преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SixDot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
в agbs няма нищо за дневния лимит за теглене, те създават нови правила за вашия акаунт, ако спечелите нещо първо seldie с идентификационен номер и номер на къща сега това
in the agbs is nothing standing about daily withdraw limit they make new rules for youre account if you win something first seldie with id and house number now this
Здравейте, изглежда ли има проблем в казиното в момента? От написаното виждам, че трябва да направите проверка.
Освен това нямат ли фиксиран лимит в Условията? Според това, което видях в нашето ревю, трябва да ги имат.
Моля, уведомете ме, ако имате проблеми.
Hello, does there seem to be a problem in the casino at the moment ? From what you write, I see that you need to do a verification.
Also, don't they have a fixed limit in Terms ? According to what I saw in our review they should have them.
Let me know if you have issues please.
Здравейте, да, имат седмичен лимит от 7,5 хиляди и месечен лимит, но така или иначе не ежедневно, моят vip мениджър разрешава проблема, но за потвърждаване на селфи с номер на къща и идентификатор не е нормално
Hello yes they have weekly 7,5k and a monthly limit but dont daily anyway my vip manager resolve the problem but for verify selfie with house number and id is not normal
Радвам се, че ситуацията около лимита се разреши.
Що се отнася до проверката, тя не е често срещана, но съм я срещал в други случаи, така че не е необичайно, но също така не е нещо, което казиното изглежда не може да поиска. Така че в този случай вероятно бих съдействал.
I am glad that the situation around the limit has been resolved.
As far as verification is concerned, it's not exactly common, but I've encountered it in other cases, so it's not unusual, but it's also not something that the casino can't seem to ask for. So in this case I would probably cooperate.
Момчета, не залагайте на този сайт, не си струва, има много по-добро казино. Ако спечелите много, те просто ще ви отнемат тези печалби.
Guys don't gamble on this site its not worth it, much much better casino's out there. If you win big they will just take away those winnings.
здравейте
Благодаря за предупреждението. Мога ли да знам защо тези печалби са ви взети? Обзалагам се, че подобно обяснение би прозвучало като истинско предупреждение.
Не се колебайте да споделите пълната версия на проблема. Може би можем да помогнем с нещо.
Hi there.
Thanks for the warning. May I know why these winnings were taken from you? I bet such an explanation would finely sound like a true warning.
Don't hesitate to share the full version of the problem. Perhaps there is something we can do to help.
Хм и как е възможно в турнира, който са имали, да е против техните Правила и условия? Споделиха ли нещо конкретно с вас, което потвърждава това? Бихте ли посочили точката в общите условия, където пише нещо подобно? 🤔
Hmm and how is it possible that in the tournament they had it's against their Terms and Conditions? Did they share anything specific with you that confirms this? Could you indicate the point in the terms and conditions where something like that is written? 🤔
здравейте
Намирам тази новина за ново казино за доста интересна. Въпреки това, въз основа на това, което разбрах от публикацията ви, изглежда сте сигурни, че това ново казино ще затвори, защото условията и RTP са се променили по някакъв начин. Бихте ли любезно предоставили подробностите?
Мисля, че са необходими много показатели и внимателен анализ, за да се определи дали едно казино ще затвори. Може би можете да ни помогнете с това.
Hi there.
I find that news about a new casino to be kind of interesting. However, based on what I understood of your post, you appear to be certain that this new casino is going to close because the terms and RTP have changed in some way. Would you kindly provide the specifics?
I think it takes a lot of indicators and careful analysis to determine whether a casino will close. Maybe you can assist us with that.
здравей
Не съм казал, че това казино се затваря поради RTP и T&C. това е моето собствено мнение,,, помислете за това,
ако има все по-малко и по-малко играчи в Казиното, те няма да имат избор, както казах това е мое собствено мнение
и аз вярвам, че само големите марки казина ще оцелеят.
Hello,
I did not say this Casino is closing because of RTP and T&C. this is my own opinion,,, think about it ,
if there is less and less players in the Casino, they would not have a choice, as I said this is my own opinion
and I believe that only big Brand Casinos will survive.
Сега разбирам мисълта ти, благодаря ти.
Така че всъщност сте получили този имейл от поддръжката на казиното относно затварянето. нали
Ще се погрижа да информирам нашия екип за данни за това.
Изтеглихте ли остатъчното си салдо според съвета?
Now I understand your point, thank you.
So, you actually have received this email from the support of the casino about closing down. Right?
I will make sure to inform our data team about it.
Did you withdraw your remaining balance as advised?
здравей
Получих имейл от тях на 20 октомври 2024 г
Нямах средства в сметката в казиното.
Hello,
I have received an email from them on Oct/20/2024
I did not have any funds in the Casino account.
Значи бяхте прав. Благодаря ви за това сътрудничество.
Нашият екип за данни го е включил на нашия уебсайт и казиното вече е затворено, както можете да видите тук .
Цялостното ви изживяване обаче не беше толкова добро. Или бъркам?🤔
So, you were right. Thank you for this cooperation.
Our data team has included it on our website, and the casino is closed now, as you can see here.
Your overall experience wasn't that good, though. Or am I mistaken?🤔
Правил съм депозит в това казино 3 пъти и успях да заложа само баланса си, обикновено успях да играя с 300 $ за 10 минути технически 100% чисти мъртви завъртания, независимо коя игра/доставчици сте избрали, за мен лично най-важното нещо в казиното е RTP, докато залагам повече от 15 години, можете ясно да видите, че нещо не е наред и, разбира се, стоя далеч от казина като това.
I have made deposit at this Casino 3 times, and I was only able to wager my balance,usually I was able to play with 300 $ for 10 min technically 100% pure dead spins regardless what game/providers you chose, for me personally the most important thing in Casino is RTP, while I gamble 15+ years you can clearly see something is not right, and of course I stay away from Casinos like this one.
Вярвам, че сега е подходящият момент да подадете жалба и се надяваме, че нашият екип ще успее да постигне нещо, въпреки че казиното е затворено.
какво ще кажеш
Моля, следвайте тази връзка , за да го направите, и ни уведомете, ако имате нужда от помощ за това.
I believe that now is the right time to file a complaint, and hopefully our team will be able to achieve something even though the casino has closed down.
What do you say?
Please follow this link to do so and let us know if you need any help with it.
Правил съм депозит в това казино 3 пъти и успях да заложа само баланса си, обикновено успях да играя с 300 $ за 10 минути технически 100% чисти мъртви завъртания, независимо коя игра/доставчици сте избрали, за мен лично най-важното нещо в казиното е RTP, докато залагам повече от 15 години, можете ясно да видите, че нещо не е наред и, разбира се, стоя далеч от казина като това.
I have made deposit at this Casino 3 times, and I was only able to wager my balance,usually I was able to play with 300 $ for 10 min technically 100% pure dead spins regardless what game/providers you chose, for me personally the most important thing in Casino is RTP, while I gamble 15+ years you can clearly see something is not right, and of course I stay away from Casinos like this one.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.