Исках да знам дали някой е използвал Silverplay.com? За да разбере как се е намерил за всичко. Благодаря ти
I wanted to know if anyone has used Silverplay.com? To find out how he found himself for everything. Thank you
Volevo sapere se qualcuno ha utilizzato Silverplay.com ? Per sapere come si è trovato per tutto. Grazie
Здравейте, това казино има лоша репутация, не бих препоръчал да депозирате пари там. Проверете сами: https://casino.guru/silverplay-casino-review#tab=js-tab-discussion
Hello, this casino has a bad reputation, I would not recommend depositing any money there. Check for yourself: https://casino.guru/silverplay-casino-review#tab=js-tab-discussion
Банков превод от 850 евро пристигна на Neteller по голям начин! Извършени са необходими проверки, за съжаление с неуспешния банков превод, но няма проблем с електронния портфейл!
Bank transfer of € 850 arrived on Neteller in a big way! Necessary checks carried out, unfortunately with the unsuccessful bank transfer, but no problem on the electronic wallet!
Bonifico da € 850 arrivato su Neteller alla grande ! Verifiche necessarie effettuate, purtroppo con il bonifico bancario senza successo, ma sul portafoglio elettronico nessun problema !
Здравейте на всички и най-добри пожелания за Весела Коледа. Относно прегледа, описан преди дни при първото теглене, което ще бъде направено от Silverplay.com, мога да ви кажа, че всичко мина добре, току-що получих € 850 на електронния портфейл след необходимите проверки, за съжаление след няколко неуспешни опита с банковия превод! Честно казано след около 10 дни вече почти не се надявах на това, но с голяма изненада тази сутрин всичко се разреши по най-добрия начин, така че от моя страна мога само да кажа, че след необходимите стриктни проверки Silverplay.com тихо плаща тегленията чрез предоставяне на „ наистина приятелски и безупречен чат и помощ по имейл, поздравления за целия обслужващ персонал и разбира се благодаря на казино гуруто за ценните му съвети и интервенции. Весела Коледа на всички вас и вашето семейство!
Hello everyone and best wishes for a Merry Christmas. Regarding the review described days ago on the first withdrawal to be made on Silverplay.com I can tell you that everything went well, I just received € 850 on the electronic wallet after the necessary checks, unfortunately after several failed attempts with the bank transfer! To be honest after about 10 days I almost didn't hope for it anymore, but with great surprise this morning everything was resolved in the best way, so for my part I can only say that after the necessary scrupulous checks Silverplay.com quietly pays the withdrawals by providing a ' really friendly and flawless chat and email assistance, congratulations to all the support staff and of course thanks to casino guru for his valuable advice and interventions. Merry Christmas to all of you and your family!
Salve a tutti ed auguri di un buon natale. In merito alla recensione descritta giorni fa sul primo prelievo da effettuare su Silverplay.com posso dirvi che è andato tutto bene,ho appena ricevuto € 850 sul portafoglio elettronico dopo le verifiche necessarie, purtroppo dopo svariati tentativi con il bonifico bancario falliti ! Ad essere sincero dopo circa 10 giorni quasi non ci speravo più, invece con grande sorpresa stamattina si è risolto tutto nel migliore dei modi,quindi da parte mia posso solamente dire che dopo le scrupolose verifiche necessarie Silverplay.com paga tranquillamente i prelievi fornendo un'assistenza in chat e via email veramente amichevole ed impeccabile, complimenti a tutto lo staff di supporto e grazie naturalmente a casino guru per i suoi preziosi consigli ed interventi. Buon natale a tutti a voi e rispettivi familiari !
Това изглежда като хубав коледен подарък. Поздравления и благодаря за актуализацията 🙂
That look like a nice Christmas present. Congrats and thanks for the update 🙂
Ужасно казино, много несправедливо. Има и други, които са много по-надеждни и по-справедливи.
Terrible casino, very unfair. There are others who are far more trustworthy and fairer.
Schreckliches Casino, sehr unfair. Gibt andere, die sind viel vertrauenswürdiger und fairer.
Прав си, веднага затворих акаунта, когато започнаха да взимат 8% за многократно теглене, също така не беше възможно да тегля печалбите по банков път и затова трябваше да създам акаунт в електронен портфейл. И във всеки случай, дори и за депозити с карти, катастрофа.. 2 от 3 депозита бяха в очакване, трябваше да чакат 2 дни за наличност в акаунта на играта. Вярвам, че управлението на онлайн казино всъщност не е тяхна работа. Да не говорим за преобръщанията, които трябваше да премина през всеки депозит, докато между другото не използвах техните бонуси!
You are right, I immediately closed the account when they started taking 8% for multiple withdrawals, also it was not possible to withdraw the winnings by bank transfer and therefore I had to create an account on an e-wallet. And in any case, even for card deposits, a disaster .. 2 out of 3 deposits were pending, having to wait 2 days for availability on the game account. I believe that running an online casino is not really their job. Not to mention the rollovers I had to go through every deposit while not using their bonuses by the way!
Hai ragione, ho chiuso immediatamente l'account quando hanno iniziato a prendere 8% per i prelievi multipli, inoltre non è stato possibile ritirare le vincite con bonifico bancario e quindi ho dovuto crearmi un'account su un portafoglio elettronico. E comunque pure per i depositi tramite carta un disastro..2 depositi su 3 andavano in sospeso dovendo aspettare pure 2 giorni per la disponibilità sul conto gioco. Credo che gestire un casino online non sia proprio il loro mestiere. Per non parlare dei rollover che dovevo affrontare ogni deposito pur non utilizzando i loro bonus tra l'altro !
Винаги, когато има чакащи депозити, никога не изглежда добре. Просто не трябва да се случва.
Whenever there are pending deposits, it never looks good. It simply shouldn't happen.
Кой знае какви проблеми имат..! Защото депозитите бяха изтеглени от сметката ми в щатски долари, а не в евро!
Who knows what problems they have ..! Because the deposits were withdrawn from my account in usd and not in euros!
Chissà che problemi hanno..! Perché i depositi venivano prelevati dal mio conto in usd e non in euro !
Имам голям проблем със silverplay, на слот след завъртане спечелих 500 евро със залог от 50 цента, време да направя екранна снимка, която да изпратя на мой приятел ,, връщане на страницата (играх със смартфон в Google Chrome) и се появява белият екран, връщам се към играта и вече не виждам печалбите си или парите, кредитирани във виртуалния ми портфейл, пиша в чата им от дни и те винаги казват, че управляват всичко, което е отговорно , че съжаляват, че трябва да се свържат с мен по имейл bla.bla bla .... истинско отвращение, ако наистина не платя тази печалба
I have a big problem with silverplay, at a slot after a spin I won 500 euros with a 50 cent stake, time to take a screenshot to send to a friend of mine ,, return to the page (I was playing with Smartphone on Google Chrome) and the white screen appears, I return to the game and I no longer see my winnings or the money credited to my virtual wallet, I have been writing to their chat for days and they always say that they are managing everything who is responsible, that they are sorry, that they have to contact me by email bla.bla bla .... a real disgust if I really don't pay this win
Io ho un grosso problema con silverplay,ad una slot dopo uno spin ho vinto 500 euro con puntata da 50 cent,il tempo di fare uno screenshot da.mandare ad un mio amico,,ritorno sulla pagina(giocavo con Smartphone su Google Chrome )e mi compare la schermata bianca,ritorno al gioco e non vedo più la mia vincita ne i soldi accreditati sul mio portafoglio virtuale,sono giorni che scrivo alla loro chat e dicono sempre che sta gestendo il tutto chi di competenza,che gli dispiace,che mi devono contattare via email bla.bla bla....un vero schifo se veramente non mi corrisponderànno questa vincita
Дано добре приятелю, но си попаднал на едно от най-лошите онлайн казина.
Hopefully well my friend, but you've come across one of the worst online casinos.
Speriamo bene amico mio,ma sei capitato in uno dei peggiori casinò online.
Знам, но това е наистина мръсно, просто се случи веднага след победата на белия екран и без кредит
I know, but this is really dirty, just happened to be right after the white screen win and no credit
Lo so,ma questa è davvero sporca,guardacaso subito dopo la vincita schermata bianca e nessun accredito
Единственото казино, в което бях доволен от помощната услуга и плащанията, беше PokerStars и не лошо също occasino '
The only casino where I was happy with the help service and the payments was PokerStars and not bad also octocasino '
L'unico casino dove mi son trovato bene con il servizio di aiuto e i pagamenti è stato PokerStars e non male anche octocasino'
Имам голям проблем със silverplay, на слот след завъртане спечелих 500 евро със залог от 50 цента, време да направя екранна снимка, която да изпратя на мой приятел ,, връщане на страницата (играх със смартфон в Google Chrome) и се появява белият екран, връщам се към играта и вече не виждам печалбите си или парите, кредитирани във виртуалния ми портфейл, пиша в чата им от дни и те винаги казват, че управляват всичко, което е отговорно , че съжаляват, че трябва да се свържат с мен по имейл bla.bla bla .... истинско отвращение, ако наистина не платя тази печалба
I have a big problem with silverplay, at a slot after a spin I won 500 euros with a 50 cent stake, time to take a screenshot to send to a friend of mine ,, return to the page (I was playing with Smartphone on Google Chrome) and the white screen appears, I return to the game and I no longer see my winnings or the money credited to my virtual wallet, I have been writing to their chat for days and they always say that they are managing everything who is responsible, that they are sorry, that they have to contact me by email bla.bla bla .... a real disgust if I really don't pay this win
Io ho un grosso problema con silverplay,ad una slot dopo uno spin ho vinto 500 euro con puntata da 50 cent,il tempo di fare uno screenshot da.mandare ad un mio amico,,ritorno sulla pagina(giocavo con Smartphone su Google Chrome )e mi compare la schermata bianca,ritorno al gioco e non vedo più la mia vincita ne i soldi accreditati sul mio portafoglio virtuale,sono giorni che scrivo alla loro chat e dicono sempre che sta gestendo il tutto chi di competenza,che gli dispiace,che mi devono contattare via email bla.bla bla....un vero schifo se veramente non mi corrisponderànno questa vincita
Здравейте,
ако всичко се обърка, изпратете жалба тук . Изглежда, че казиното комуникира с нашия екип за оплаквания, така че бих пробвал, ако е необходимо.
Hello,
if all goes wrong, submit a complaint here. It seems the casino communicates with our complaint team so I would give it a shot if necessary.
Благодаря, жалба вече е направена тук в съответния раздел, да се надяваме на най-доброто
Thanks, a complaint has already been made here in the appropriate section, let's hope for the best
Grazie,già fatto reclamo anche qui nella sezione apposita, speriamo bene
Здравейте, какво означава, че не беше възможно тегленето на печалбите чрез банков превод? Депозирах в Klarna в silverplay и изплатих през Klarna, но чакам 4 дни, документите уж вече са проверени, но все още не съм получил потвърждение за плащане. Значи е възможно да не мога да получа парите да бъдат изплатени незабавно чрез Klarna Banking или да мога да ги изтегля? Би било хубаво да ми кажете нещо по въпроса. Lg
Hello, what do you mean that it was not possible to withdraw the winnings via bank transfer? I deposited with Klarna at silverplay and paid out via Klarna, but I've been waiting for 4 days, the documents have supposedly already been checked, but I still haven't received a payment confirmation. So it's possible that I can't have the money paid out immediately via Klarna Banking or can withdraw it? It would be nice if you could tell me something about that. Lg
Hallo, was meinst du damit das die Gewinne nicht möglich waren per Banküberweisung abzuheben?Ich habe mit Klarna bei silverplay eingezahlt und per klarna ausgezahlt,allerdings warte ich schon seit 4 Tagen,dokumente wurden angeblich schon überprüft aber eine auszahlungsbestätigung habe ich immernoch nicht erhalten.Also kann es sein das ich das Geld nicht über klarna sofort banking auszahlen lassen kann bzw abheben kann?Wäre nett wenn du mir dazu was sagen könntest.Lg
Хей, плати ли в Silverplay? Ако да, колко време отне? Lg
Hey did you pay out at silverplay? If so, how long did it take? Lg
Hey hast du bei silverplay ausgezahlt?Wenn ja ,wie lange hat es gedauert?Lg
Здравейте, една седмица не можа да започне превода към моята банка, не знам защо.. след това направих сметка в Neteller и всичко беше решено, тегленията обикновено се изплащат до 24 часа. Препоръчвам ви да използвате електронен портфейл, който е в техния начин на плащане. За да плащат те плащат тихо .. ако имате една от тези системи!
Hi, for a week the transfer to my bank could not start, I don't know why .. then I made a Neteller account and everything was solved, withdrawals are usually paid within 24 hours. I recommend that you use an e-wallet that is in their payment method. To pay they pay quietly .. if you have one of those systems!
Ciao,per una settimana non riusciva a partire il bonifico verso la mia banca,non so il perché..poi ho fatto un account Neteller e li si è risolto tutto, i ritiri li pagano in genere entro 24 ore. Ti consiglio di utilizzare un portafoglio elettronico che sia nel loro metodo di pagamento. Per pagare pagano tranquillamente..se hai uno di quei sistemi !
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.