преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slots.inc Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много неетично казино.
Ако спечелите, те ще създадат нови условия за изплащане.
Те винаги ще работят зад кулисите, за да ви накарат да попаднете в капан, за да не платите.
Имам 385 000 щатски долара конфискувана сума, след като са създали несправедливо условие след моята победа да не ми плащат.
Те потвърдиха моята печалба, те знаят, че е честна печалба и след печалбата 75 дни излязоха с нов срок, който се нарича максимална печалба, за да не ми плащат.
Освен това те нямат инструменти за отговорен хазарт и не спазват.
Освен това те продължават да намаляват максималните лимити за теглене.
Честен съвет Стойте настрана.
Very unethical casino.
If you win they will create new terms not to payout.
They will always work behind the scenes to make you fall into a trap not to pay.
I have 385000 usd confiscated amount after they have created an unfair term after my win not to pay me.
They confirmed my win they know its a fair win and after the win 75 days they came up with a new term which is called max win not to pay me.
In addition they have no responsible gambling tools and do not abide.
In addition they keep decreasing max withdrawal limits.
Honest advice Stay away.
Здравейте, нещо подобно ли имате предвид? Също така имаме в нашия преглед, че казиното има несправедлив лимит въз основа на депозити. Казиното ли конфискува всичко или ви остави малко пари? Какви други правила са измислили или са ви казали защо няма да получите парите си? Не искат да ти платят нищо?
Hi, do you mean something like this? We also have it in our review that the casino has an unfair limit based on deposits. Did the casino confiscate everything or leave you some money? What other rules did they make up or tell you why you won't get your money? They don't want to pay you anything?
Здравей Джаро,
Всъщност да, беше добавено в прегледа, защото ми се случи.
Спечелих през август за 105 хиляди щатски долара и те потвърдиха, че печалбата всъщност ми даде график на вноски и ме помоли да намаля месечните лимити. С добро сърце приех, но бях капан.
След това натрупах баланса си до 435 000 USD. След 75 дни от потвърдената ми печалба те решиха да конфискуват 385 000 и ми платиха 50 000 щатски долара за 75 дни, малко плащане, дори много по-ниско от максималното теглене.
Всъщност те измислиха това правило само за да конфискуват моите печалби.
Мисля, че нямат средства да изплащат доста големи печалби.
Hello jaro,
Infact yes it was added in the review because it happened to me.
I made a win in august for a 105k usd and they have confirmed the win infact gave me a instalment schedule and asked me to reduce monthly limits. With a good heart i accepted but was a trap.
I then accumalted my balanace to 435000 usd. After 75 days of my confirmed win they decided to confiscate 385000 and paid me 50k usd in 75 days baby small payment even much lower than the max withdrawal.
Infact they came up with this rule just to only confiscate my wins.
I think they dont have fund to pay fairly big wins.
Е, мисля, че имахме това предупреждение на сайта, но това вероятно не е най-важното нещо в момента.
Най-важното е как ще продължи и дали можем да постигнем споразумение с казиното. Адам определено се опитва да направи възможно най-много, за да получи печалбите ви. Но не знам как ще стане, така че ще видим какво ще му каже казиното.
Well, I think we had this warning on the site, but that's probably not the most important thing at the moment.
The most important thing is how it will continue and whether we can reach an agreement with the casino. Adam is definitely trying to do as much as possible to get your winnings. But I don't know how it will turn out, so we'll see what the casino tells him.
Просто исках да кажа колко съм разочарован от това, което се случва тук с голямата победа на Shihada. Играх тук в продължение на месеци и наистина оцених тяхното връщане на пари без правила и приятелското обслужване на клиентите. Едва когато видях скорошното предупреждение за несправедливите правила и прочетох жалбата, разбрах, че правилата и условията са били произволно променени наскоро. Обикновено преглеждам добре условията, преди да играя в ново казино и нито едно от въпросните ограничения не беше в сила, когато се присъединих. Нямам екранни снимки и др. но мога да ви кажа, че бях VIP и получавах седмични предимства, но затворих акаунта си поради това, което виждам да се случва тук, и им го казах, когато затворих акаунта си. Казах им, че е най-лошият кошмар на комарджия да постигне голяма печалба само за да може казиното да намери или създаде начини да не плаща. Изведнъж да видя такива драматични промени в условията без предизвестие беше шокиращо, разочароващо и се чувствам много зле за Shihada. Надявам се казиното да направи крачка назад и да постъпи правилно.
I just wanted to say how disappointed I am in what's going on here with Shihada's big win. I played here for months and really appreciated their "no rules" cashback and friendly customer service. It wasn't until I saw the recent warning about the unfair rules and read the complaint that I knew the terms and conditions had arbitrarily been change recently. I generally take a good look at the terms before I play at a new casino and none of the limitations in question were in place when I joined. I don't have screenshots ect. but I can tell you that I was a VIP and received weekly benefits, but closed my account because of what I see happening here and told them so when I closed my account. I told them it's a gambler's worst nightmare to hit a big win only to have a casino find, or create, ways to not pay. To suddenly see such dramatic changes in the terms without notice was shocking, disappointing, and I feel very badly for Shihada. I hope the casino takes a step back and does the right thing.
Да видим, жалбата му все още е висяща и Адам се опитва да направи всичко възможно, за да направи делото справедливо. И аз се надявам да е така и да можем да помогнем. Не всеки ден играч печели такава сума и ако я е спечелил честно без измама, не виждам причина за неплащането.
Аз лично го гледам и се надявам да има добър край. 🙂
Let's see, his complaint is still pending and Adam is trying to do everything he can to make the case fair. I also hope that it will be so and we will be able to help. It's not every day that a player wins such a sum, and if he won it fairly without cheating, I see no reason for the non-payment.
I'm watching it myself and hopefully it will have a good ending. 🙂
Уау, @tamala, благодаря за страхотната подкрепа.
Предполагам, че ние, комарджиите, познаваме това чувство, когато спечелим голяма печалба. Не се случва всеки ден и докато не похарчим толкова много пари и тогава, бам, ни измамят.
Не само прочетох условията, но прочетох всяка една дума в уебсайтовете, но нищо за максимална печалба, освен след моята голяма печалба.
Не само това, но те всъщност потвърдиха моята победа писмено и след това 75 дни по-късно я отказаха, след като измислиха този странен термин.
Бях измамен, какво да кажа.
Но вие, доста безопасни казина, имаше лош избор при избора на slots.inc и също така те работят без лиценз, така че .. 💔
Wow @tamala thanks for the great support.
I guess us gamblers know this feelinf when we hit a big won. Doesnt happen everyday and untill we spend so much money and then bam we get scammed.
I not onlt read the terms but read every single word on the websits but ya nothing about max win except after my big win.
Not only that but they actualy actualy confirmed my win in writing and then75 days later refused it after they made up this weirdo term.
I got Scammed what shall i say.
But ya pretty much safe casinos outthere was a bad choicr choosing slots.inc and also they have been operaring over with no license so .. 💔
здрасти
Мога ли да добавя приятелски съвет за вас? Ако искате да сте сигурни, че другият играч ще бъде уведомен за вашия отговор, моля, използвайте бутона за отговор или цитата. 😉
Надявам се, че сте на път да видите щастливия край!!!
Hi!
May I add a friendly tip for you? If you want to be sure the other player gets notified about your response, please use the reply button or the quote. 😉
I hope you are about to see the happy end!!!
Уау уау, това само показва, че са разбити, не мога да си представя, че съм паднал в този капан.
беше 30k на месец, след това 15k на месец и сега е 6k на месец.
Предполагам, че има условия, които се редактират всяка седмица.
Това е казино, което иска да взема само и редактира условията, за да не плаща и да се извинява.
Всъщност нямат лиценз, не знам как работят.
Надявам се играчите да намерят повече безопасни места за игра.
Wow wow, this only shows that they are broke i cant imagine i fell in that trap.
it was 30k a month then 15k a month and now its 6k a month.
i guess there terms are conditions are edited weekly.
Its a casino that wants to take only and edits terms not to pay and make excuses.
They actualy have no license i dont know how they still operate.
I hope players find more safe places to play.
Здравей и благодаря, че забеляза. Ще го дам на нашия екип да провери и ако го направят, те ще го променят и в прегледа на казиното.
Играете ли тук или попаднахте случайно? 🙂
Hello and thank you for noticing. I'll give it to our team to check and if they do, they'll change it in the casino review as well.
Do you play here or did you come across it randomly? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.