ФорумКазинаSilveredge Casino - обща дискусия

Silveredge Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от NimaKaBush3
|
8706 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Radka
преди 2 години

Е, казаха, че има състав за победители в бонуси и ако депозирате пари, можете да намалите репликата. Те искат да го направят, за да притиснат хората да харчат повече и да не плащат. Толкова много казина са такива.

Автоматичен превод:
NimaKaBush3
преди 2 години

И така, за да ускорите процеса на теглене и да пропуснете реда, трябва да депозирате пари - за да ви бъде платено по-рано?! Това се чувства болно.

Е, съмнителна репутация 🙁!

Надявам се, че ще се опитат да обяснят това предложение в жалбата.

Единствената възможна справедлива ситуация би била, ако сте депозирали чрез друга опция за плащане и тази нова трябва да бъде оценена, за да се използва за това теглене.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих бонуса за добре дошли от 300 БЕЗПЛАТНИ чипа, играх доста, имах над 1000$ в един момент при 600$, поисках теглене, минаха почти 2 седмици и НЕ получих плащане чрез банков превод към моята банка.

Автоматичен превод:
bouldaz
преди 2 години

Здравейте,

Вашият акаунт беше ли напълно потвърден междувременно, моля? В какъв статус е оттеглянето ви сега?

Имате ли връзка с казиното - Някакви актуализации?

Знам, че задавам много въпроси, но е важно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Вашият акаунт беше ли напълно потвърден междувременно, моля? В какъв статус е оттеглянето ви сега?

Имате ли връзка с казиното - Някакви актуализации?

Знам, че задавам много въпроси, но е важно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих личната си карта, както беше поискано, сега публикацията ми все още чака. Не съм получил нищо от тегленето.

Автоматичен превод:
bouldaz
преди 2 години

Предполагам, че акаунтът ви не е напълно верифициран. Получихте ли потвърждение? Ако не, попитайте казиното дали вашият акаунт е верифициран и ако не е, попитайте какви документи трябва да предоставите, за да бъдете верифициран сега.

Сигурен съм, че проверката не е приключила. Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Предполагам, че акаунтът ви не е напълно верифициран. Получихте ли потвърждение? Ако не, попитайте казиното дали вашият акаунт е верифициран и ако не е, попитайте какви документи трябва да предоставите, за да бъдете верифициран сега.

Сигурен съм, че проверката не е приключила. Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих им съобщения и ги помолих да се свържат с мен доста различни пъти и те не са се свързали с мен по никакъв начин или форма.

Автоматичен превод:
bouldaz
преди 2 години

Така че няма начин да можете да комуникирате с казиното, изглежда в момента.

Това със сигурност не е добре, нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да ви помогне с проблема .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Оценявам вас и вашия екип за вашата помощ, това наистина е гадно... Очаквах това оттегляне, както и разчитах, че ще мине малко... Миналият месец не беше добър месец за работа, този месец изглежда по-лош поради тази ситуация. Още веднъж ви благодаря за съдействието. Аз наистина го оценявам.

Автоматичен превод:
bouldaz
преди 2 години

Съжалявам да чуя, че нещата не вървят добре.

Предполагам, че всички имаме своите проблеми в наши дни, не съм сигурен как се чувствате, но мисля, че всичко някак си е по-трудно и стресиращо от всякога.

Продължавайте да се борите, времената ще се променят в крайна сметка.

Предполагам, че вероятно няма да ви хареса това, което ще напиша, но все пак позволете ми да кажа, че трябва да преразгледате играта в казиното, ако не можете да си позволите да загубите. Играйте само със сума, от която всъщност не се нуждаете.

Друг момент е, че силно препоръчвам да играете в по-прилично казино, помислете го, моля. Най-лошата възможна комбинация (най-рискованата) е казино с лоша репутация И нелицензирано - което за съжаление е вашият случай.

Просто се надявам, че казиното ще сътрудничи на екипа за оплаквания.


Стискам ти палци. 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Никога не съм заявявал, че „имам нужда" от него, а само факта, че би било изключително полезно, ако го получа, и бих го оценил много, ако наистина ми дадат тегленето. Настоящите ми обстоятелства се дължат на провала на работата ми. Въпросът все още е, че те държат парите ми, които спечелих, без да следват основния принцип, върху който е изградена тяхната компания.

Автоматичен превод:
bouldaz
преди 2 години

Извинете ме за това, бях малко притеснен.

Сега ще видим колко е грижа на казиното, когато става въпрос за решаване на проблеми.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини