преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Rush Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
позволете ми няколко въпроса относно вашия проблем:
Вашият акаунт е напълно потвърден сега?
Имате ли някаква свързана информация от казиното?
Взехте ли някакъв бонус?
от колко време чакате?
Трябва да добием по-добра представа за проблема, когато любезно отговорите на тези въпроси.
Благодаря ви 🙂
Hello,
allow me a few questions about your issue:
Is your account fully verified now?
Do you have any related information from the casino?
Did you take any bonus?
For how long have you been waiting?
We should get a better idea about the problem when you kindly answer tose questions.
Thank you 🙂
Моят акаунт е напълно потвърден. Не взех бонуса и чакам 7 дни. Не съм сигурен с кое казино трябва да се свържа. Ще ми предоставите ли тази информация?
Казаха ми да се обадя в полицията, ако почувствам, че средствата ми са откраднати. Как местната полиция ще знае къде отиват средствата ми? Дадох на вашата компания данните за картата си. И знаете ли името на казиното, с което трябва да се свържа, защото Slot Rush ме насочи към Casino Guru. Играх SlotRush и спечелих $500. Кое казино управлява Slot Rush?
My account is fully verified. I didn't take the bonus and I've been waiting 7 days. I'm not sure as to what casino I need to contact. Will you provide me with that information?
I was told to call the police if I felt like my funds were being stolen. How would the local police know where my funds are going? I gave your company my card information. And do you know the name of the casino that I need to contact because Slot Rush referred me to Casino Guru. I was playing SlotRush and won $500. What casino runs Slot Rush?
Не съм сигурен какво имаш предвид с това
"И знаете ли името на казиното, с което трябва да се свържа, защото Slot Rush ме препоръча към Casino Guru. Играх SlotRush и спечелих $500. Кое казино управлява Slot Rush?"
Ако сте играли Slot Rush, тогава играете в казино, наречено Slot Rush . Ако Slot Rush ви е препоръчал към CasinoGuru, тогава може би са решили, че трябва да подадете жалба тук. Както и да е, ако спечелите 500 в Slot Rush, тогава Slot Rush е казиното, в което ви плащат печалбите.
I'm not really sure what you mean by
"And do you know the name of the casino that I need to contact because Slot Rush referred me to Casino Guru. I was playing SlotRush and won $500. What casino runs Slot Rush?"
If you played Slot Rush, then you play in a casino called Slot Rush. If Slot Rush referred you to CasinoGuru, then maybe they thought you should submit a complaint here. Anyway, if you win 500 in Slot Rush, then Slot Rush is the casino that you pay you the winnings.
Здравейте,
за да избегнете недоразумения, моля, имайте предвид, че ние не сме представители или служители на Slot Rush Casino. Ние служим само като посредник. 🙂
Виждам, че сте изпратили жалбата, така че нека видим как ще се развие.
Hello,
to avoid any misunderstanding, please note, that we are not Slot Rush Casino representatives or employees. We only serve as a mediator. 🙂
I can see you submitted the complaint so let's see how it develops.
Ако са ви изпратили при нас, значи трябва да говорите с тях по някакъв начин, така че съм сигурен, че знаете как да се свържете с тях, нали?
If they sent you to us, then you had to talk to them somehow so I'm sure you know how to contact them, right?
Щракнах върху бутона „Помощ" в играта и последвах инструкциите как да подам жалба. Никога не съм говорил с агент по поддръжката на живо, защото инструкциите в раздела „Помощ" инструктират всички геймъри да се свържат с Casino Guru с техните притеснения.
Ако имате информация за връзка със Slots Rush, ще я изпратите ли?
I clicked on the "Help" button inside the game and followed the instructions on how to submit a complaint. I never spoke with a live Support Agent because the instructions under the "Help" tab instructs all gamers to contact Casino Guru with their concerns.
If you have Slots Rush contact information, will you please send it?
Бихте ли ми изпратили линк към играта, в която сте кликнали върху бутона Помощ? Бих искал да го разгледам. Ние изобщо не сме свързани с казино Slots Rush, така че цялата ситуация ми звучи наистина странно.
Could you please forward me a link to the game where you clicked on the Help button? I'd like to take a look at it. We're not related to Slots Rush casino at all so the whole situation sounds really weird to me.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.