преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotsflix Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Получих този имейл от това казино.
„За съжаление, трябва да съобщим, че Slotsflix ще затвори на 9 март 2023 г. По-долу е важна информация относно вашия акаунт за игри.
За играчи с отворен акаунт:
Всички игри и депозити вече са блокирани, можете само да влезете в акаунта си, за да изтеглите средствата в игралния акаунт или да се свържете с отдела за обслужване на клиенти.
Всички активни бонуси или залози ще бъдат анулирани и върнати в баланса ви с реални пари;
След като изтеглите средствата си, акаунтът ви ще бъде закрит.
Имайте предвид, че:
- обработваните тегления се извършват чрез методите за теглене на сайта;
- ако средствата са получени чрез нарушаване на правилата (измамни депозити и т.н.), те ще бъдат премахнати;
За играчи, чийто акаунт е бил затворен автоматично на 9 март 2023 г.:
Ако сметката ви е затворена и имате средства в нея, свържете се с отдела за обслужване на клиенти на Slotsflix, за да поискате теглене. Можете да го направите дори след крайната дата.
Ние от Slotsflix искаме да ви благодарим за вашата подкрепа и се надяваме да харесате нашите игри, които Slotsflix.com ви предлага!
Ако имате нужда от повече информация или разяснение за нещо, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти по имейл: support@slotsflix.com
За разбирането,
Slotslix"
вероятно няма повече клиенти.
I received this email from this casino.
"Unfortunately, we have to announce that Slotsflix will close on March 9, 2023. Below is important information regarding your gaming account.
For players with an open account:
All playing and deposits are now blocked, you can only log in to your account to withdraw the funds in the game account or to contact customer service.
All active bonuses or bets will be voided and returned to your real money balance;
Once you have withdrawn your funds, your account will be closed.
Keep in mind that:
- the withdrawals being processed are carried out through the withdrawal methods on the site;
- if the funds have been obtained by breaking the rules (fraudulent deposits, etc.) they will be removed;
For players whose account has been closed automatically on 9 March 2023:
If your account is closed and you have funds in your account, contact Slotsflix customer service to request a withdrawal. You can do it even after the closing date.
We at Slotsflix want to thank you for your support and we hope you enjoy our games that Slotsflix.com offered you!
If you need more information or clarification on something, please contact our customer service by email: support@slotsflix.com
Regards,
Slotslix"
probably no more customers.
tuli tälläinen email tästä kasinosta.
"Harmiksemme joudumme ilmoittamaan että Slotsflix sulkeutuu 9. maaliskuuta 2023. Alla on tärkeää tietoa pelitiliisi liittyen.
Pelaajille joilla on avoinna oleva tili:
Kaikki pelaaminen, sekä talletukset ovat nyt estetty, voit ainoastaan kirjautua tilillesi kotiuttaaksesi pelitilillä olevat varat tai ottaaksesi yhteyttä asiakaspalveluun.
Kaikki aktiiviset bonukset tai panostukset mitätöidään, sekä palautetaan oikean rahan saldoosi;
Kun olet kotiuttanut varasi tilisi tullaan sulkemaan.
Pidä mielessä että:
- käsiteltävänä olevat kotiutukset suoritetaan sivustolla olevien kotiutusmenetelmien kautta;
- mikäli varat ovat saatu sääntöjä rikkomalla (vilpilliset talletukset, jne.) ne tullaan poistamaan;
Pelaajille joiden tili on suljettu automaattisesti 9.03.2023:
Mikäli tilisi on suljettu ja sinulla on varoja tililläsi ole yhteydessä Slotsflix asiakaspalveluun kotiutuksen pyytämiseksi. Voit tehdä sen vielä sulkupäivänkin jälkeen.
Me Slotsflix haluamme kiittää teitä tuestanne ja toivomme että viihdyitte meidän peliemme parissa, joita Slotsflix.com teille tarjosi!
Mikäli tarvitset lisätietoa tai selvitystä johonkin asiaan olethan yhteydessä meidän asiakaspalveluumme sähköpostitse: support@slotsflix.com
Terveisin,
Slotslix"
ei varmaan enää ole asiakkaita.
Здравей.
Благодаря ви много, че споделихте това. Надявам се, че всички играчи с активни баланси ще могат да разрешат сметките си навреме.
Всъщност е част от доста голяма група, така че бих искал да знам какво стои зад подобно решение.
Също така уведомих екипа за данни да актуализира нашия преглед.
Имате ли алтернативи, в които да играете? 🙂
Hello there.
Thank you very much for sharing this. I hope all players with active balances will be able to resolve their accounts on time.
It's actually part of quite a big group, so I'd love to know what's behind such a decision.
I also notified the data team to update our review.
Do you have any alternatives to play in? 🙂
Бях играл там само около 5 пъти и след това затворих акаунта си, когато не спечелих нищо там. сигурно са пропуснали моя имейл списък с имейли.
I had only played there about 5 times and after that I closed my account when I didn't win anything there. they must have missed my email mailing list.
olin tuolla pelannut vain noin 5 kertaa ja sen jälkeen suljin tilini kun en sieltä mitään voittanut. heille oli varmaan jäänyt minun email postitus listalle.
Виждам, че не ви е нанесена голяма вреда със затварянето на сайта - ако мога да кажа 🙂
По-добре да информирате дори бившите играчи, отколкото вместо това да забравите да предупредите активните играчи. Това се случи с друго казино преди няколко месеца и не завърши добре за няколко играчи. Въз основа на публикациите във форума.
Така че, благодаря отново и бъдете здрави!
I see, so no big harm was done to you by closing the site - if I may say 🙂
Better to inform even the ex-players than forget to warn active players instead. It happened with a different casino a few months or so ago, and it did not end up well for a few players. Based on the forum posts.
So, thanks again and stay well!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.