ФорумКазинаShazam Casino - обща дискусия

Shazam Casino - обща дискусия

преди 2 години от patrickmagill1994
|
7063 преглеждания 37 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Shazam Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, опитвам се да завърша заявлението си за теглене с shazam и имам проблем да се свържа с финансовия отдел, който ми изпрати имейл. Изпратих им всички правилни документи за теглене. те са много бавни с отговорите

Автоматичен превод:
patrickmagill1994
преди 2 години

Здравейте,

Опитах се да намеря алтернативни имейл адреси за вас.

file

Моля, свържете се с техния чат на живо, те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моят имейл адрес, който използвах в акаунта, е ***. Свързах се с чат на живо и им изпратих необходимата информация. Два пъти поискаха документа за оттегляне с бързата информация. Изпращах им го няколко пъти. Единствената причина да се притеснявам е заради негативните отзиви, които прочетох онлайн. Прочетох там TOS и отговарям на 100% за тегленето. Имате моето разрешение да действате от мое име.

Публикация на patrickmagill1994 Редактиран от Radka
Причина: сигурност
Автоматичен превод:
patrickmagill1994
преди 2 години

Здравейте,

Първо, никога повече не споделяйте публично информацията за акаунта си – включително имейл.

Второ, няма да действам от твое име. 🙂

Написахте, че сте игнорирани, затова се опитах да помогна. Сега отново сте във връзка с казиното, за да можете да общувате и да се погрижите за въпроса.

Моля, актуализирайте ни, когато получите своите печалби.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, разбирам. Имам 3 чакащи тегления за 1500$, които все още чакат да бъдат обработени.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не е достигнал 7-дневния период за обработка, но ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
patrickmagill1994
преди 1 година

Здравейте,

Прегледах последните оплаквания и честно казано, не сте сами, които трябва да чакате по-дълго от обикновено.

Ще изчакам още една седмица и тогава би било разумно да подам и жалбата.

Надявам се, че няма да имате нужда от него. Просто не играйте далеч от баланса си, знам, че чакането може да бъде изкушаващо.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече имам 1500$, които чакат да бъдат обработени и още 1000$, които чакат да минат, така че няма да играя скоро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те плащат на хората, нали така? От това, което прочетох, изглежда, че изтеглянето отнема известно време и съм в съответствие с TOS без безплатна игра. Всички спечелени от 200$ депозит. Трябва да бъде 20 пъти сумата на депозита. Няма повече игра. Всичко казва изтегляне

Автоматичен превод:
patrickmagill1994
преди 1 година

Те нямат нито една неразрешена жалба , доколкото виждам, така че предполагам, че не би трябвало да има голям проблем с казиното.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Ще подам жалба в понеделник, ако не получа новини дотогава. Краят на днешния ден бележи 7-ия работен ден от искането ми за теглене. Там финансовият отдел ми изпрати имейл, но не спомена нищо за заявките за теглене. Общо е 2500$. Ще ви държа в течение, момчета.

Автоматичен превод:
patrickmagill1994
преди 1 година

Здравей,

какво е положението?

Не намерих оплакване, така че предполагам, че имате новини, нали?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казаха, че днес е 7-ми работен ден. Така че ще видим.

Автоматичен превод:
patrickmagill1994
преди 1 година

Добре, чакам с нетърпение вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Смятам, че е краят на работния ден в Кюрасао и не получих отговор. Как да подам жалба

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Знам, че това е много неприятна ситуация, все пак даваме на казината 2 пълни седмици, за да изпълнят заявката за теглене. Чувствайте се свободни да изпратите жалбата си тук , но бъдете подготвени за още една седмица.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Дори и да е против там TOS

Автоматичен превод:
patrickmagill1994
преди 1 година

Да, защото всъщност е доста често срещан проблем, когато казината трябва да се справят с доставчиците на плащания. Основният въпрос е дали е по-скоро редовен проблем в конкретното казино, че играчите трябва да чакат 2 седмици за изтеглянето си (тогава няма нищо общо с доставчика, а е по-скоро политиката на казиното да отлага всички тегления) или ако това е нещо, което се случва рядко.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини