ФорумКазинаskillonnet .winlandia sister casino playtoro мами

skillonnet .winlandia sister casino playtoro мами (страница 2)

преди 1 година от petetty
|
3126 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Radka
преди 1 година

така. но какво ще стане, ако печалбите не се изплащат на играчите. това не е ли против закона. ако играчът се оттегли .и документите са одобрени. и не се плаща.което е в наши дни. казиното не изплаща ли печалби на плащащите играчи.или каква е целта на казиното.приема само депозити и нищо друго.

Автоматичен превод:
petetty
преди 1 година

Здравейте.

Очевидно подобно поведение би било абсолютно несправедливо. Вярвам, че съм цитирал нашата гледна точка много пъти преди 🙂:

" Ако казиното позволи на играч от ограничена държава да играе, защото не е приложило тази проверка, то трябва да приеме, че това е грешка на казиното и да изплати всички печалби на играча, въпреки факта, че не е трябвало да им бъде разрешено да играе на първо място, при условие че играчът не е направил нищо друго, което е против правилата."

„Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра , тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна. "


https://casino.guru/fi/reilun-pelin-saannot-kasinoille#rajoitetut-maat


Така че бих предположил, че подобна ситуация по някакъв начин би била против закона, но трябва да помолите адвоката, за да получите точен отговор .


Автоматичен превод:
преди 1 година

сега слушайте .казино гуру всички. ти си позорна запетая. вие сте дяволът, който рекламира вашите казина. които мамят за ваша сметка и за сметка на други администратори на лицензи. ти и Мага и всички сте еднакви. организация. .не може да ти се вярва. какво по дяволите е този сайт за измама с казино? навсякъде има казина. и опа нямам лиценз, има фалшиви игри. който имаше парите. на всички ви. хей, по дяволите, какви глупости качвате на хората, които имат семейства. и какво, ако беше собственото ви семейство. дали жалбата ще мине след няколко часа. hyi .просто хората на живо не вярват на нито едно казино. и към лиценза. когато не ти гарантират нищо. губят или n пари и други отгоре. защити себе си. не вярвайте на никое казино или чат. .дори registekasino вече няма цялата информация. и вече трябва да изпратите готвачите в казиното. защо, по дяволите, трябва да публикувате рафтовете и всички шибани снимки, за да може казиното да ги разпространява. никой такъв не е приемлив. изпрати шелфи и т.н. в казиното. защо казиното не изпраща нищо, когато приема пари. това е мафиот и всички разбират, че казиното се намира в Малта. в същата сграда. иначе нямаше да са навсякъде. ако бяха .на друго място. всички зад един и същ гръб .пълни глупости.и измамници.

Автоматичен превод:
petetty
преди 1 година

Мисля, че сте толкова фокусирани върху правната страна на проблема, че пренебрегвате и как работи Casino Guru.

Нямаме "наши казина", които да рекламираме, не сме в съюз с нито един лицензиращ орган. И честно казано не разбирам съобщението, което възнамерявате да изпратите.

Спомням си, че бяхте написали нещо подобно в миналото и след това го изтрихте по-късно - това друг епизод ли е, чудя се?

Тогава казахте, че имате известен опит от игра повече от 20 години, предполагам, че това е достатъчно, за да бъдете изгорени, и с цялото си уважение, трябва да спрете да играете, след като сте убедени, че хазартната индустрия е корумпирана.

Учтиво ви моля да спрете да отправяте подобни обвинения срещу Casino Guru, ако искате да предоставим подкрепа.

Не бих искал да те забранят от форума, но това е крайният резултат за злоупотребяващите играчи.

Моля, избягвайте последствията!

Няма да коментирам останалата част от публикацията ви, просто защото не успях да намеря контекста.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

знам, че на вашия уебсайт има коледно предложение от представител на playtoro казино. защо не знаете нищо за playtoro казино. дори коледните оферти да дойдат при вас.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

май не знаеш нищо за казината, които рекламираш. и не гарантирате .дали сайтът е опасен или не. колко плащат, че вземете казиното в списъка си .че нищо неподозиращи играчи влагат парите си там. и в случай на рекламация. когато става въпрос за репатриране. ще има проблем. опа казиното няма лиценз и съжаляваме. ще го проверим. това е адски сайт за казино, ако трябва да бъда честен. привличаш хора. с такава реклама на казино. трябва да има и някаква гаранция. не може да рекламира опасни и измамнически сайтове. не проверяваш дали има лиценз или не .и дали казиното е легално. всеки път, когато депозирате. до казиното. вземете огромен пот и комисионна. какъв срам е сайтът, когато рекламирате казиното като безопасно. а другото не е безопасно. това е сайт, където се влагат пари. през теб. въпреки че не гарантирате сигурност за казиното. не поставяйте казиното в списъка. Вече не вярвам на вас и вашата реклама за казина.

Автоматичен превод:
преди 1 година

знам, че на вашия уебсайт има коледно предложение от представител на playtoro казино. защо не знаете нищо за playtoro казино. дори коледните оферти да дойдат при вас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

какво възнамеряваш да кажеш Вашето мнение за казиното е различно от нашето ревю, но това не означава, че знаем нещо.

Бихте ли се запознали по-подробно с процеса? Защото обиждането ни не е начинът да променим нещо.

https://casino.guru/our-casino-reviews

Всъщност все още звучи така, сякаш смесвате мнения и факти.

Едното е да изброите наличните дългосрочни бонуси, а другото е самият преглед на казиното. Бонусът няма нищо общо с процеса.

Автоматичен превод:
преди 1 година

май не знаеш нищо за казината, които рекламираш. и не гарантирате .дали сайтът е опасен или не. колко плащат, че вземете казиното в списъка си .че нищо неподозиращи играчи влагат парите си там. и в случай на рекламация. когато става въпрос за репатриране. ще има проблем. опа казиното няма лиценз и съжаляваме. ще го проверим. това е адски сайт за казино, ако трябва да бъда честен. привличаш хора. с такава реклама на казино. трябва да има и някаква гаранция. не може да рекламира опасни и измамнически сайтове. не проверяваш дали има лиценз или не .и дали казиното е легално. всеки път, когато депозирате. до казиното. вземете огромен пот и комисионна. какъв срам е сайтът, когато рекламирате казиното като безопасно. а другото не е безопасно. това е сайт, където се влагат пари. през теб. въпреки че не гарантирате сигурност за казиното. не поставяйте казиното в списъка. Вече не вярвам на вас и вашата реклама за казина.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Забелязахте ли, че не сме застрахователна компания, например? Какво бихте предложили да направим по-добре? Никой няма да ви гарантира плавен процес в което и да е онлайн казино. Винаги е риск.

Ние предоставяме честна и сложна информация, вие избирате да играете. Ако искате 100% гаранция, не играйте.

Нямам представа как успяхте да заключите, че ние насърчаваме особено опасни казина, а освен това нашето предположение за „огромната комисионна" изобщо не е точно.

Както вече знаете, Play Toro Casino вече не е достъпно за финландски играчи. Приемете това като „мярка за сигурност", която приложихме, за да предпазим играчи от ограничени държави от бъдещ риск.

"въпреки че не гарантирате сигурност за казиното. не поставяйте казиното в списъка" това е незабавно недоразумение.

Целта ни е да изброим всички казина, които можем да намерим, просто за да дадем шанс на играчите да направят добър избор или по-скоро да избегнат лош избор .

Вашето предложение отразява в най-добрия случай липса на информация...

Ако целиш само да сочиш с пръст и да правиш другите отговорни за рисковете, които поемаш, иди някъде другаде, моля те.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте!

ВНИМАНИЕ-ВНИМАНИЕ!

Просто искам да ви предупредя за това казино!

Winlandia (а също и Playtoro, тъй като имат същия тип концепция)

Депозирах пари в Winlandia и след това се опитах и просто влязох, НО изобщо не се получи! Свързах се с тях по пощата и също се обадих, НО без резултат или обяснение!

тествахме с моя приятел, така че той просто да влезе без да депозира пари И ТОВА СЪЩО НЕ РАБОТИ!

Това, което разбрахме, е, че работи САМО АКО ДЕПОЗИРАТЕ НЯКАКВИ ПАРИ, ТОГАВА Е СПРЕ!

ТАКА ЧЕ НЕ ПЛАЩАЙТЕ ПАРИ В ТЕЗИ КАЗИНА!

Сега ми беше достатъчно и казах, че това ни се струва като измама и заплаших да продължа напред и евентуално да ги публикувам в медиите!

След това получих обратно писмо с много извинения и че ще върнат парите ми обратно в сметката (което направиха)

ето как изглеждаше имейлът ми!

Здравейте!

Сега всъщност има няколко от нас, които са имали същия проблем с депозирането на пари в казино Winlandia и след това не могат да влязат!

Всички изпратихме имейл на поддръжката с доказателство със снимка (до Кристофър и Джесика), но нищо не се случи или дори не получихме отговор! Минаха няколко месеца, представете си колко е разочароващо!…

Сега вече е по-скоро принципен въпрос и въпросът е дали наистина сме ограбени от парите? (няма телефонен номер, на който отговарят, няма отговор на имейли и не можете да получите достъп до уебсайта след депозита...

Можете ли да ни дадете техния адрес, контакти, телефонен номер, който работи в казино Winlandia, преди да съберем нашите доказателства и да продължим със собствените си разследвания и на медиите, благодаря!

Автоматичен превод:
dianaxpatricia
преди 7 месеца

Здравей.

Мога ли да знам от колко време не можете да влезете в акаунта си?

Въпреки че публикацията е доста сложна, не успях да я намеря.

Освен това, откъде взехте идеята, че трябва да им изпратите имейл с някакво доказателство? Звучи ми доста добре, но вероятно не разбирам контекста.

Моля да ме уведомите.


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравей Радка!

Не можах да вляза веднага след като депозирах пари в Winlandia, тоест повече от месец! Писах и звънях няколко пъти, но не получих отговор!

под доказателство имам предвид, че направих екранна снимка на направения депозит и как изглеждаше на страницата, когато се опитах да вляза и им го изпратих по пощата, но и на тях не им пукаше!

Силно вярвам, че това е нещо измамно, тъй като също четох тук за други, които са имали същия проблем и те не правят нищо по проблема или ни обясняват какво се случва!

Тогава просто се ядосваш.

Надявам се, че ме разбирате добре този път 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Радка!

Не можах да вляза веднага след като депозирах пари в Winlandia, тоест повече от месец! Писах и звънях няколко пъти, но не получих отговор!

под доказателство имам предвид, че направих екранна снимка на направения депозит и как изглеждаше на страницата, когато се опитах да вляза и им го изпратих по пощата, но и на тях не им пукаше!

Силно вярвам, че това е нещо измамно, тъй като също четох тук за други, които са имали същия проблем и те не правят нищо по проблема или ни обясняват какво се случва!

Тогава просто се ядосваш.

Надявам се, че ме разбирате добре този път 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Благодарим ви, че направихте проблема по-ясен за нас. Мога ли да ви попитам, когато направихте депозита, парите напуснаха ли банковата ви сметка? Това означава ли, че имате остатъчен баланс в акаунта си в това казино, до който не можете да получите достъп сега, така ли е? В такъв случай бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Ако се интересувате, можете да прочетете полезна информация за това как разрешаваме оплаквания тук 👈. Кажете ми, моля, какво мислите за този вид решение 🙂.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте!

Да, парите бяха изтеглени от сметката ми за заплата...

Може би бях малко неясен в края на писмото си тук,

Най-накрая си върнах парите от казино Winlandia (преди няколко дни), след като най-накрая „заплаших" да ги съдя и да ги покажа на медиите!

И това, което искам тук, е да предупредя другите да се обърнат към вас за същия проблем, с който имах аз, те игнорираха имейлите ми повече от месец, както казах,

Както и да е, благодаря, че искаш да ми помогнеш ☺️

Автоматичен превод:
dianaxpatricia
преди 7 месеца

Здравейте и благодаря за загрижеността. Беше мило от ваша страна да разкажете на всички за опита си в това казино. Радвам се, че накрая получихте парите си. Ако се интересувате, можете да напишете и потребителски отзив, какво мислите?😉 Просто щракнете/докоснететази връзка 👈, за да го направите.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини