преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Шазам казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, опитвам се да завърша заявлението си за теглене с shazam и имам проблем да се свържа с финансовия отдел, който ми изпрати имейл. Изпратих им всички правилни документи за теглене. те са много бавни с отговорите
Hello, I am trying to finish my withdrawal application with shazam and i am having trouble getting in contact with the finace department who emailed me. i have sent them all proper documentation for withdrawal. they are very slow with responses
Здравейте,
Опитах се да намеря алтернативни имейл адреси за вас.
Моля, свържете се с техния чат на живо, те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат.
Hello,
I tried to get some alternative email addresses for you.
Please contact their live chat they will do their best to help you.
Моят имейл адрес, който използвах в акаунта, е ***. Свързах се с чат на живо и им изпратих необходимата информация. Два пъти поискаха документа за оттегляне с бързата информация. Изпращах им го няколко пъти. Единствената причина да се притеснявам е заради негативните отзиви, които прочетох онлайн. Прочетох там TOS и отговарям на 100% за тегленето. Имате моето разрешение да действате от мое име.
My email address I used on the account is ***. I have contacted there live chat and sent them the necessary information. They requested the withdrawal document with the swift information twice. I sent it to them multiple times. The only reason I’m concerned is because of the negative reviews I’ve read online. I’ve read there TOS and I am 100% eligible for the withdrawal. You have my permission to act on my behalf.
Здравейте,
Първо, никога повече не споделяйте публично информацията за акаунта си – включително имейл.
Второ, няма да действам от твое име. 🙂
Написахте, че сте игнорирани, затова се опитах да помогна. Сега отново сте във връзка с казиното, за да можете да общувате и да се погрижите за въпроса.
Моля, актуализирайте ни, когато получите своите печалби.
Hello,
Firstly, do not ever share your account info publicly again - email included.
Secondly, I am not going to act on your behalf. 🙂
You wrote that you're being ignored so I tried to help. Now you're in touch with the casino again so you can communicate and take care of the matter.
Please update us when you get your winnings.
Здравейте,
Прегледах последните оплаквания и честно казано, не сте сами, които трябва да чакате по-дълго от обикновено.
Ще изчакам още една седмица и тогава би било разумно да подам и жалбата.
Надявам се, че няма да имате нужда от него. Просто не играйте далеч от баланса си, знам, че чакането може да бъде изкушаващо.
Hello,
I browsed recent complaints and frankly, you are not alone who have to wait for longer than usual.
I'd wait for another week and then it would be reasonable to submit the complaint as well.
I hope you will not need it though. Just do not play away from your balance, I know the waiting can be tempting.
Вече имам 1500$, които чакат да бъдат обработени и още 1000$, които чакат да минат, така че няма да играя скоро.
I already have 1500$ Waiting to be processed and another 1000$ waiting to go so I won’t be playing anytime soon.
Те плащат на хората, нали така? От това, което прочетох, изглежда, че изтеглянето отнема известно време и съм в съответствие с TOS без безплатна игра. Всички спечелени от 200$ депозит. Трябва да бъде 20 пъти сумата на депозита. Няма повече игра. Всичко казва изтегляне
They are paying people though correct? From what I read it seems like withdrawal takes awhile and I’m in line with there TOS no free play. All won off 200$ deposit. Should be 20x the deposit amount. No more play through. All says withdrawable
Ще подам жалба в понеделник, ако не получа новини дотогава. Краят на днешния ден бележи 7-ия работен ден от искането ми за теглене. Там финансовият отдел ми изпрати имейл, но не спомена нищо за заявките за теглене. Общо е 2500$. Ще ви държа в течение, момчета.
I will be filing a complaint on Monday if I don’t receive any news by then. The end of today marks the 7th business day since my request for withdrawal. There finance department has emailed me but has not mentioned anything about the withdrawal requests. In total it’s 2500$. I’ll keep you guys updated.
Здравей,
какво е положението?
Не намерих оплакване, така че предполагам, че имате новини, нали?
Hello there,
what is the situation?
I found no complaint so I guess you got some news, did you?
Добре, чакам с нетърпение вашата актуализация.
Ok, waiting eagerly for your update.
Знам, че това е много неприятна ситуация, все пак даваме на казината 2 пълни седмици, за да изпълнят заявката за теглене. Чувствайте се свободни да изпратите жалбата си тук , но бъдете подготвени за още една седмица.
I know that it's a very unpleasant situation, still, we allow casinos 2 full weeks to fulfilling the withdrawal request. Feel free to submit your complaint here, but be prepared for an additional week.
Да, защото всъщност е доста често срещан проблем, когато казината трябва да се справят с доставчиците на плащания. Основният въпрос е дали е по-скоро редовен проблем в конкретното казино, че играчите трябва да чакат 2 седмици за изтеглянето си (тогава няма нищо общо с доставчика, а е по-скоро политиката на казиното да отлага всички тегления) или ако това е нещо, което се случва рядко.
Yes, because it's actually quite a common issue when the casinos need to deal with the payment providers. The major question is, whether it's rather a regular issue in the specific casino that players need to wait for 2 weeks for their withdrawal (then it has nothing to do with the provider, but it's rather the casino's policy to delay all withdrawals) or if it's something that happens rarely.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.