НачалоФорумКазинаСлотове за свобода и казино Lincoln

Слотове за свобода и казино Lincoln

 от lauarual
|
4 876 преглеждания 8 отговора |
|

Отворих акаунта си във всяко от тези казина.

Часове по-късно при опит за достъп до мен се появи грешка.

Проверих онлайн чата и ми казаха, че акаунтът е анулиран. Не можаха да обяснят точно защо.

Видях, че същия този проблем има няколко души (според прегледа на тези казина в CG)

Освен това те нямат добра оценка.

За щастие не направих депозит или сега ще се мъча да събера възстановяването 😣

Автоматичен превод:

Съжалявам, че чух за вашите проблеми. Приятелят ми също имаше лош опит с тези хора ... добре е да погледнете отзивите на казино преди да играете, тъй като има толкова много от тях сега.

Ако се свържете отново и те обяснят причината за закриването на акаунта, моля, уведомете ни.

Пожелавам ти късмет!

Автоматичен превод:

Пфф, това не е правилно поведение за казино, което иска да привлече играчи ... Предполагам, че вече е загубило мотивацията си и няма да се върне като много други. Аз също. Благодаря, че споделихте мислите си. Добре е да знаете къде да не играете и да избягвате проблеми.

Автоматичен превод:

Здравейте, не съм запознат със ситуацията, но не ми се струва правилно. Поне те трябва да ви обяснят дали има проблем и да ви помогнат. Много съм разочарован и със сигурност няма да посетя тези казина.

Автоматичен превод:
lauarual

Здравейте, Lauarual, Казвам се killiam, и имах едно симулирано КИТУАЦИЯ да ми се случи. И така, какво казах, щях да отида на моя URL адрес на търсене, и ПЪЛНО ПОЧИСТВАЙТЕ ВСЕКИ ТЪРСЕНЕ. След това отидете при КАШЕТО ... ПОЧИСТВАЙТЕ ВСИЧКО НЕЩО, И РЕСТАРТАЙТЕ ТЪРСЕНЕТО си. И ИЗТЕГЛЯНЕ НА ПЛАЩАНЕ.

Автоматичен превод:

Това са измамни уебсайтове .. през последните 2 месеца депозирах над $475 Отидох да изтегля $300 през последните 3 седмици и отне цяла вечност, за да потвърдя акаунта си като 2 седмици и след това седмица, за да ми кажат, че съм използвал две бонуси подред, без да правя депозит и така анулира парите ми и те взеха всяка част от тях... Това се случи в Lincoln и след това това се случи в Liberty следващата седмица. Точно същото нещо. Защо биха предлагали толкова много различни безплатни кодове или чипове, завъртания или каквото и да е поставено точно там на една и съща страница, че ако използвате два, ще загубите всички пари в акаунта си. За мен няма смисъл, особено когато влагам толкова много пари в тях. Просто исках да ви уведомя, че все още не съм получавал теглене от тези хора.

Автоматичен превод:
cmb22123

Здравейте! Мисля, че току-що изпитахте много странични ефекти на много американски казина. Според това, което ми казаха, играчите са буквално залети с безплатни кодове, бонуси и оферти, особено в казината за игри в реално време (RTG). За съжаление, няма много софтуер, който насърчава играчите да се придържат към правилото за един бонус наведнъж. На мен това, което описваш ми изглежда точно така. 🙁

съгласен съм; няма смисъл да поставяте играчите под ненужен натиск, като игнорирате основната логика...

Може да се опитаме да ви помогнем, ако смятате, че това е опция за вас. Чували ли сте за оплакванията на Casino Guru?


Автоматичен превод:

Не, не съм. Какво е? Просто искам да разкажа, защото не искам хората да бъдат подвеждани, както бях аз, защо да позволявам да мине, ако има ограничение само от две, разбирате ли какво имам предвид? Ако го спрат и кажат, че сте достигнали лимита си и тогава ще знаем по-добре, но ако ми дадете 30 кода, защо да не опитам да ги използвам, когато нямам пари... Конфискуваха ми $600 ...

Автоматичен превод:
cmb22123

здравей

Не следя никакви теми, честно казано. Току-що казах, че това е конкретна ситуация, която отговаря на вашия опит, и също така съм съгласен, че казиното трябва да работи по-добре, за да осигури най-доброто изживяване на играча без не толкова лесни за следване правила. Хвърлянето на кодове към вас и след това прилагането на правилото, казвайки, че е трябвало да избирате само един по един, е доста нечестно за мен. Не съм искал да обидя никого. Всъщност се съгласих с теб.

Моля, извинете лошите ми изрази.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини