преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Villa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте csw46.
Благодаря ви много за вашите прозрения. Току-що проверих тази информация с казиното и те ни информираха, че както казината Slots7, така и Slots Villa са свързани, а собственикът наистина е един и същ, ATG Data, компания със седалище в Коста Рика (ще актуализираме нашите отзиви възможно най-скоро). Моля, уведомете ме, ако има допълнителна информация, която бихте искали да споделите.
Hello csw46.
Thank you very much for your insights. I have just checked this information with the casino, and they informed us that both Slots7 and Slots Villa casinos are related, and the owner is indeed the same, ATG Data, a company based in Costa Rica (we will update our reviews asap). Please, let me know if there is any further information you would like to share.
Не, нищо, което не съм споделил в рецензията си за Slots7. Тъй като имам толкова ужасни проблеми с това казино, изглежда правилно, че това казино трябва да бъде правилно свързано, така че хората да бъдат предупредени.
No, nothing that I haven't shared in my review of Slots7. Since I'm having such terrible trouble with that casino, it seems only right that this casino should be properly linked, so that people are forewarned.
Никога не съм залагал на slots villa casino, но изглежда наистина интересно. Залагам повече от пет години и след всички тези години мога лесно да кажа, че нищо не ме е впечатлило повече от крипто хазарта. Играл съм всякакви хазартни игри, от слотове до блекджек. След всички тези години исках да опитам нещо ново и свежо. Веднъж чух човек в казиното да казва, че сега е ерата на крипто хазарта, и се заинтересувах от това твърдение. Попитах няколко приятели и някои казаха, че roobet е една от най-добрите крипто платформи за хазарт. Влязох в интернет, за да намеря някои отзиви и намерих уебсайт с наистина добър преглед на roobet и бях абсолютно убеден, че трябва да опитам.
I’ve never gambled on slots villa casino, but it seems really interesting. Ive been gambling for over five years now, and after all those years, I can easily say that nothing has impressed me more than crypto gambling. I’ve played all sorts of gambling games, from slots to blackjack. After all those years, I wanted to try out something new and fresh. Once, I heard a guy in the casino saying that now is the era of crypto gambling, and I got interested in that statement. I asked a couple of friends, and some said that roobet is one of the best crypto gambling platforms. I went on the internet to find some reviews and I found a website with a really good overview of roobet, and I was absolutely convinced that I should give it a shot.
Какъв проблем сте имали със slot7?
What kind of trouble have you had with slot7?
Здравейте, не съм имал проблеми със слотовете villa o харесвам игрите (слотовете), зареждат се бързо и играят добре без забавяне
Hi there I have had no problems with slots villa o love the games (slots) they load fast and play well no lagging
Здравей,
Проверих вашето потребителско мнение и сега се чудя какво трябва да предостави казиното, за да получите пълна оценка от 5 звезди от вас? 😉
Както и да е, какво ви кара да прегледате казиното току-що?
Hello there,
I checked your user review, and I'm wondering now, what should the casino have to provide to get a full 5-star rating from you? 😉
Anyway, what makes you review the casino just now?
Чаках повече от 3 месеца и за теглене, използвах бонус и заложих над 1k, ако това трябваше. И те все още отказват да ми изплатят, дори след като поискаха моя 34-знаков биткойн адрес наред с други повтарящи се заявки, за които имам екранни снимки на всичко.
Включително моята KIC проверка, доказателство за адрес, биткойн адрес, завършен залог и т.н. Те казват едно и също нещо всеки път, когато се свържа с тях чрез поддръжка на клиенти или имейл... „Изчакайте и бъдете търпеливи".
Колко търпелив трябва да бъда 75+ дни?
Това казино се отнася към своите онлайн клиенти като към истински ботове, а не към хора. Поведението им е много безотговорно
Ако някой от екипа за решаване на казиногуру може да ми помогне, ще бъда повече от благодарен за вашата помощ.
I've been waiting for over 3 months and for cashout, I used bonus and wagered over 1k if what I was supposed too. And they still refuse to pay me out even after asking for my 34character bitcoin address among other repeated requests which I have screenshots of everything.
Including my kyc verification, proof of address, bitcoin address, wager completed etc. They say the same thing everytime I contact them via customer support or email..."Wait and be patient".
How patient am I supposed to be 75+ days?
This casino treats their online customers like we're actual bots and not human. Their behavior is very irresponsible imo
If someone from casinoguru's resolve team can help me I would be more than appreciative of your assistance.
Здравей.
Отидох директно на вашата жалба, за да видя, че е подадена срещу VIP Casino Royal . Описанието е повече или по-малко подобно на това. Така че съжалявам за тъпия въпрос - имате ли подобен проблем и в Slots Villa Casino ? Тази тема не е за "VIP".
Лично аз бих казал, че сте били повече от търпеливи! Подаването на жалбата е разумна стъпка.
Hello there.
I went directly to your complaint to see it was submitted against VIP Casino Royal. The description is more or less similar to this. So I'm sorry for the dumb question - do you have a similar issue also in Slots Villa Casino? This thread is not about the "VIP".
Personally - I'd say you've been more than patient! Submitting the complaint is a reasonable step.
Да, имам много подобно оплакване/ситуация и със SlotsVilla. Отговорите им в поддръжката на живо и имейлите са почти идентични на моменти, докато ви карат да се движите.
Всъщност чаках повече Slotsvilla да ми изпрати тегленето.
Yes I have a very similar complaint/situation with SlotsVilla as well. Their replies in live support and emails are almost identical at times while giving you the run around.
I've actually been waiting longer for Slotsvilla to send my withdrawal.
Ааа, това е жалко! 🙁
В този случай ще подам друга жалба, която трябва да ни помогне да идентифицираме възможна връзка между казината и да ви помогнем по пътя.
Как ви звучи това?
Aaah, That's unfortunate! 🙁
In this case, I would submit another complaint, should help us identify possible relation between casinos and help you along the way.
How does that sound to you?
Това ми звучи точно, но мога да помогна
Вярвам, че вече подадох и второ оплакване за slotsvilla
Актуализация: Не подадох жалба, както си мислех, вместо това жалбата беше изпратена тук в дискусията. Ще подам жалба в съответната тема по правилния начин.
Също така успях да се свържа с тях вчера вечерта чрез поддръжка на живо, беше почти същият тип обикаляне с няколко изключения. Едното е, че ще се свържа с мен в рамките на дванадесет часа, а второто е, че агентът за поддръжка на клиенти заявява, че ще се увери, че проблемът ми е сортиран.
That sounds accurate to me, anyway I can help
And I believe I've already submitted a second complaint for slotsvilla as well
Update: I did not submit a complaint as I thought, instead the complaint was sent here in the discussion. I will submit a complaint on the appropriate thread right way.
I was also able to contact them yesterday evening through live support, it was almost the same type of run around with a few exceptions. One being that I would be contacted within twelve hours and the second being customer support agent stating he will make sure my issue is sorted.
Не можах да намеря никаква информация за VIP Casino Royal, така че всъщност е възможно да са свързани с Slots Villa Casino. И двете са създадени през 2020 г., нямат лиценз...трудно е да се каже къде е истината. Те могат да използват само една и съща услуга за поддръжка на клиенти. Как намерихте тези казина? Същият уебсайт ли беше?
I wasn't able to find any information about the VIP Casino Royal so it's actually possible they might be related to the Slots Villa Casino. They were both established in 2020, they don't have a license...it's hard to say where the truth is. They may only use the same customer support service. How did you find these casinos? Was it the same website?
Извинявам се за късния отговор и за да отговоря на въпроса ви, двете казина са изброени на конкретни уебсайтове за „бонус без депозит". И двамата имаха прилични оценки по това време, които може да са се променили през последните няколко месеца, не съм сигурен. Беше толкова отдавна, че забравих кой уебсайт използвах, за да осребря бонуси
My apologies for late response and to answer your question both casinos are listed on specific "no deposit bonus" websites. They both had decent ratings at the time which may have changed within the last few months I'm not sure. It was so long ago I have forgotten which website I utilized to redeem bonuses
Здравейте, виждам, че се случва. Не се тревожи за това.
Основната цел беше да се гарантира, че ще получите помощ, когато е необходимо. Съжалявам, че ситуацията е горе-долу същата, както беше...
Но жалбата трябва да помогне, само имайте търпение, моля. Целият екип дава всичко от себе си, но продължават да идват нови оплаквания. Боя се, че ще отнеме известно време. 🙏
Hello, I see it happens. Don't worry about that.
The main goal was to ensure you will receive help when needed. I'm sorry to see the situation is more or less the same as it was...
But the complaint should help, just be patient, please. The whole Team is doing their best, but new complaints keep coming. I fear it will take some time. 🙏
Благодарен съм, че вие и вашият екип сте тук, за да помогнете, което във всеки случай е достатъчно. Ще продължа да проявявам търпение с надеждата за отговор и изплащане от Slots Villa Casino.
Също така ще се опитам да поддържам връзка с казиното и да ви информирам
I am grateful you and your team are here to help, which is enough by any means. I will continue to hold patient in hopes of a response and payout from Slots Villa Casino.
I will also try to keep in contact with the casino and keep you updates as well
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.