преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ShadowBit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, направих депозит в Shadowbit Casino на 12 юни 2023 г., но казиното затваря за Полша и не мога да изтегля печалбите, но тъй като те приеха депозита, трябва да изтеглят печалбите, поддръжката не отговаря, какво мога да направя?
Hello, I made a deposit at Shadowbit Casino on June 12, 2023, however, the casino is closing for Poland and I can't withdraw the winnings but since they accepted the deposit, they should withdraw the winnings, the support is not responding, what can I do?
Това е много неприятна ситуация. 🙁
Според мен казиното е затворено напълно, така че възстановяването на баланса изглежда доста сложно в момента.
Единствената опция, която смятам, че би било добре да спомена, е подаването на безплатна жалба чрез Casino Guru Resolution Center. Трябва да добавя обаче, че положителният резултат не е признат.
Приемете го като обикновен шанс, моля.
Тази връзка води до създателя на жалбата: https://casino.guru/complaints
Съжалявам, че не мога да предоставя допълнителна помощ.
This is a very unfortunate situation. 🙁
The way I see it, the casino has closed completely, so getting your balance back seems quite complicated at the moment.
The only option I feel would be good to mention is submitting a free complaint through Casino Guru Resolution Center. I must add though, the positive result is not granted.
Take is as a simple chance, please.
This link leads to the complaint creator: https://casino.guru/complaints
I'm sorry I can't provide further help.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.