ФорумКазинаSlots Rush Casino - обща дискусия

Slots Rush Casino - обща дискусия

преди 2 години от id0001050093265
|
2803 преглеждания 11 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots Rush Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Спечелих $500 и не получих изплащането си.

Автоматичен превод:
id0001050093265
преди 2 години

Здравейте,

позволете ми няколко въпроса относно вашия проблем:

Вашият акаунт е напълно потвърден сега?

Имате ли някаква свързана информация от казиното?

Взехте ли някакъв бонус?

от колко време чакате?

Трябва да добием по-добра представа за проблема, когато любезно отговорите на тези въпроси.

Благодаря ви 🙂


Автоматичен превод:
преди 2 години

Моят акаунт е напълно потвърден. Не взех бонуса и чакам 7 дни. Не съм сигурен с кое казино трябва да се свържа. Ще ми предоставите ли тази информация?


Казаха ми да се обадя в полицията, ако почувствам, че средствата ми са откраднати. Как местната полиция ще знае къде отиват средствата ми? Дадох на вашата компания данните за картата си. И знаете ли името на казиното, с което трябва да се свържа, защото Slot Rush ме насочи към Casino Guru. Играх SlotRush и спечелих $500. Кое казино управлява Slot Rush?

Автоматичен превод:
преди 2 години

file Здравей Рада!

Моля, ще проследите ли печалбите ми от $500 и ще ми кажете къде са депозирани парите?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
id0001050093265
преди 2 години

Не съм сигурен какво имаш предвид с това

"И знаете ли името на казиното, с което трябва да се свържа, защото Slot Rush ме препоръча към Casino Guru. Играх SlotRush и спечелих $500. Кое казино управлява Slot Rush?"

Ако сте играли Slot Rush, тогава играете в казино, наречено Slot Rush . Ако Slot Rush ви е препоръчал към CasinoGuru, тогава може би са решили, че трябва да подадете жалба тук. Както и да е, ако спечелите 500 в Slot Rush, тогава Slot Rush е казиното, в което ви плащат печалбите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря Даниел, отговорът ти е много полезен. Приятен уикенд!

Автоматичен превод:
id0001050093265
преди 2 години

Здравейте,

за да избегнете недоразумения, моля, имайте предвид, че ние не сме представители или служители на Slot Rush Casino. Ние служим само като посредник. 🙂

Виждам, че сте изпратили жалбата, така че нека видим как ще се развие.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Как да се свържа със Slot Rush? Изпратиха ме при вас, момчета.

Автоматичен превод:
id0001050093265
преди 2 години

Ако са ви изпратили при нас, значи трябва да говорите с тях по някакъв начин, така че съм сигурен, че знаете как да се свържете с тях, нали?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Щракнах върху бутона „Помощ" в играта и последвах инструкциите как да подам жалба. Никога не съм говорил с агент по поддръжката на живо, защото инструкциите в раздела „Помощ" инструктират всички геймъри да се свържат с Casino Guru с техните притеснения.

Ако имате информация за връзка със Slots Rush, ще я изпратите ли?

Автоматичен превод:
id0001050093265
преди 2 години

Бихте ли ми изпратили линк към играта, в която сте кликнали върху бутона Помощ? Бих искал да го разгледам. Ние изобщо не сме свързани с казино Slots Rush, така че цялата ситуация ми звучи наистина странно.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини