ФорумКазинаSlot Wolf Casino - обща дискусия

Slot Wolf Casino - обща дискусия

преди 2 години от leksandr
|
7526 преглеждания 37 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Slot Wolf Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Казиното SlotWolf мами своите потребители. От известно време слушам лъжи от операторите на това казино. Факт е, че спрях да получавам писма на моя имейл, операторите твърдят, че ми изпращат писма, но не достигат. Никога не съм чувал такова абсурдно твърдение.


Име: Игор

Електронна поща:

Wolfie вторник, 10/04/22 21:25:03 Азия/Алмати Здравейте. Как бих могъл да ти помогна? Какъв е вашият език? Английски Руски Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh09:25:08 pm Руски Моля, изберете категория въпрос Депозити/Изплащания Бонуси Проверка Партньори Вашата обратна връзка Говорете с агент

Игор :25:14 ч. Говорете с агент

Wolfie09:25:19 pm Моля, изчакайте малко, докато прехвърля чата към нашия агент. След това, моля, опишете накратко същността на вашия проблем и изчакайте отговора на агента. Благодаря за изчакването! Бяхте прехвърлен в Tiffany09:25:22 pm

Tiffany09:25:56 pm Здравейте!

Как мога да ви помогна днес? 21:26:28 Здравейте. Не мога да вляза в сайта. %

Игор 21:27:51 Мога да го направя само с VPN Бих искал да знам причината?

Tiffany09:30:45 pm Вашият интернет доставчик може да блокира достъпа

От наша страна не е приложено блокиране на вашия акаунт.

Игор 21:31:35 Мога ли да играя през VPN?

Tiffany09:33:42 pm Можете да опитате да използвате VPN само за достъп до сайта. Ако например VPN има достъп до игри, които са забранени за вашия регион, това може да причини проблеми.

Опитайте следното:

Моля, излезте от акаунта си и изчистете кеша на браузъра си.

Може да се наложи да рестартирате вашия браузър/компютър/телефон. Също така препоръчвам да опитате друго устройство и различен интернет доставчик.

Игор 21:35:24 Можете да ми изпратите инструкции на glukhikhigor@mail.ru

Tiffany09:38:48 pm Разбира се, че можем.

Игор 21:39:19 Ще го оценя. Изпрати ли?

Tiffany09:44:55 pm Да, направих 🙂

Игор 21:45:38 Не получих

Tiffany09:46:49 pm Моля, проверете папката си със спам.

Писмото може леко да се забави.

Игор Глухих 21:47:03 Нищо

Tiffany09:48:01 ч. Изпратено отново 🙂

Игор 21:48:36 Няма нищо

Tiffany09:51:02 pm Това е много странно 😞

Защо ви е необходим като имейл? Igor Glukhikh09:52:01 pm Изпратих ви имейл. проверка. Получи ли го?

Tiffany09:53:29 pm Разбрах, ще се опитам да ви изпратя отговор след няколко минути, моля, изчакайте.

Игор 21:56:58 Може ли доставчик да блокира поща?

Tiffany09:59:45 pm Не, доставчикът не може да блокира поща.

Igor Glukhikh 10:01:31 pm Тогава защо не получавам имейли от вас и не мога да вляза в акаунта си?

Здравей Едуард. можеш ли да ми отговориш на въпроса Edward10:08:40 pm Здравейте, каква е причината да не можете да влезете? Не можете ли да нулирате паролата си или не ви е разрешен достъп до сайта?

Игор 22:09:51 Мога да вляза през VPN Edward 10:10:04 Вече Ви беше отговорено по-горе, ще дублирам съобщението.

Вашият интернет доставчик може да блокира достъпа

От наша страна не е приложено блокиране на вашия акаунт.

Igor Glukhikh 10:10:41 pm И кой блокира пощата?

Едуард 22:11:51 Сега ще проверя. Получихте ли нашето съобщение в отговор от 28 септември?

Игор 22:13:52 Не И днес ме увериха, че са ми отговорили на писмото. но не получих нищо

Едуард 22:15:49 Проверих дали съобщението е изпратено. Какъв имейл клиент използвате?

Igor 22:16:32 mail.ru Edward 10:19:18 pm Опитайте се да проверите дали сме във вашия черен списък.

Игор 22:19:53 Не Мога ли да сменя имейла си?

Едуард 10:20:55 ч. За съжаление, технически не можем да направим това.

Игор 22:21:43 Как така?

Едуард 22:22:35 Съжалявам, но бихте ли изяснили какво имате предвид?

Igor Glukhikh 10:23:12 pm djcentigor@gmail.com пишете ми тук

Edward10:26:54 pm Проверете дали вашата поща е изчерпана от облачната памет. Игор Глухих 22:29:19 Е, защо да се смеем. и ето облака. Получавам имейли от много хора Edward10:29:25 ч. Съобщенията може да не пристигнат по пощата, ако мястото за съхранение в облака е изчерпано. За съжаление можем да ви пишем само на пощата, която е свързана с вашия акаунт.

Игор 22:31:27 Но защо не направиш това? Само писма от теб не идват при мен. защо лъжеш

Едуард 22:33:56 Вече съм вторият агент, който проверява това. Моля, опитайте да проверите при поддръжката на вашия имейл клиент. Игор Глухих 22:34:22 Защо лъжеш?

Едуард 10:39:01 ч. Съжалявам, но се опитахме да ви помогнем по всякакъв начин. Изчерпахме опциите защо писмата не идват от нас. Няма съобщения от други играчи с подобен проблем. Моля, опитайте да проверите при поддръжката на вашия имейл клиент.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Как е възможно това? Кой може да блокира поща?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Daniel Имате ли представители на SlotWolf на вашия сайт? Мисля, че трябва да преразгледате рейтинга им. Имам много доказателства за техните лъжи

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Уважаеми лександър,

любезно изпратете всички доказателства на data@casino.guru - това е правилното "място" 🙂

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Като начало ми кажете какво мислите за това, че ми изпращат писма, но по някаква причина не стигат. И защо моят доставчик блокира само техните казина и след първия ми депозит?

Искам да чуя вашето мнение.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Здравей лександър,

може да се дължи на това, че казиното вероятно наема компания от трета страна, за да изпраща промоции, това е доста обичайно, така че компанията от трета страна няма никакво отношение към вашите опити да се свържете с казиното. Освен това, също така е стандарт за сигурност, че казиното ще отговаря само на регистрирани имейли. Вярвам, че беше споменато някъде в стенограмите - честно казано, не го прочетох всичко.

Не разбирам напълно какъв "ваш доставчик" имате предвид. Можете ли да обясните накратко, моля?

Любезно напомняне, искате експертно мнение? Подайте жалбата и посочете доказателства. 🙂





Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Как да подам жалба, ако няма оспорена сума. Получават писмата ми, признаха си го, просто не ми изпращат отговори, а само говорят за това. Изпратих всички диалози на пощата на друг човек. Всичко работи отлично. Получиха гласа ми, когато имаше номинация за най-добро казино, сега не им трябвам. Това е всичко. file

Казино SlotWolf

17 май 2021 г., 20:30 ч

Здравей Игор!



Нека най-добрият Slotwolf победи! 🐺


Slotwolf е във финалния кръг на наградите AskGamblers в категорията „Най-добро казино " и искаме да зарадваме всички вас, които ни помагате да спечелим тази престижна награда!


Вземете 100FS , ако гласувате за Slotwolf! Следвайте тези 4 лесни стъпки и получете безплатни завъртания:


1. Регистрирайте се в AskGamblers (ако все още нямате акаунт).

2. Отидете на страницата за преглед на Slotwolf и щракнете върху „Присвояване".

3. Направете екранна снимка.

4. Изпратете го на нашия екип за поддръжка, за да получите бонус!


Ако искате, можете също да напишете рецензия - това би било страхотно! Ако го направите, моля, напишете рецензия, по-дълга от един ред поради аспектите на модерирането на сайта.


Така са получавали гласове. И след като изпълня техните условия, не мога да вляза в акаунта си без VPN и не получавам имейли

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Здравейте,

Вярвам, че вече предложих да въведете някаква сума и след това да обясните в жалбата. Искам да видя какво ще стане с жалбата.

Моля, спрете да поставяте такива връзки, моля - не ни интересуват отзивите на AskGamblers, но е добре да знаете какво прави казиното 🙂.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не ме интересуват и ревютата на AskGamblers. Те, като вас, работят по партньорска програма. И също така си затварят очите за факта, че казината с висок рейтинг заблуждават своите клиенти.

Това е копираният имейл, с който казиното SlotWolf ме заля, когато искаха да получат гласа ми. Преведох го за ваше удобство.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Е, бих казал, че мнението ви за нашите потребителски отзиви всъщност не е обективно, но разбирам, че според всичките ви лоши преживявания се чувствате по този начин.

За имейлите просто бих игнорирал всичко 🙂.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

И според мен моето мнение е най-обективно. Имам опит в играта. Казината ме смятат за потенциално опасен (сами го признаха), не могат да разберат как успявам да печеля толкова често, затова започват да правят всякакви мръсни номера. Като блокиране по IP, те се изключват от програмата за лоялност, лишават ги от бонуси. И въобще започват да носят всякакви глупости. Разбирам, че сте много зависими от казиното, вижте какви оплаквания сте разрешили, само относно неплащанията, които играчите трябва да получават без оплаквания. Останалите проблеми просто се игнорират или решават в полза на казиното. Затова оправдавате клонингите, които има всяко добро казино (посочих ви две казина, вие ги оправдайте. Разбирам, че кучето не хапе ръката на хранилката). Сигурен съм, че всички добри отзиви са написани от заинтересовани хора или за подръчни материали от казиното. Който говори против тези, които просто блокирате. Няма да се изненадам, ако ме баннат. Нещо такова.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Ние никога не забраняваме потребителите заради мнението им за казината, но например ги забраняваме за използване на обиден език. Поправете ме, ако греша, но аз лично забраних 1 или 2 от вашите акаунти в миналото и въпреки това оставих текущия ви акаунт да бъде отворен, тъй като не нарушава никакви правила.

Относно кучето, което не хапе хранилката. SlotWolf спечели прилична оценка на CasinoGuru - това е вярно. От друга страна, сигурен съм, че знаете, че имаме и много казина в нашата база данни, които са оценени дори по-добре и дори са спечелили нашата оценка за честна значка. Съвсем сигурен съм, че имаме известен доход от SlotWolf, но сега определено е основна част от приходите на CasinoGuru.

Също така не харесваме факта, че някои казина се опитват да подобрят потребителския си рейтинг, като пишат фалшиви отзиви или мотивират играчите да изпращат само положителни отзиви. Ние непрекъснато работим върху разработването на инструменти, които ни помагат да идентифицираме такива прегледи и да ги отхвърляме. Някои от тези инструменти вече са активни, а някои все още са в процес на разработка. Страхувам се, че това е безкраен процес.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Моля, затворете акаунта ми, загубих 45 000 евро заради вас и вашия рейтинг, БЛАГОДАРЯ.


LG Джоузеф

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Ти затвори акаунтите ми, защото те обвиних, че лъжеш и криеш истината. Ти твърдеше, че си видял документи, които не са и не могат да бъдат. Вие отказахте молбата ми да ги публикувате. Това не е ли лъжа? Поправи ме ако греша.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Ами - мафия чиста - какво очаквахте? 😂

Автоматичен превод:
JosefZebinger
преди 2 години

Здравейте. Прочетох постовете ти. Много си страстен, виждам. Много съжалявам, че сте се отнесли по този начин. За казината хора като вас са безценни. Затова няма да те пуснат. Исках да знам колко време прекарвате в казиното, играейки? В какви казина играехте?

Автоматичен превод:
JosefZebinger
преди 2 години

Страхотни думи. Основното е, че са верни. искам да се сприятеля с теб glukhikhigor@mail.ru Това е моят имейл. Можете да ми пишете там, мисля, че скоро ще ни затворят акаунтите.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

По принцип става дума за това да не ти даваме никакъв шанс, всеки поема риск, когато играе, това е ОК, но наистина не мисля, че е особено готино да оставиш някого да падне напълно!

Автоматичен превод:
JosefZebinger
преди 2 години

Попитайте Даниел, той твърдеше, че съм получил депозитите си обратно от казиното. Трябва да знае как се прави. Защото нямам идея как е възможно това?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини