играчи с отворен акаунт:

Всички игри и депозити вече са блокирани, можете само да влезете в акаунта си, за да изтеглите средствата в игралния акаунт или да се свържете с отдела за обслужване на клиенти.

Всички активни бонуси или залози ще бъдат анулирани и върнати в баланса ви с реални пари;

След като изтеглите средствата си, акаунтът ви ще бъде закрит.

Имайте предвид, че:

- обработваните тегления се извършват чрез методите за теглене на сайта;

- ако средствата са получени чрез нарушаване на правилата (измамни депозити и т.н.), те ще бъдат премахнати;

За играчи, чийто акаунт е бил затворен автоматично на 9 март 2023 г.:


Ако сметката ви е затворена и имате средства в нея, свържете се с отдела за обслужване на клиенти на Slotsflix, за да поискате теглене. Можете да го направите дори след крайната дата.

Ние от Slotsflix искаме да ви благодарим за вашата подкрепа и се надяваме да харесате нашите игри, които Slotsflix.com ви предлага!

Ако имате нужда от повече информация или разяснение за нещо, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти по имейл: support@slotsflix.com

За разбирането,

Slotslix"


вероятно няма повече клиенти.

Автоматичен превод:
mcclane2020
преди 1 година

Здравей.

Благодаря ви много, че споделихте това. Надявам се, че всички играчи с активни баланси ще могат да разрешат сметките си навреме.

Всъщност е част от доста голяма група, така че бих искал да знам какво стои зад подобно решение.

Също така уведомих екипа за данни да актуализира нашия преглед.

Имате ли алтернативи, в които да играете? 🙂


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Бях играл там само около 5 пъти и след това затворих акаунта си, когато не спечелих нищо там. сигурно са пропуснали моя имейл списък с имейли.

Автоматичен превод:
mcclane2020
преди 1 година

Виждам, че не ви е нанесена голяма вреда със затварянето на сайта - ако мога да кажа 🙂

По-добре да информирате дори бившите играчи, отколкото вместо това да забравите да предупредите активните играчи. Това се случи с друго казино преди няколко месеца и не завърши добре за няколко играчи. Въз основа на публикациите във форума.

Така че, благодаря отново и бъдете здрави!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини