преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotman Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това вероятно е, защото сте използвали чужда карта, което обикновено противоречи на Правилата и условията.
Винаги депозирайте само с опции за плащане, свързани с вас.
В противен случай може да се окаже много трудно или дори невъзможно да преминете проверката на акаунта.
That's probably because you used someone else card, which is usually against the Terms and Conditions.
Always deposit only with payment options associated with you.
Otherwise, you may find it very difficult or even impossible to pass the account verification.
Регистрирах се в казиното на слотман с бонус код, който предоставяше безплатни завъртания и получените печалби имаха преобръщане от 25 пъти, всичко това беше постигнато, генерирайки печалба от 689 евро, Свързах се с поддръжката с въпрос какво трябва да направя, за да изтегля парите, и те каза ми да верифицирам акаунта си, да изпратя документите си и мога да го изтегля без проблеми, след известно време отново пиша, че документите ми вече са проверени, вече бях направил екранна снимка на баланса на парите си, което винаги трябва да бъде готово, балансът ми изчезна, попитах защо и те ми казаха, че максималната печалба от бонуса е 50 евро, те никога не ми казаха това, не се появи в техните правила и условия и след повече от 2 часа те елиминираха печалбите. Те не дадоха решение, слава Богу, че не депозирах пари, тъй като в нещо просто те действат по неправилен начин, нито си представят теглене на пари от печалби, или големите печалби могат да имат хиляди извинения, това казино е разочарование и аз не знам защо има висок резултат e. изобщо не се препоръчва.
I registered at the slotman casino with a bonus code that granted free spins and the winnings obtained had a rollover of 25x, all this was accomplished generating a profit of 689 euros, I contacted support asking what I should do to withdraw the money, and they told me to verify my account, send my documents, and I could withdraw it without problems, after a while I write again that my documents were already verified, I had already taken a screenshot of the balance of my money, which always has to be done, My balance disappeared, I asked why, and they told me that the maximum earning amount of the bonus is 50 euros, they never told me that, it did not appear in their terms and conditions, and after more than 2 hours they eliminated the winnings. They gave no solution, thank goodness I did not deposit money, since in something simple they act in an incorrect way, nor imagine withdrawing money from winnings, or large winnings could have a thousand excuses, this casino is a disappointment and I don't know why it has a score e high. not recommended at all.
Me registre en el casino slotman con un codigo de bono que otorgaba giros gratis y las ganancias obtenidas tenian un rollover de 25x,todo eso lo cumpli generando una ganancia de 689 euros,me comunique con soporte preguntando que debia de hacer para retirar el dinero, y me dijeron verificar mi cuenta, enviar mis documentos, y ya podria retirarl sin problemas, al rato que vuelvo a escribir que ya mis documentos estaban verificados ,ya habia tomado una captura de pantalla del saldo de mi dinero,que siempre hay que hacer,desaparecio mi saldo,le pregunte porque,y me dijeron que el monto maximo de ganancia del bono es de 50 euros,eso nunca me dijeron ,en sus termino y condiciones no figuraba,y despues de mas de 2 horas eliminan las ganancias.no me dieron ninguna solucion, menos mal no deposite dinero,ya que en algo simple actuan de una manera incorrecta,ni imaginar en retirar dinero de ganancias ,o ganancias grandes podrian mil excusas,una decepcion este casino y no se porque tiene un puntaje alto.para nada recomendado.
Здравейте,
Съжалявам, че го казвам, но е нормално бонусите без депозит винаги да са ограничени от максималния залог и изискванията за залагане, както и от максималния лимит за теглене. Винаги трябва да прочетете термина, ако решите да се възползвате от някой бонус. Казиното няма да ви информира всеки път, когато вземете бонус, винаги трябва да четете правилата и условията - това е неговата цел. Трудно ми е да повярвам, че такова честно казино би забравило да спомене това важно правило в условията. Сигурен ли си?
Това би било наистина несправедливо. 🤔
Hello,
I'm sorry to say that but it's normal that no deposit bonuses are always limited by the maximum bet, and wagering requirements and also by the maximum withdrawal limit. You should always read the term if you decide to take advantage of any bonus. The casino is not going to inform you every time you take a bonus, you should always read the terms and conditions - that's its purpose. I find it quite hard to believe that such an honest casino would forget to mention this important rule in the terms. Are you sure?
That would be truly unfair. 🤔
Беше така, нищо не ми беше съобщено за споменатия бонус, който имаше този лимит на печалбата, въпреки че поисках поддръжка за всички подробности и аз имах разговорите.
It was like that, nothing was ever communicated to me about said bonus that had that profit limit, despite asking support for all the details, and I have the conversations.
Fue asi, nunca se me comunico nada sobre dicho bono que tenia ese limite de ganancia, a pesar de preguntar a soporte todos los detalles, y tengo las conversaciones.
Е, това все още трябва да бъде намерено в правилата и условията, както обясних по-рано. Не очаквайте чат или поддръжка да се свържат с вас, след като сте взели бонус, за да ви обяснят всички подробности, за съжаление, това не работи. ¨¨¨
Как точно попитахте поддръжката за това условие, моля?
Well, this should still be found in terms and conditions, as I explained earlier. Do not expect chat or support to contact you after you took a bonus to explain all details to you, sadly, this is not how it works. ¨¨¨
How exactly did you ask the support about this condition, please?
Моят акаунт счупи всички рекорди за неспечелени бонуси.
В допълнение, загубен депозит от около 6000 PLN.
Максималната печалба от всички завъртания, които направих в това „псевдо казино", е 200x
Ако се уважавате като опитен играч, просто не играйте там. Колкото и репетиции съм правил, това е истинско кабаре.
Моля Casino Guru да докладва за това казино на съответните органи, за да провери дали техните алгоритми са „все още справедливи". Невероятна бъркотия. Блокирах акаунта си и не искам да имам нищо общо с тях. Съжалявам за всеки депозит, който направих там.
My account has broken all records of unwinnable bonuses.
In addition, a lost deposit of about PLN 6,000.
Max win from all the spins I made in this "pseudo casino" is 200x
If you respect yourself as an experienced player then just don't play there. As many rehearsals as I've done, it's a veritable cabaret.
I am requesting Casino Guru to report this casino to the relevant authorities to verify that their algorithms are "still fair".Incredible mess. I blocked my account and I don't want anything to do with them. I regret every deposit I made there.
Здравейте,
ние сме независим уебсайт, така че се опасявам, че не можем да действаме от ваше име. Вие сте този, който е играл в казиното, така че ако се чувствате по някакъв начин измамени, моля, свържете се с лицензиращия орган.
Но мога да ти предложа още два варианта.
Можете да се свържете с доставчика на играта, ако наистина смятате, че игрите са манипулирани.
Обикновено бих предложил и жалба, но честно казано смятам, че е почти невъзможно да се представи доказателство, което без съмнение да потвърди твърдението ви.
Ако това е начинът, по който искате да вървите, научете повече за центъра за разрешаване на проблеми тук .
Hello,
we are an independent website, so I'm afraid we can't act on your behalf. You're the one who played in the casino, so if you feel somehow cheated, please contact the licensing authority.
I can offer you two other options though.
You can reach out to the game provider if you truly feel that games are rigged.
Normally I would also suggest a complaint, but I honestly think that it is almost impossible to present proof that would without any doubt confirm your statement.
If this is the way you want to go, learn more about the resolution center here.
Благодаря ви за предупреждението. 👍
Правилно ли разбрах, че не се интересувате от предложените опции? За съжаление нямам нищо повече в ръкава си 🙁.
Пожелавам ти повече късмет следващия път, разбира се.
Ако от друга страна се интересувате да намерите играчи, които вече са направили своите коментари относно доставчиците на игри, прегледайте секцията Доставчици на игри тук във форума.
Също така сме задали категория, посветена на слотовете .
Thank you for your warning. 👍
Did I take it correctly that you are not interested in any suggested options? Sadly, I have nothing more in my sleeve 🙁.
I wish you better luck next time of course.
If you're on the other hand interested to find players that already made their comments about game providers, browse the Game Providers section here on the forum.
We also set a category dedicated to slots.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.