преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Shangri La Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, видях оплакване от играч, който имаше проблеми с бонуса за добре дошли от това казино, но сега изглежда, че е изтрит. За първи път виждам изтрита жалба. Бихте ли обяснили, моля?
Имам бонус предложение от това казино, така че би било интересно да знам резултата. Защо оплакването изчезна?
Hello, I have seen a complaint from a player who had issues with welcome bonus from this casino but now it seems to be deleted. This is first time I see deleted complaint. Could you please explain?
I have bonus offer from this casino so would be interesting to know the outcome. Why complaint disappeared?
Здравейте.
Съжалявам, не намерих.
Можете ли да поставите някои улики?
Hello.
I'm sorry, didn't find any.
Can you paste some clues?
Е, проверявах жалбата от време на време, бяха около 10 съобщения в темата. Изпратено на около 08.08.2023 г., съобщение от 29.08.2023 г. - „Casino.Guru: Бихме искали да помолим казиното да отговори на тази жалба. Удължаваме таймера със 7 дни. Ако казиното не успее да отговори в определеното време рамка, ние ще затворим жалбата като „неразрешена", което може да повлияе негативно на рейтинга й.". Последното съобщение беше след седмица, след като каза, че таймерът е удължен още веднъж и Guru установи контакт с казиното. Това е. След това изведнъж вече не мога да го видя.
Well, I was checking the complaint from time to time, it was about 10 messages in the thread. Submitted on about 08.08.2023, message dated 29.08.2023 - "Casino.Guru: We would like to ask the casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating.". The last message was in a week after said that timer extended yet once again and Guru established contact with the casino. That's it. After that suddenly I can't see it anymore.
Добре, ще опитам отново.
Само не днес, моля...
Трябва да призная, че съм доста уморен и бих искал да помисля направо върху тази задача. Все пак ще се свържа с вас. Правя си бележка.
Ok, I'll give it another try.
Just not today, please...
I must admit I'm quite tired, and I'd like to think straight on this task. I'll get back to you, though. I'm making myself a note.
Добре! Успях да се свържа с подателя на жалбата в един от руските форуми за бърборене. Ето и последният отговор от служител на гуру, ръководил случая:
„За съжаление, трябва да отхвърля жалбата ви. Причината за това е, че Shangri La VIP казино е различна марка, която функционира отделно от Shangri La Live. В момента играчите могат да се регистрират в Shangri La VIP само с код, предоставен им от наземно казино представители. Дори фактът, че имат един и същ собственик, не ни позволява да изискваме участие в разрешаването на жалбата от Shangri La Live Casino. Благодаря ви за разбирането.
Съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни в този случай. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете проблеми с това или друго казино в бъдеще.
с уважение,
Павел К
Екипът на казино гуру"
Тук е очевидната грешка. И двата уебсайта vip и live имат лого на валидатор на лицензи на Antillephone - и двата валидатора препращат към точно една и съща страница. Така че shangrilavip и shangrilalive са точно една и съща компания InterStorm (Curacao) NV, работеща точно под един и същи сублиценз и двата сайта са изброени под един и същ списък с регистрирани уеб сайтове под лиценз. Вижте прикачения файл:
И така, какво имате предвид под „различна марка"? Различните марки трябва да имат различни връзки за проверка на лицензи и различен номер на подлиценз (все пак собственикът може да е един и същ). Това се нарича MIRROR сайтове, а не различни марки. Защо не маркирахте жалбата като „отхвърлена", вместо да я изтриете напълно от сайта? Моля, пояснете!
All, right! I made it to contact complaint originator on one of the Russian gabling forums. Here is the last responce from a guru's employee who managed the case:
"Unfortunately, I must reject your complaint. The reason for it is that Shangri La VIP casino is a different brand that functions separately from the Shangri La Live. Right now players can register in Shangri La VIP only using code provided to them by landbased casino representatives. Even the fact that they have the same owner does not allow us to demand participation in resolving the complaint from the Shangri La Live Casino. I thank you for your understanding.
I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future.
Respectfully,
Pavel K
Casino Guru Team"
Here is the obvious mistake. Both web-sites vip and live have Antillephone license validator logo - both validator links direct to exactly the same page. So shangrilavip and shangrilalive are exactly the same company InterStorm (Curacao) N.V. working exactly under the same sub-license and both sites listed under same sub-license registered web sites list. See attach:
So what do you mean by 'different brand'? Different brands shall have different license validator links, and different sub-license number (yet the owner can be the same). This is called MIRROR sites, not different brands. Why didn't you mark complaint as 'rejected' instead of fully delete from the site? Please clarify!
Здравейте. Тъй като не знам за това оплакване, не мога да кажа със сигурност.
Но предполагам, че е така, когато играчът играе във ВИП стаята. Такива стаи не са казина и може да се споделят от много марки. Както беше посочено, не е необходимо да се регистрирате там, вместо това получавате код за достъп. По този начин няма стриктно обяснени правила, които трябва да спазвате, когато създавате акаунт; всичко се обработва насаме в стаята. Затова обикновено не можем да помогнем в такива случаи.
Ето защо винаги казвам, че никога не бих играл във VIP стаи или поне бих записвал всичко.
Излишно е да казвам, че смятам, че причината за изтриването на жалбата беше обяснена - благодаря ви, че я намерихте вместо мен.
Виждам това като напълно разумно:
„За съжаление, трябва да отхвърля жалбата ви. Причината за това е, че Shangri La VIP казино е различна марка, която функционира отделно от Shangri La Live. В момента играчите могат да се регистрират в Shangri La VIP само с код, предоставен им от наземно казино представители. Дори фактът, че имат един и същ собственик, не ни позволява да изискваме участие в разрешаването на жалбата от Shangri-La Live Casino . Благодаря ви за разбирането."
Жалбата е отнесена към неподходящо казино; това е VIP стая за наземно казино .
Не можем да отговорим на подобни твърдения, съжалявам.
Hello. Since I do not know about this complaint, I can't say for sure.
But I guess it is the case when the player plays in the VIP room. Such rooms are not casinos and may be shared by many brands. As stated, you do not need to register there instead you get an access code. Thus, there are no strictly explained rules you need to comply with when you create an account; everything is handled privately inside the room. Thus, we usually can't help with such cases.
This is why I always say I would never play in VIP rooms, or at least I would record everything.
Needless to say, I believe the reason for deleting the complaint was explained - thank you for finding it for me.
I see that as perfectly reasonable:
"Unfortunately, I must reject your complaint. The reason for it is that Shangri La VIP casino is a different brand that functions separately from the Shangri La Live. Right now players can register in Shangri La VIP only using code provided to them by landbased casino representatives. Even the fact that they have the same owner does not allow us to demand participation in resolving the complaint from Shangri-La Live Casino. I thank you for your understanding."
The complaint was assigned to an improper casino; it is a VIP room for a land-based casino.
We can't address such claims, I'm sorry.
здрасти
Бях измамен в спортния тотализатор на този сайт, искам да кажа, че те просто измислят правила и политики в движение, за да уредят залозите като загубени... и това не е първият път, когато ми се случва... на място, препратено тук
и тъй като Casino Guru не подкрепя играчи в спорове за спортни залагания... това може да се разглежда като разрешение за измама за онези казина, които са склонни да го правят? не
hi
i been cheated in the sportsbook of this site, i mean They just make up rules and policies on the fly to settle bets as lost...and this is not the first time it has happened to me...on-site referred here
and because Casino Guru doesn't back players in sportsbook disputes....it can be viewed as a license to cheat for those casinos inclined to do it ? no
здрасти Съжаляваме, че наистина нямаме брънч, занимаващ се със спорт, и затова не можем да предоставим никаква помощ, когато става въпрос за този вид проблеми. Ако смятате, че имате нужда от помощ, за да решите проблема си, мога да ви предложа три уебсайта:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Надяваме се, че ще можете да намерите помощ там.🤞
Hi. Sorry we don't have any brunch dealing with sports, really, and therefore we are not able to provide any help when it comes to this kind of issues. If you feel, that you need help to get your issue solved, I can suggest three websites to you:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Hope you will be able to find some help there.🤞
не беше голям залог..всичко беше заради принципа...няма да натискам повече въпроса
благодаря ви за помощта 🙂
it wasn't a big bet..it was all about the principle...i won't press the issue further
thank you for your help 🙂
Разбирам, но ако искате да промените решението си, можете поне да опитате на страниците, които Роми сподели. Поне щеше да си убеден, ако беше за принципа. Но както и да е, пожелавам да не се повтаря и успех. 🙂
I understand, but if you would like to change your mind, you can at least try it on the pages that Romi shared. At least you would be convinced if it was about the principle. But anyway, I wish it doesn't happen again and good luck. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.