преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotobit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Твърдя, че безплатните завъртания са довели до завършване на бонуса и балансът е спаднал до 20 €, а не до 50, както е посочено на вашия сайт и в техните условия.
Както и да е, попитах ги за това съобщение, където те ви казват, че ще се свържат с вас по имейл, тъй като чатът на живо не работи.
Също така изпращам всички KYC документи, но нищо не се случва, няма отговор по имейл, няма KYC реакция, никаква комуникация! Ами ако направя депозит в това казино, щях да побесня! и да, всичко това беше преди повече от 24 часа, как е възможно да нямате комуникация за толкова дълго време с клиенти!?
I claimed free spins got the bonus finish the wager and balance dropped to 20€ not to 50 as is stated on your site and in their terms.
Anyway i asked them that trough message, where they tell you they gonna get back to you via email since live chat is not working.
Also I send all KYC documents but nothing is happening no email answer no KYC reaction no communication at all ! What if I made a deposit in that casino I would be furious! and yeah all that was way over 24 hours ago like how is possible not to have no communication for that long wit customers!?
Благодаря за свежия опит!
Не мога обаче да кажа, че разбирам първата част: „салдото падна до 20 €, а не до 50, както е посочено на вашия сайт и в техните условия." смятам, че нямаме такава информация тук в Casino Guru.
Ние не предлагаме бонус без депозит с максимално теглене от 50 - пише 20 €:
Предполагам, че няма да ви хареса, но да изчакате по-малко от няколко дни за първото теглене не е нищо необичайно. Разбира се, някои казина са достъпни 24/7, дори за KYC, но не всички. Тъй като това е посочено като ново и малко казино, обзалагам се, че може да е така. Дори не можех да се запозная с чата - просто нещо като тикет система. Не е добър знак, ако питате мен.
Опитайте се да бъдете търпеливи, да приемем, че някой ще се добере до вас в крайна сметка.
Споделете напредъка, моля.
Thanks for the fresh expirience!
Can't say I understand the first part, though: "balance dropped to 20€ not to 50 as is stated on your site and in their terms." we have no such information here on Casino Guru, I believe.
We do not offer a no deposit bonus with a maximum cashout of 50 - it says 20€ :
I imagine you're not going to like it, but waiting less than few days for the first withdrawal is nothing unusual. Of course, some casino's are available 24/7, even for KYC, but not all of them. Since this has been listed as a fresh and small casino, I bet it might be the case. I could not even fing the chat - just a sort of a ticket system. Not a good sign if you ask me.
Try to be patient, Let's assume someone will get to you eventually.
Share the progress, please.
Добре, този „салдо падна до 20 €, а не до 50, както е посочено на вашия сайт и в техните условия." е лошото ми.
Всъщност минималното теглене е 50 €, както е посочено в параграф 5 от техните Правила и условия.
До ден днешен не получих никакъв масаж, нито нищо, нито KYC, сякаш са „мъртви" и в това казино имам 50 € заложен баланс и съм готов да направя депозит, за да мога да тегля, но какво е моментът, когато KYC не е приключил и няма признак на комуникация от казиното.
Междувременно получих съобщение и потвърдих KYC на 2 август от казино Norsewin, което е същото казино, за съжаление не успях да стигна от 20€ до 50€ там за минимална сума за теглене.
Това трябва да се каже в публикацията на Norsewin, но просто ще се каже, че публикацията вече съществува, така че го правя тук.
Тази ситуация със Slotobit е лоша като наистина лоша, толкова е тъжна!
Ok this "balance dropped to 20€ not to 50 as is stated on your site and in their terms." is my bad.
Actually minimum withdraw is 50€ as is outlined in paragraph 5 of their Terms and Conditions.
To this day I didn't get no massage no nothing no KYC like they are ''dead'' and on this casino I have 50€ of wagerd balance and I'm ready to make a deposit to be able to withdraw, but what is the point when KYC is not over and there is no sign of communication from the casino.
In the mean time I got message and KYC verified on 2. August from Norsewin casino which is the same casino sadly I didn't make it from 20€ to 50€ there for minimum amount for withdrawal.
This has to be said on Norsewin post but it0s just gonna said that post already exist so I'm doing it here.
This situation with Slotobit is bad like really bad it's so sad!
Здравей отново,
Благодаря за пояснението относно лимитите на бонусите, както и за проследяването на напредъка ви.
Е, аз също смятам, че би било по-безопасно да изчакам KYC или дори да подам жалбата, преди да депозирам. Наистина изглежда малко привлекателно, като се има предвид, че сте били игнорирани досега.
Чудя се как това изобщо е възможно, особено ако дъщерното казино се справя много по-добре.
Във всеки случай поддръжката на Slotobit трябва да работи усилено, за да подобри първото впечатление. Това, което намирам за не толкова смешно, е тази част от неговите Правила и условия:
„За да използвате нашата опция за самоизключване, моля, щракнете върху тази връзка: Самоизключване." Няма намерена връзка
„Ако имате нужда от допълнителна информация или съдействие относно нашите различни функционалности за отговорна игра, моля, свържете се с отдела за поддръжка на клиенти на Slotobit." Не е предоставен контакт
🙁
Просто не мога да се сдържа да не мисля, че този сайт е готов да обслужва своите клиенти.
Hello again,
Thanks for the clarification regarding the bonus limits and also for following up on your progress.
Well, I too think it would be safer to wait for the KYC or even submit the complaint before I deposit. It indeed seem little appealing, considering you have been ignored so far.
I wonder how this is even possible, especially if the sister casino is doing much better.
In any case, Slotobit's support should work hard to improve the first impression. What I find not-so-funny is this part of its Terms and Conditions:
"To use our self-exclusion option, please click on this link: Self-Exclusion." No link was found
"If you require any further information or assistance regarding our different responsible gaming functionalities, please contact Slotobit customer support." No contact provided
🙁
I just can't help myself not to think this site is ready to serve its customers.
На 5 август получих имейл, че процесът ми на проверка на KYC е завършен, така че направих депозит
и направи теглене същия ден. Тегленето е в процес на изчакване в продължение на 5 дни, нищо не се случва
ето какво ми каза агентът от cahat: „Разбирам, че чакането е разочароващо. Изпратих друго съобщение до екипа по плащанията; те ще обработват заявките възможно най-скоро.'' това беше преди 2 дни 🙁
Те отвориха около 10 казина този Casiworx NV и не са в състояние да управляват само едно.
След още 5 дни ще напиша жалба, единственото нещо, което мога, дотогава ще пусна рецензия и моя опит във всеки хазартен форум, който има относно начините на Casiworx NV за управление на бизнеса
On 5. august i got email that my KYC Verification process is completed so I made a deposit
and made a withdraw that same day. Withdraw is pending for 5 days nothing is happening
this what agent from the cahat told me: ''I understand that waiting is frustrating. I've sent another message to the payments team; they will process requests as soon as possible.'' that was 2 days ago 🙁
They opened up like 10 casinos this Casiworx N.V. and they are incapable at running just one.
After 5 more days i will write a complaint only thing that I can until then I will put a review and my experience on every gambling forum that there is about Casiworx N.V. ways of running business
боже
Мисля, че в този случай е уместно да ви благодаря, че споделихте своя опит и да изразя съжалението си, че изглежда управлението на казиното се представя толкова зле. Въпреки че все още се надявам жалбата да не е необходима в крайна сметка, опцията е налична, разбира се.
Така че нека стискаме палци!
Oh my.
I think it is appropriate in this case to thank you for sharing your experience and to express my regret that it appears the casino management is performing so poorly. Even though I still hope the complaint won't be necessary in the end, the option is available, of course.
So let us cross our fingers!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.