преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slotjoint Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
За първи път играете на този сайт ... Някои биха казали, че е прясно от лодката. Затова отидох да тегля 500 долара. На следващия ден депозирах $ 64 и щракнах върху „Петък 50% бонус" общо 96 $. Изиграха го с 0.74 долара останали.
След това натиснах отмената при изтеглянето си от $ 500, така че тогава салдото беше $ 500.74. Когато разбрах какво съм направил, отидох да изтегля $ 500, но след това каза, че изтеглянето е заключено и трябва да изиграя $ 1138,4, преди дори да имам право да тегля ????????????? ? Размерът на играта е над два пъти по -голям от реалните пари, които дори не са добавили бонус .... ИЗКЛЮЧЕНИ И ОТКРАДЕНИ ОТ !!!!!!!!
First time playing this site...Fresh of the boat some would say. So I went to withdraw $500. The next day I deposited $64 and clicked ‘Friday 50% bonus’ total $96. Played it out with $0.74 left over.
I then pressed cancel on my $500 withdraw, so then balance was $500.74. When I realized what I had done, I went to withdraw the $500, but it then said I withdraw was locked and I needed to playout $1138.4 before I was even eligible to make withdraws?????????????? Playout amount is over twice the amount of real money that didn’t even have a bonus added to it....SCAMMED AND STOLEN FROM!!!!!!!!
Хм, съжалявам да чуя това. Това не е първият път, когато много малки остатъци от бонуси причиняват такива проблеми. Тъй като успяхте да поискате теглене за първи път, разбира се, трябва да можете да получите парите дори сега.
Hm, I'm sorry to hear this. This is not the first time when very small bonus leftovers cause these types of issues. Since you were able to request the withdrawal for the first time, then of course, you should be able to get the money even now.
Спечелих 200е и рециклирането е наред, но да получа това изтегляне, сега да видим дали мога някога .. Готово 9.8 са изпратили документа, те са приети, някой в чата каза, че парите са изпратени на 18.8 .. Тази седмица Започнах да питам защо не е дошъл, изненада, не е изпратен на някой липсва документ за депозит, сложих това не липсва, изпратих го отново и т.н. 17 дни 🙁 Започва малко нервна активност .. Вече се опитах да поискам да сложите акаунта в Skrill, когато последно, но изглежда не мога да се променя и нищо не се случва ..
I won 200e and the recycling is ok, but getting this withdrawal, now let's see if I can ever .. Done 9.8 have sent the document, they have been accepted, someone in the chat said that the money sent on 18.8 .. This week I started to ask why has not come, surprise, no not sent someone a deposit document is missing, I put that is not missing, I sent it again, etc .. Today nothing has heard / happened again .. now it's been 16-17 days 🙁 Starts to go a little nerve activity .. I already tried to ask that you put Skrill account when you last but can't seem to be able to change and nothing happens ..
Voitin 200e ja kierrätys ok, mutta tämä noston saaminen, saa nyt nähdä saanko koskaan.. Tehty 9.8 on lähetetty dokumenttia, ne on hyväksytty, joku chatissä sanoi että raha lähetetty 18.8 .. Tällä viikolla aloin kyselemään, miksi ei ole tullut, yllätys, ei ole lähetetty joku talletus dokumentti puuttuu, laitoin että ei puutu, lähetin uudestaan jne.. Tänään ei ole taas kuulunut /tapahtunut yhtään mitään.. nyt mennyt siis 16-17 päivää 🙁 Alkaa mennä vähän hermo toimintaan.. Yritin jo pyytää, että laittakaa skrill tilille, kun teillä kestää, mutta ei taida pystyä muuttamaan ja mitään ei tapahdu..
Разбирам разочарованието ви, но от гледна точка на казиното не са минали 16-17 дни, а само няколко дни, откакто изпратихте последния документ. Изглежда, че не сте изпратили всичко необходимо преди, но някой от казиното ви е дал грешна информация и ви е казал, че всичко е наред и парите са изпратени.
Бих казал, че ако не получите печалбите си през следващата седмица, тогава ще започна да се притеснявам.
I understand your frustration, but from the casino's point of view, it hasn't been 16-17days, but only few days since you sent the last document. It seems that you haven't sent everything they needed before, but someone from the casino gave you wrong information and told you it's all good and the money is sent.
I'd say if you don't receive your winnings during next week, then I'd start to be worried.
Когато искате да направите лимит за депозит в казино, общият минимален лимит е 10€-20€ на ден/седмица/месец, дори понякога 1€.
Slotjoint имат много различно ниво, гуруто на казиното дава на това казино процент "добра репутация" и казва, че това казино има добри инструменти за отговорна игра 🤔
When you wanna make deposit limit to casino its common minimun limit 10€-20€ on day/week/month, even sometimes 1€.
Slotjoint have very different level, casino guru give this casino "good reputation" rate and say this casino have good tools to play responsible 🤔
Здравейте,
Бих попитал чата дали тези лимити в евро не са просто грешка - или лошо зададени.
Наистина няма смисъл за мен... 5000 дневно, но 500 седмично?
Предполагам, че няма да навреди да препратите този печатен екран на екипа за данни 🤔
Благодаря за споделянето.
Hello,
I would ask the chat whether those limits in euros are not just a mistake - or a bad set.
It truly does not make much sense to me... 5000 daily but 500 weekly?
I guess that it would not hurt to forward this printscreen to the data team 🤔
Thank you for sharing.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.