ФорумКазинаSlotella Casino - обща дискусия

Slotella Casino - обща дискусия

преди 2 години от Slotella
|
6664 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте на всички,


Присъединихме се към общността като екип на Slotella. Щастливи сме да видим членове на тази общност в нашето казино.


Ние ще бъдем тук за всички въпроси и проблеми, свързани с нашето казино.


Казино Slotella




Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: добавена връзка към казиното
Автоматичен превод:
Slotella
преди 2 години

Здравейте и добре дошли във форума.

Изглежда, че сте официален представител на казиното, ако е така, моля, изпратете ми имейл на radka@casino.guru от първоначалния си имейл на казиното и ми кажете всяко казино, което представлявате. Ще настроя вашия акаунт на представител на казиното. тип 😉.

Моля, имайте предвид следните правила, които се прилагат за този вид профил:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Моля, имайте предвид, че "6) Само казина с рейтинг 6+ имат право да публикуват своите промоции във форума. Ние не искаме да подкрепяме казина с лоша репутация." Надяваме се, че репутацията ви ще се подобри скоро:

file

Освен това имайте предвид, че има тема, наречена „Slotella Casino – обща дискусия", където играчите могат да коментират вашето казино:

https://casino.guru/slotella-casino-review#tab=js-tab-discussion


Автоматичен превод:
преди 2 години

Аз съм клиент на slotella, имам предвид, че това е много професионално казино. Към мен веднага се присъедини много професионален мениджър (диана), който ви следва при всеки депозит, за да активирате бонуси и всичко, което предлага казиното, най-накрая намерих много професионално казино бих искал да го препоръчам за всички депозити, но преди всичко тегленията са незабавни плюс имате незабавно ежедневно връщане на пари. Искрено Ваш.

Помогнете на Франческо

PlatinumRUSH потребителско име

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
siscohavana
преди 2 години

Правилно ли разбрах, че казиното предоставя чат на живо сега?

Автоматичен превод:
преди 2 години

да, казиното предоставя чатове на живо, те са много професионални, не ги познавах, играя на pokerstar и ggpoker, но трябва да ви кажа, че казино Slotella е наистина страхотно казино, веднага след като завърша празниците, ще направя важни депозити, защото тегленията са незабавно и много високо, за мен като играч най-важното нещо са тегленията. Казино Slotella е много добро казино

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бях в колата, когато отговорих на чата, не е на живо, отваряйте билета, но личният мениджър трябва да направи вашата заявка и той ще ви отговори в реално време

Автоматичен превод:
преди 2 години

да, казиното предоставя чатове на живо, те са много професионални, не ги познавах, играя на pokerstar и ggpoker, но трябва да ви кажа, че казино Slotella е наистина страхотно казино, веднага след като завърша празниците, ще направя важни депозити, защото тегленията са незабавно и много високо, за мен като играч най-важното нещо са тегленията. Казино Slotella е много добро казино

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

добре, наистина звучи добре за Slotella. 🙂

Съгласен съм, че тегленията са предимно съществена тема в наши дни, можете ли да ме посъветвате коя опция за плащане работи най-добре за играчи от Италия?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бях в колата, когато отговорих на чата, не е на живо, отваряйте билета, но личният мениджър трябва да направи вашата заявка и той ще ви отговори в реално време

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви, информираме ви, че казиното не предоставя чат на живо, така че просто исках да се уверя, че тази информация все още е валидна. 👍

Честно казано, мисля, че добрият чат на живо прави играчите по-удобни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей,

БЪДИ ВНИМАТЕЛЕН

Казиното има фатален бъг, който води до анулиране на бонуси и печалби.

Immortal romance е ограничен слот за игра с бонус. Immortal Romanace е слот за микроигри.

Ако играете КОЙТО и да е слот за микроигри в казиното, той се разпознава от историята на играча като Immortal Romance.

Това води до анулиране на печалби и бонуси от казино специалистите, когато проверяват историята на играчите ви.

Имам видео доказателство за моето твърдение с цялата ми история на играчите и доказателство за всички слотове за микроигри, отразени неправомерно като Immortal Romance, дори ако играете слот за микроигри с минимум 0,09 цента на залог, той се отразява като Immortal Romance, дори ако по-ниският залог от този слот е 0,30 цента.

В момента те неправомерно премахнаха 8500 евро от баланса ми, защото тяхната история на играчите отразява цялата безсмъртна романтика на всички микроигри, поради този лесно проверим от всеки бъг на уебсайта им. Можете да проверите себе си!

Автоматичен превод:
Reginalia
преди 1 година

Здрасти,

Отговорих ви тук , моля вижте го.

Автоматичен превод:
Slotella
преди 1 година

Вече почти седмица чакам моя KYC процес да бъде проверен от екипа по сигурността. Тегленията са напълно блокирани и поддръжката не отговаря на нито едно от съобщенията ми и смятам, че споменатата функция "поддръжка" е блокирана в акаунта ми, защото точно днес се опитах да се свържа с поддръжката 4 пъти и не получих отговор на нито едно от исканията си. Това е последният ми ресурс, за да получа каквато и да е помощ и вярвам, че и той няма да работи, чакането толкова време без какъвто и да е отговор наистина ме тревожи.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Позволете ми да добавя, че ако казиното не успее да обясни или разреши ситуацията в рамките на допълнителна седмица, ще обмисля подаването на жалбата. Научете повече тук .

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Успех, и на мен направиха същото.

Не мога да отворя нови билети. Разглеждат случая ми 2 седмици без отговор.

Отне ми 10 имейла, за да отговоря, те ще го разгледат и съответните отдели ще се свържат с мен, когато за първи път отворя случая.

Техният сайт има много значителна грешка и все още присъства от седмици, засягайки всеки, който играе с бонус на този сайт и харесва слотове за микроигри.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря, Радка. Ще го има предвид, надявайки се да бъде решен.

Автоматичен превод:
Reginalia
преди 1 година

Имам нещо против повече хора да преминават през същото. Първо получих имейл, в който се казва, че съм достигнал лимита за теглене без KYC, отговорих с документите, които поискаха почти веднага, след което всичките ми билети бяха игнорирани. Все още използвах акаунта и залагах, в момента се въздържам от залагания в сайта, докато не се свържат отново с мен. И относно грешката, за която говорите, предполагам, че слотовете на Micrograming са забранени за бонуси, но подканата за съобщение трябва да предупреди играчите, че тези слотове не могат да се залагат с бонус или нещо подобно, защото е невъзможно да се каже кои слотове не са забранени или не, когато сте каза кои са кои.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Хей,

Не мога да разбера какво е това спиране на отговорите!

Игрите на Microgaming изобщо не са забранени за игра с бонус. Забранени са само 1-2 игри.

Въпреки че сайтът е с грешки, ако играете на слот за микроигри, той ще се покаже в историята на транзакциите ви като безсмъртен роман, забранен за игра за бонус залагания, така че губите бонуса, сякаш сте играли играта, дори и да не сте го направили 🙁

Като смъртоносен капан

Автоматичен превод:
Reginalia
преди 1 година

Току-що проверих и както казахте, не всички слотове за микроигри са забранени за бонуси, наистина странно. Надявам се и двата случая да бъдат разрешени, особено вашият, 8500 е наистина голяма загуба, в моя случай в момента е 600, наистина съжалявам, надявам се да получите парите си обратно!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Публикувайки още веднъж, за да направя публично достояние ситуацията ми беше решена, процесът на KYC приключи и тегленето в моя акаунт е функционално. Добавянето на KYC процедури отне почти две седмици, за да бъде завършено.

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Благодарим ви, че се върнахте при нас. За съжаление понякога може да отнеме доста време, за да премине процедурата, но се радвам за добрия край. 👍


Автоматичен превод:
преди 1 година

Отново тук, за да предупредя, КАЗИНОТО ВЕЧЕ НЕ РАБОТИ, НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ. Ще загубите средствата си, 400 USD изчезнаха от сметката ми, дори след като завърших KYC и направих едно теглене, след това направих нов депозит, използвах споменатия баланс за залагане и спечелих достатъчно, след което изчезна (това се случи преди седмица). Поддръжката е неактивна и няма да отговори на нито един билет.

Към всеки, който чете това: ВНИМАВАЙ!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини