преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slot Wolf Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното SlotWolf мами своите потребители. От известно време слушам лъжи от операторите на това казино. Факт е, че спрях да получавам писма на моя имейл, операторите твърдят, че ми изпращат писма, но не достигат. Никога не съм чувал такова абсурдно твърдение.
Име: Игор
Електронна поща:
Wolfie вторник, 10/04/22 21:25:03 Азия/Алмати Здравейте. Как бих могъл да ти помогна? Какъв е вашият език? Английски Руски Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh09:25:08 pm Руски Моля, изберете категория въпрос Депозити/Изплащания Бонуси Проверка Партньори Вашата обратна връзка Говорете с агент
Игор :25:14 ч. Говорете с агент
Wolfie09:25:19 pm Моля, изчакайте малко, докато прехвърля чата към нашия агент. След това, моля, опишете накратко същността на вашия проблем и изчакайте отговора на агента. Благодаря за изчакването! Бяхте прехвърлен в Tiffany09:25:22 pm
Tiffany09:25:56 pm Здравейте!
Как мога да ви помогна днес? 21:26:28 Здравейте. Не мога да вляза в сайта. %
Игор 21:27:51 Мога да го направя само с VPN Бих искал да знам причината?
Tiffany09:30:45 pm Вашият интернет доставчик може да блокира достъпа
От наша страна не е приложено блокиране на вашия акаунт.
Игор 21:31:35 Мога ли да играя през VPN?
Tiffany09:33:42 pm Можете да опитате да използвате VPN само за достъп до сайта. Ако например VPN има достъп до игри, които са забранени за вашия регион, това може да причини проблеми.
Опитайте следното:
Моля, излезте от акаунта си и изчистете кеша на браузъра си.
Може да се наложи да рестартирате вашия браузър/компютър/телефон. Също така препоръчвам да опитате друго устройство и различен интернет доставчик.
Игор 21:35:24 Можете да ми изпратите инструкции на glukhikhigor@mail.ru
Tiffany09:38:48 pm Разбира се, че можем.
Игор 21:39:19 Ще го оценя. Изпрати ли?
Tiffany09:44:55 pm Да, направих 🙂
Игор 21:45:38 Не получих
Tiffany09:46:49 pm Моля, проверете папката си със спам.
Писмото може леко да се забави.
Игор Глухих 21:47:03 Нищо
Tiffany09:48:01 ч. Изпратено отново 🙂
Игор 21:48:36 Няма нищо
Tiffany09:51:02 pm Това е много странно 😞
Защо ви е необходим като имейл? Igor Glukhikh09:52:01 pm Изпратих ви имейл. проверка. Получи ли го?
Tiffany09:53:29 pm Разбрах, ще се опитам да ви изпратя отговор след няколко минути, моля, изчакайте.
Игор 21:56:58 Може ли доставчик да блокира поща?
Tiffany09:59:45 pm Не, доставчикът не може да блокира поща.
Igor Glukhikh 10:01:31 pm Тогава защо не получавам имейли от вас и не мога да вляза в акаунта си?
Здравей Едуард. можеш ли да ми отговориш на въпроса Edward10:08:40 pm Здравейте, каква е причината да не можете да влезете? Не можете ли да нулирате паролата си или не ви е разрешен достъп до сайта?
Игор 22:09:51 Мога да вляза през VPN Edward 10:10:04 Вече Ви беше отговорено по-горе, ще дублирам съобщението.
Вашият интернет доставчик може да блокира достъпа
От наша страна не е приложено блокиране на вашия акаунт.
Igor Glukhikh 10:10:41 pm И кой блокира пощата?
Едуард 22:11:51 Сега ще проверя. Получихте ли нашето съобщение в отговор от 28 септември?
Игор 22:13:52 Не И днес ме увериха, че са ми отговорили на писмото. но не получих нищо
Едуард 22:15:49 Проверих дали съобщението е изпратено. Какъв имейл клиент използвате?
Igor 22:16:32 mail.ru Edward 10:19:18 pm Опитайте се да проверите дали сме във вашия черен списък.
Игор 22:19:53 Не Мога ли да сменя имейла си?
Едуард 10:20:55 ч. За съжаление, технически не можем да направим това.
Игор 22:21:43 Как така?
Едуард 22:22:35 Съжалявам, но бихте ли изяснили какво имате предвид?
Igor Glukhikh 10:23:12 pm djcentigor@gmail.com пишете ми тук
Edward10:26:54 pm Проверете дали вашата поща е изчерпана от облачната памет. Игор Глухих 22:29:19 Е, защо да се смеем. и ето облака. Получавам имейли от много хора Edward10:29:25 ч. Съобщенията може да не пристигнат по пощата, ако мястото за съхранение в облака е изчерпано. За съжаление можем да ви пишем само на пощата, която е свързана с вашия акаунт.
Игор 22:31:27 Но защо не направиш това? Само писма от теб не идват при мен. защо лъжеш
Едуард 22:33:56 Вече съм вторият агент, който проверява това. Моля, опитайте да проверите при поддръжката на вашия имейл клиент. Игор Глухих 22:34:22 Защо лъжеш?
Едуард 10:39:01 ч. Съжалявам, но се опитахме да ви помогнем по всякакъв начин. Изчерпахме опциите защо писмата не идват от нас. Няма съобщения от други играчи с подобен проблем. Моля, опитайте да проверите при поддръжката на вашия имейл клиент.
SlotWolf casino deceives its users. For some time now I have been hearing lies from the operators of this casino. The fact is that I stopped receiving letters to my e-mail, the operators claim that they send me letters, but they do not reach. I have never heard such an absurd statement.
Name: Igor
Email:
WolfieTue, 10/04/22 09:25:03 pm Asia/Almaty Hello. How may I help you? What's your language?English Russian Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh09:25:08 pm Russian Please select a question category Deposits/Payouts Bonuses Verification Partners Your feedback Talk to an agent
Igor :25:14 pm Talk to agent
Wolfie09:25:19 pm Please wait a moment while I transfer the chat to our agent. After that, please describe briefly the essence of your problem and wait for the agent's response. Thanks for waiting! You were transferred to Tiffany09:25:22 pm
Tiffany09:25:56 pm Hello!
How can I help you today? 09:26:28 pm Hello. I can't access the site. %
Igor 09:27:51 pm I can only do it with VPN I would like to know the reason?
Tiffany09:30:45 pm Your ISP may be blocking access
From our side, no blocking was applied to your account.
Igor 09:31:35 pm Can I play via VPN?
Tiffany09:33:42 pm You can try using the VPN just to access the site. If, for example, a VPN accesses games that are prohibited for your region, then this can cause problems.
Try the following:
Please log out of your account and clear your browser cache.
You may need to restart your browser/computer/phone. I also recommend trying a different device and a different ISP.
Igor 09:35:24 pm You can send me instructions to glukhikhigor@mail.ru
Tiffany09:38:48 pm Of course we can.
Igor 09:39:19 pm I would appreciate it. Did you send?
Tiffany09:44:55 pm Yes, I did 🙂
Igor 09:45:38 pm I did not receive
Tiffany09:46:49 pm Please check your spam folder.
The letter may be slightly delayed.
Igor Glukhikh 09:47:03 pm Nothing
Tiffany09:48:01 pm Sent again 🙂
Igor 09:48:36 pm There is nothing
Tiffany09:51:02 pm This is very strange 😞
Why do you need it as an email? Igor Glukhikh09:52:01 pm I sent you an email. check. Did you receive it?
Tiffany09:53:29 pm Got it, I'll try to send you an answer in a few minutes, please wait.
Igor 09:56:58 pm Can a provider block mail?
Tiffany09:59:45 pm No, the provider cannot block mail.
Igor Glukhikh10:01:31 pm Then why am I not receiving emails from you and can't log into my account?
Hi Edward. Can you answer my question? Edward10:08:40 pm Hello, what is the reason for not being able to login? Are you unable to reset your password or are you not allowed to access the site?
Igor 10:09:51 pm I can log in via VPN Edward10:10:04 pm You have already been answered above, I will duplicate the message.
Your ISP may be blocking access
From our side, no blocking was applied to your account.
Igor Glukhikh10:10:41 pm And who blocks mail?
Edward10:11:51 pm I'll check now. Did you receive our message in reply of 28 September?
Igor 10:13:52 pm No And today they assured me that they answered my letter. but I didn't get anything
Edward10:15:49 pm I checked the message was sent. What email client do you use?
Igor 10:16:32 pm mail.ru Edward10:19:18 pm Try to check if we are on your blacklist.
Igor 10:19:53 pm No Can I change my email?
Edward10:20:55 pm Unfortunately, technically we can't do that.
Igor 10:21:43 pm How so?
Edward10:22:35 pm Sorry, but could you clarify what you mean?
Igor Glukhikh10:23:12 pm djcentigor@gmail.com write me here
Edward10:26:54 pm Check if your mail has run out of cloud memory. Igor Glukhikh10:29:19 pm Well, why laugh. and here is the cloud. I receive emails from many people Edward10:29:25 pm Messages may not arrive in the mail if the storage in the cloud has run out. Unfortunately, we can only write to you on the mail that is linked to your account.
Igor 10:31:27 pm But why don't you do this? Only letters from you don't come to me. Why are you lying?
Edward10:33:56 pm I'm already the second agent to check this. Please try to check with your email client support. Igor Glukhikh10:34:22 pm Why are you lying?
Edward10:39:01 pm I'm sorry, but we've tried to help you in every way we can. We have run out of options for why letters do not come from us. There were no reports from other players with a similar problem. Please try to check with your email client support.
SlotWolf казино обманывает своих пользователей. С некоторых пор я слышу ложь от операторов этого казино. Дело в том , что мне перестали приходить письма на мою электронную почту, операторы утверждают что они отправляют мне письма, но они не доходят. Такого абсурдного утверждения я ещё не слышал.
Name: Igor
E-mail:
WolfieTue, 10/04/22 09:25:03 pm Asia/Almaty Hello. How may I help you? What's your language?English Русский Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh09:25:08 pm Русский Выберите, пожалуйста, категорию вопроса Депозиты/ выплаты Бонусы Верификация Партнерам Ваш отзыв Поговорить с агентом
Igor :25:14 pm Поговорить с агентом
Wolfie09:25:19 pm Пожалуйста, подождите немного, пока я передаю чат нашему агенту. После чего, пожалуйста, опишите кратко суть Вашей проблемы и дождитесь ответа агента. Спасибо за ожидание! You were transferred to Tiffany09:25:22 pm
Tiffany09:25:56 pm Здравствуйте!
Как я могу вам помочь сегодня? 09:26:28 pm Здравствуйте. Я не могу зайти на сайт. %
Igor 09:27:51 pm у меня получается только с VPN Хотел бы знать причину?
Tiffany09:30:45 pm Возможно ваш поставщик интернет-услуг блокирует доступ
С нашей стороны никаких блокировок к вашему аккаунту не применялось.
Igor 09:31:35 pm Могу играть через VPN?
Tiffany09:33:42 pm Вы можете попробовать использовать VPN только для получения доступа к сайту. Если с помощью VPN, например, будет получен доступ к играм, запрещенным для вашего региона, то это может вызвать проблемы.
Попробуйте следующие действия:
Пожалуйста, вылогиньтесь из аккаунта и почистите кеш браузера.
Возможно понадобится перезапустить свой браузер/компьютер/телефон. Также рекомендую попробовать другое устройство и другого интернет-провайдера.
Igor 09:35:24 pm Можете отправить мне инструкцию на почту glukhikhigor@mail.ru
Tiffany09:38:48 pm Можем, конечно.
Igor 09:39:19 pm Был бы вам признателен Вы отправили?
Tiffany09:44:55 pm Да, отправила 🙂
Igor 09:45:38 pm Я не получил
Tiffany09:46:49 pm Проверьте папку спам, пожалуйста.
Письмо может чуть-чуть задержаться.
Igor Glukhikh 09:47:03 pm Ничего нет
Tiffany09:48:01 pm Отправила еще раз 🙂
Igor 09:48:36 pm Нет ничего
Tiffany09:51:02 pm Это очень странно 😞
А зачем оно вам в качестве электронного письма? Igor Glukhikh09:52:01 pm Я отправил вам письмо. проверьте.Получили ли вы его?
Tiffany09:53:29 pm Получили, попробую отправить вам ответ в течение нескольких минут, ожидайте.
Igor 09:56:58 pm Провайдер может блокировать почту?
Tiffany09:59:45 pm Нет, почту провайдер блокировать не может.
Igor Glukhikh10:01:31 pm Тогда почему я не получаю от вас писем, и не могу войти в свой аккаунт?
Привет Edward . Может вы мне ответите на мой вопрос? Edward10:08:40 pm Здравствуйте, скажите какая причина невозможности входа? Вы не можете сбросить пароль или вас не пускает на сайт?
Igor 10:09:51 pm Могу войти через VPN Edward10:10:04 pm Вам уже отвечали выше, я продублирую сообщение.
Возможно ваш поставщик интернет-услуг блокирует доступ
С нашей стороны никаких блокировок к вашему аккаунту не применялось.
Igor Glukhikh10:10:41 pm А почту кто блокирует?
Edward10:11:51 pm Сейчас проверю. Получили ли вы наше сообщение в ответ от 28 сентября?
Igor 10:13:52 pm Нет И сегодня меня уверили что ответили на моё письмо. но я так ничего и не получил
Edward10:15:49 pm Я проверил, сообщение было отправлено. Каким почтовым клиентом вы пользуетесь?
Igor 10:16:32 pm mail.ru Edward10:19:18 pm Попробуйте проверить, не находимся ли мы у вас в черном списке.
Igor 10:19:53 pm Нет Могу я изменить почту?
Edward10:20:55 pm К сожалению, технически мы не можем так сделать.
Igor 10:21:43 pm Как так?
Edward10:22:35 pm Извините, но не могли бы уточнить, что Вы имеете в виду?
Igor Glukhikh10:23:12 pm djcentigor@gmail.com напишите мне сюда
Edward10:26:54 pm Проверьте, не закончилась ли память в облаке в вашей почте. Igor Glukhikh10:29:19 pm Ну что смеяться. причём тут облако. Я получаю письма от многих людей Edward10:29:25 pm На почту могут не приходить сообщения, если закончилась память в облаке. К сожалению, мы можем писать вам только на почту которая привязана к вашему аккаунту.
Igor 10:31:27 pm Но почему то этого не делаете Только от вас мне не приходят письма Почему вы лжёте?
Edward10:33:56 pm Я уже второй агент который это проверил. Пожалуйста, попробуйте уточнить у поддержки вашего почтового клиента. Igor Glukhikh10:34:22 pm Почему вы лжёте?
Edward10:39:01 pm Простите, но мы попытались помочь вам всеми возможными методами. Варианты почему от нас не приходят письма, у нас закончились. От других игроков не были ни одного обращения, с аналогичной проблемой. Пожалуйста, попробуйте уточнить у поддержки вашего почтового клиента.
Daniel Имате ли представители на SlotWolf на вашия сайт? Мисля, че трябва да преразгледате рейтинга им. Имам много доказателства за техните лъжи
Daniel Do you have representatives of SlotWolf on your site? I think you should reconsider their rating. I have a lot of evidence of their lies
Daniel Есть у вас на сайте представители SlotWolf ? Я думаю вам стоит пересмотреть их рейтинг. У меня есть много доказательств их лжи
Уважаеми лександър,
любезно изпратете всички доказателства на data@casino.guru - това е правилното "място" 🙂
Благодаря ти.
Dear leksander,
kindly send all the evidence to data@casino.guru - this is the proper "place" 🙂
Thank you.
Като начало ми кажете какво мислите за това, че ми изпращат писма, но по някаква причина не стигат. И защо моят доставчик блокира само техните казина и след първия ми депозит?
Искам да чуя вашето мнение.
To begin with, tell me what you think about the fact that they send me letters, but for some reason they do not reach. And why does my provider block only their casinos and after my first deposit?
I want to hear your opinion.
Для начала скажите что вы думаете по поводу того что они будь-то присылают мне письма но они почему-то не доходят. И почему мой провайдер блокирует только их казино и именно после моего первого депозита?
Хочу услышать ваше мнение.
Здравей лександър,
може да се дължи на това, че казиното вероятно наема компания от трета страна, за да изпраща промоции, това е доста обичайно, така че компанията от трета страна няма никакво отношение към вашите опити да се свържете с казиното. Освен това, също така е стандарт за сигурност, че казиното ще отговаря само на регистрирани имейли. Вярвам, че беше споменато някъде в стенограмите - честно казано, не го прочетох всичко.
Не разбирам напълно какъв "ваш доставчик" имате предвид. Можете ли да обясните накратко, моля?
Любезно напомняне, искате експертно мнение? Подайте жалбата и посочете доказателства. 🙂
Hello leksander,
it may be because the casino probably hires some 3rd party company to send promotions, this is quite usual, so the 3rd party company is not in any relation to your attempts to contact the casino. Furthermore, it's also a security standard that the casino will only reply to registered emails. I believe it was mentioned somewhere in the transcripts - honestly, I did not read it all.
I do not fully understand what "your provider" are you referring to. Can you explain in some short way, please?
Kind reminder, want an expert opinion? Submit the complaint and state evidence. 🙂
Как да подам жалба, ако няма оспорена сума. Получават писмата ми, признаха си го, просто не ми изпращат отговори, а само говорят за това. Изпратих всички диалози на пощата на друг човек. Всичко работи отлично. Получиха гласа ми, когато имаше номинация за най-добро казино, сега не им трябвам. Това е всичко.
Казино SlotWolf
17 май 2021 г., 20:30 ч
Здравей Игор!
Нека най-добрият Slotwolf победи! 🐺
Slotwolf е във финалния кръг на наградите AskGamblers в категорията „Най-добро казино " и искаме да зарадваме всички вас, които ни помагате да спечелим тази престижна награда!
Вземете 100FS , ако гласувате за Slotwolf! Следвайте тези 4 лесни стъпки и получете безплатни завъртания:
1. Регистрирайте се в AskGamblers (ако все още нямате акаунт).
2. Отидете на страницата за преглед на Slotwolf и щракнете върху „Присвояване".
3. Направете екранна снимка.
4. Изпратете го на нашия екип за поддръжка, за да получите бонус!
Ако искате, можете също да напишете рецензия - това би било страхотно! Ако го направите, моля, напишете рецензия, по-дълга от един ред поради аспектите на модерирането на сайта.
Така са получавали гласове. И след като изпълня техните условия, не мога да вляза в акаунта си без VPN и не получавам имейли
How do I file a complaint if there is no disputed amount. They receive my letters, they admitted it, they just do not send me answers, but only talk about it. I sent all the dialogues to the mail of another person. Everything works great. They got my vote when there was a nomination for the best casino, now they don't need me. That's all.
SlotWolf Casino
May 17, 2021, 20:30
Hello Igor!
May the best Slotwolf win! 🐺
Slotwolf is in the final round of the AskGamblers Awards in the Best Casino category and we want to please all of you who help us win this prestigious award!
Get 100FS if you vote for Slotwolf! Follow these 4 easy steps and get free spins:
1. Sign up for AskGamblers (if you don't have an account yet).
2. Go to the Slotwolf review page and click "Assign".
3. Take a screenshot.
4. Submit it to our support team to get a bonus!
If you like, you can also write a review - that would be great! If you do, please write a review longer than one line due to moderation aspects of the site.
That's how they got votes. And after I have fulfilled their conditions, I cannot log into my account without a VPN and do not receive emails
Как я подам жалобу если нет оспариваемой суммы. Мои письма они получают, это они признали, просто мне не отправляют ответы, а только говорят об этом. Все диалоги я отправлял на почту другого человека. Всё прекрасно работает. Они получили мой голос , когда шла номинация на лучшее казино, теперь я им не нужен. Вот и всё.
SlotWolf Casino <support@slotwolf.com>
17 мая 2021, 20:30
Здравствуйте Игорь!
Пусть победит лучший Slotwolf! 🐺
Slotwolf находится в финальном раунде конкурса AskGamblers Awards в категории « Лучшее казино », и мы хотим порадовать всех вас, кто помогает нам выиграть эту престижную награду!
Получите 100FS , если проголосуете за Slotwolf! Выполните следующие 4 простых шага и получите бесплатные вращения:
1. Зарегистрируйтесь на AskGamblers (если у вас еще нет учетной записи).
2. Перейдите на страницу обзора Slotwolf и нажмите «Назначить».
3. Сделайте снимок экрана.
4. Отправьте его в нашу службу поддержки, чтобы получить бонус!
Если хотите, вы также можете написать отзыв — это было бы здорово! Если вы это сделаете, пожалуйста, напишите отзыв длиннее одной строки из-за аспектов модерации на сайте.
Вот так они получали голоса. И после того как я выполнил их условия , я не могу войти в свой аккаунт без VPN и не получаю письма на почту
Здравейте,
Вярвам, че вече предложих да въведете някаква сума и след това да обясните в жалбата. Искам да видя какво ще стане с жалбата.
Моля, спрете да поставяте такива връзки, моля - не ни интересуват отзивите на AskGamblers, но е добре да знаете какво прави казиното 🙂.
Hello,
I believe that I already suggested that you can insert some amount and then explain in the complaint. I'd like to see what will happen with the complaint.
Kindly stop pasting such links, please - we do not care about AskGamblers reviews, but it's good to know what the casino is doing 🙂.
Не ме интересуват и ревютата на AskGamblers. Те, като вас, работят по партньорска програма. И също така си затварят очите за факта, че казината с висок рейтинг заблуждават своите клиенти.
Това е копираният имейл, с който казиното SlotWolf ме заля, когато искаха да получат гласа ми. Преведох го за ваше удобство.
I don't care about AskGamblers reviews either. They, like you, work on an affiliate program. And they also turn a blind eye to the fact that high-rated casinos are fooling their customers.
This is the copied email that SlotWolf casino flooded me with when they wanted to get my vote. I have translated it for your convenience.
Мне тоже плевать на обзоры AskGamblers. Они также как и вы работают по партнерской программе. И тоже закрывают глаза, на то что казино с высоким рейтингом дурят своих клиентов.
Это скопированное письмо которыми меня заваливало казино SlotWolf когда они хотели получить мой голос. Я перевёл его для вашего же удобства.
Е, бих казал, че мнението ви за нашите потребителски отзиви всъщност не е обективно, но разбирам, че според всичките ви лоши преживявания се чувствате по този начин.
За имейлите просто бих игнорирал всичко 🙂.
Well, I'd say that your opinion about our user reviews is not actually objective, but I can understand that according to all your bad experiences you feel this way.
To the emails, I would simply ignore it all 🙂.
И според мен моето мнение е най-обективно. Имам опит в играта. Казината ме смятат за потенциално опасен (сами го признаха), не могат да разберат как успявам да печеля толкова често, затова започват да правят всякакви мръсни номера. Като блокиране по IP, те се изключват от програмата за лоялност, лишават ги от бонуси. И въобще започват да носят всякакви глупости. Разбирам, че сте много зависими от казиното, вижте какви оплаквания сте разрешили, само относно неплащанията, които играчите трябва да получават без оплаквания. Останалите проблеми просто се игнорират или решават в полза на казиното. Затова оправдавате клонингите, които има всяко добро казино (посочих ви две казина, вие ги оправдайте. Разбирам, че кучето не хапе ръката на хранилката). Сигурен съм, че всички добри отзиви са написани от заинтересовани хора или за подръчни материали от казиното. Който говори против тези, които просто блокирате. Няма да се изненадам, ако ме баннат. Нещо такова.
And in my opinion, my opinion is the most objective. I have game experience. Casinos consider me potentially dangerous (they themselves admitted it), they can’t understand how I manage to win so often, that’s why they start doing all sorts of dirty tricks. Such as blocking by IP, they disconnect from the loyalty program, deprive them of bonuses. And in general, they begin to carry all sorts of nonsense. I understand that you are very dependent on the casino, look at what complaints you have resolved, only about the non-payments that players should receive without complaints. The remaining issues are simply ignored or resolved in favor of the casino. That's why you justify the clones that every good casino has (I pointed out two casinos to you, you justify them. I understand the dog does not bite the hand of the feeder). I am sure that all good reviews are written by interested people or for handouts from the casino. Who speaks out against those you simply block. I won't be surprised if I get banned. Something like that.
А по моему моё мнение самое объективное. У меня есть опыт игры. Казино считают меня потенциально опасным (они сами в этом признались) не могут понять как мне удаётся так часто выигрывать, вот по этому начинают устраивать всякие пакости. Такие как блокировка по IP, отключают от программы лояльности, лишают бонусов. И вообще начинают нести всякую чушь. Я так понял что вы сильно зависите от казино, посмотрите какие жалобы у вас решены, только о не выплатах, которые игроки должны получать и без жалоб. Остальные вопросы просто игнорируются либо решаются в пользу казино. Вот по тому вы и оправдываете клонов которые есть у каждого хорошего казино (я вам указал два казино, вы их оправдываете. я понимаю собака не кусает руку кормящего). Я уверен что все хорошие отзывы написаны заинтересованными людьми или же за подачки от казино. Кто высказывается против тех вы попросту блокируете. Я не удивлюсь если получу бан. Вот как то так.
Ние никога не забраняваме потребителите заради мнението им за казината, но например ги забраняваме за използване на обиден език. Поправете ме, ако греша, но аз лично забраних 1 или 2 от вашите акаунти в миналото и въпреки това оставих текущия ви акаунт да бъде отворен, тъй като не нарушава никакви правила.
Относно кучето, което не хапе хранилката. SlotWolf спечели прилична оценка на CasinoGuru - това е вярно. От друга страна, сигурен съм, че знаете, че имаме и много казина в нашата база данни, които са оценени дори по-добре и дори са спечелили нашата оценка за честна значка. Съвсем сигурен съм, че имаме известен доход от SlotWolf, но сега определено е основна част от приходите на CasinoGuru.
Също така не харесваме факта, че някои казина се опитват да подобрят потребителския си рейтинг, като пишат фалшиви отзиви или мотивират играчите да изпращат само положителни отзиви. Ние непрекъснато работим върху разработването на инструменти, които ни помагат да идентифицираме такива прегледи и да ги отхвърляме. Някои от тези инструменти вече са активни, а някои все още са в процес на разработка. Страхувам се, че това е безкраен процес.
We never ban users for their opinion about casinos, but for example, we ban them for using abusive language. Correct me if I'm wrong, but I personally banned 1 or 2 of your accounts in past and despite that, I let your current account open since it doesn't break any rules.
Regarding the dog that doesn't bite the feeder. SlotWolf earned a decent rating on CasinoGuru - that's true. On the other hand, I'm sure you know we also have many casinos in our database that are rated even better and they even earned our Fair Badge rating. I'm quite sure we have some income from SlotWolf, but it's now definitely a major part of the CasinoGuru's income.
We also don't like fact that some casinos try to improve their user rating by writing fake reviews or motivating players to submit only positive reviews. We constantly work on developing tools that help us identify such reviews and reject them. We already have some of these tools active and some are still in development. I'm afraid it's a never ending process.
Моля, затворете акаунта ми, загубих 45 000 евро заради вас и вашия рейтинг, БЛАГОДАРЯ.
LG Джоузеф
Please close my account, I lost 45,000 euros because of you and your rating, THANK YOU.
LG Joseph
Bitte mein Konto schliessen, hab durch Euch und Eure Bewertung 45.000 EURO verloren, DANKE.
LG Josef
Ти затвори акаунтите ми, защото те обвиних, че лъжеш и криеш истината. Ти твърдеше, че си видял документи, които не са и не могат да бъдат. Вие отказахте молбата ми да ги публикувате. Това не е ли лъжа? Поправи ме ако греша.
You closed my accounts for accusing you of lying and hiding the truth. You claimed that you saw documents that were not and cannot be. You refused my request to publish them. Isn't that a lie? Correct me if I am wrong.
Вы закрыли мои учётные записи за то что я обвинил вас во лжи и сокрытии правды. Вы утверждали что видели документы которых не было и не может быть. В моей просьбе их опубликовать вы отказали. Разве это не ложь? Поправьте меня если я ошибаюсь.
Здравейте. Прочетох постовете ти. Много си страстен, виждам. Много съжалявам, че сте се отнесли по този начин. За казината хора като вас са безценни. Затова няма да те пуснат. Исках да знам колко време прекарвате в казиното, играейки? В какви казина играехте?
Hello. I have read your posts. You are very passionate, I see. I am very sorry that you were treated this way. For casinos, people like you are priceless. That's why they won't let you go. I wanted to know how much time do you spend in the casino playing? What casinos did you play?
Привет. Я читал ваши посты. Вы очень азартны как я вижу. Мне очень жаль что с вами так обошлись. Для казино такие люди как вы бесценны. По этому они вас не отпустят. Я хотел знать сколько времени вы проводите в казино за игрой? В какие казино играли?
Страхотни думи. Основното е, че са верни. искам да се сприятеля с теб glukhikhigor@mail.ru Това е моят имейл. Можете да ми пишете там, мисля, че скоро ще ни затворят акаунтите.
Great words. The main thing is that they are true. I want to make friends with you. glukhikhigor@mail.ru This is my email. You can write to me there, I think that our accounts will be closed soon.
Отличные слова. Главное что правдивые. Мне хочется с вами подружиться . glukhikhigor@mail.ru Это моя почта. Можете написать мне туда , Я думаю что наши аккаунты скоро закроют.
По принцип става дума за това да не ти даваме никакъв шанс, всеки поема риск, когато играе, това е ОК, но наистина не мисля, че е особено готино да оставиш някого да падне напълно!
It's basically about not giving you any chance at all, everyone takes a risk when they play that's OKE, but I really don't think it's particularly cool to let someone go under completely!
Es geht im Prinzip darum, das Sie Dir überhaupt keine Chance lassen, jeder nimmt ein Risiko wenn er spielt das ist OKE, aber einen komplett untergehen zu lassen finde ich echt nicht besonders cool !
Попитайте Даниел, той твърдеше, че съм получил депозитите си обратно от казиното. Трябва да знае как се прави. Защото нямам идея как е възможно това?
Ask Daniel, he used to claim that I got my deposits back from the casino. He must know how it's done. Because I have no idea how this is possible?
Спросите у Даниэля , он раньше утверждал что я вернул свои депозиты из казино. Он должен знать как это делается. Потому что я не имею представления как это возможно?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.