ФорумКазинаSlotman Casino - обща дискусия

Slotman Casino - обща дискусия

преди 2 години от zacdrummond26
|
3028 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotman Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Депозирах с ключовата карта на моя партньор и тя не позволява процеса на потвърждение

Автоматичен превод:
zacdrummond26
преди 2 години

Това вероятно е, защото сте използвали чужда карта, което обикновено противоречи на Правилата и условията.

Винаги депозирайте само с опции за плащане, свързани с вас.

В противен случай може да се окаже много трудно или дори невъзможно да преминете проверката на акаунта.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се в казиното на слотман с бонус код, който предоставяше безплатни завъртания и получените печалби имаха преобръщане от 25 пъти, всичко това беше постигнато, генерирайки печалба от 689 евро, Свързах се с поддръжката с въпрос какво трябва да направя, за да изтегля парите, и те каза ми да верифицирам акаунта си, да изпратя документите си и мога да го изтегля без проблеми, след известно време отново пиша, че документите ми вече са проверени, вече бях направил екранна снимка на баланса на парите си, което винаги трябва да бъде готово, балансът ми изчезна, попитах защо и те ми казаха, че максималната печалба от бонуса е 50 евро, те никога не ми казаха това, не се появи в техните правила и условия и след повече от 2 часа те елиминираха печалбите. Те не дадоха решение, слава Богу, че не депозирах пари, тъй като в нещо просто те действат по неправилен начин, нито си представят теглене на пари от печалби, или големите печалби могат да имат хиляди извинения, това казино е разочарование и аз не знам защо има висок резултат e. изобщо не се препоръчва.

Автоматичен превод:
santorin254
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам, че го казвам, но е нормално бонусите без депозит винаги да са ограничени от максималния залог и изискванията за залагане, както и от максималния лимит за теглене. Винаги трябва да прочетете термина, ако решите да се възползвате от някой бонус. Казиното няма да ви информира всеки път, когато вземете бонус, винаги трябва да четете правилата и условията - това е неговата цел. Трудно ми е да повярвам, че такова честно казино би забравило да спомене това важно правило в условията. Сигурен ли си?

Това би било наистина несправедливо. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Беше така, нищо не ми беше съобщено за споменатия бонус, който имаше този лимит на печалбата, въпреки че поисках поддръжка за всички подробности и аз имах разговорите.

Автоматичен превод:
santorin254
преди 1 година

Е, това все още трябва да бъде намерено в правилата и условията, както обясних по-рано. Не очаквайте чат или поддръжка да се свържат с вас, след като сте взели бонус, за да ви обяснят всички подробности, за съжаление, това не работи. ¨¨¨

Как точно попитахте поддръжката за това условие, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefilefile


Моят акаунт счупи всички рекорди за неспечелени бонуси.

В допълнение, загубен депозит от около 6000 PLN.

Максималната печалба от всички завъртания, които направих в това „псевдо казино", е 200x

Ако се уважавате като опитен играч, просто не играйте там. Колкото и репетиции съм правил, това е истинско кабаре.

Моля Casino Guru да докладва за това казино на съответните органи, за да провери дали техните алгоритми са „все още справедливи". Невероятна бъркотия. Блокирах акаунта си и не искам да имам нищо общо с тях. Съжалявам за всеки депозит, който направих там.


Автоматичен превод:
koVVal92
преди 1 година

Здравейте,

ние сме независим уебсайт, така че се опасявам, че не можем да действаме от ваше име. Вие сте този, който е играл в казиното, така че ако се чувствате по някакъв начин измамени, моля, свържете се с лицензиращия орган.

Но мога да ти предложа още два варианта.

Можете да се свържете с доставчика на играта, ако наистина смятате, че игрите са манипулирани.

Обикновено бих предложил и жалба, но честно казано смятам, че е почти невъзможно да се представи доказателство, което без съмнение да потвърди твърдението ви.

Ако това е начинът, по който искате да вървите, научете повече за центъра за разрешаване на проблеми тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това си помислих, че е битка с вятърни мелници.

Въпреки това ви предупреждавам - пазете се от това казино :)

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 1 година

Благодаря ви за предупреждението. 👍

Правилно ли разбрах, че не се интересувате от предложените опции? За съжаление нямам нищо повече в ръкава си 🙁.

Пожелавам ти повече късмет следващия път, разбира се.

Ако от друга страна се интересувате да намерите играчи, които вече са направили своите коментари относно доставчиците на игри, прегледайте секцията Доставчици на игри тук във форума.

Също така сме задали категория, посветена на слотовете .

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини