Здравейте, виждам, че вече сте подали жалби и срещу двете казина, което според мен е правилно в този случай. Разбирам, че вашите тегления продължават известно време.
В случай на изгрев слотове, вашето теглене одобрено ли е вече? Да разбирам ли, че чакате да пристигнат парите? Не мисля, че е честно казиното да повтаря един и същ отговор от две седмици и все още да не е напреднало.
Що се отнася до Lucky Legends Casino, забелязах, че вече сте получили първото си теглене и сега чакате $1000. Оправданието, че казиното е твърде заето, е странно. Въпреки това видях също, че сте имали оплакване с това казино в миналото, което беше разрешено. Надявам се и в тази ситуация да има същия щастлив край.
Засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развият жалбите и ще се радвам да ни информирате за тези случаи.
За сега ти пожелавам успех.
Hi, I see you have already filed complaints against both casinos, which I think is correct in this case. I gather your withdrawals have been going on for a while.
In the case of sunrise slots, has your withdrawal been approved yet ? Do I understand that you are waiting for the money to arrive ? I don't think it's fair that the casino has been repeating the same answer for two weeks and it still hasn't progressed.
As for Lucky Legends Casino, I noticed that you have already received your first withdrawal and now you are waiting for $1000. The excuse that the casino is too busy is bizarre. However, I also saw that you had a complaint with this casino in the past, which was resolved. I hope that in this situation it will have the same happy ending.
For now, we will have to wait and see how the complaints develop and I will be glad if you keep us informed about these cases.
For now, I wish you good luck.
Току-що се обадих на lucky legends и те казаха, че няма наличен агент и линията прекъсна. Какво е това? не мога да повярвам..
Както при изгрев слънце, оттеглянето ми беше одобрено. Но никога не е изплащано.
I just called lucky legends and they said no agent is available and the line cut off. What is this? I cant believe it..
As with sunrise my withdrawal was approved. But never paid out.
Що се отнася до Lucky legends, това не ми се струва правилно. Предполагам, че дори чатът на живо няма да отговори и ако изпратите имейл, вероятно ще има същия резултат.
В контекста на слотовете Sunrise предполагам, че е същото, прав ли съм? Комуникирате ли по някакъв начин с казиното?
Независимо от това, нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да разбере какво се случва с вашите тегления. Засега трябва да бъдем търпеливи и да изчакаме докъде ще се развият вашите случаи.
Ако успеете да се свържете с казината или получите нова информация, моля, уведомете ни!
Стискаме палци 🤞
As for Lucky legends, that doesn't seem right to me. I guess even live chat won't reply and if you send an email it will probably have the same result.
In the context of Sunrise slots, I assume it is the same, am I right ? Do you communicate in any way with the casino ?
Regardless, our team will try to do everything possible to find out what's going on with your withdrawals. For now we have to be patient and wait where your cases will progress.
If you manage to connect with the casinos or receive any new information, please let us know !
Fingers crossed 🤞
Справих се.. и всичко, което казаха, че ще ускорят оттеглянето ми.. Но казаха, че не могат да ми дадат точна дата. Това означава безкрайно чакане за мен. Всички са лъжци. Иска ми се да има синдикат или нещо подобно, което да управлява тези измамници и да защитава играчите
Те трябва да бъдат затворени, защото не плащат или забавят плащането без причина. Искаше ми се да мога да уведомя всички по света.
I did manage..and all they said os they will expedite my withdrawal.. But they said they can't give me an exact date. It means infinite waiting for me. They are all liars. I wish there is a union or something to govern those scammers and protect players
They should be closed down because they dont pay or delayed payment without reason. I wished i can let everyone in the world know.
Напълно разбирам разочарованието ви. Да ти кажа честно, аз също бих се ядосал и също съм много любопитен да видя дали ще успееш в тази ситуация.
Разбира се, както споменах преди, нашият екип ще се опита да направи всичко по силите си, за да разбере защо вашите тегления се забавят.
Що се отнася до вашия случай, мисля, че поне други играчи ще видят, че тези казина не са били честни чрез вашите оплаквания .
Засега просто трябва да изчакаме и да видим как ще се развият нещата. Надявам се всичко да се нареди добре. 🙂
I absolutely understand your frustration. To tell you the truth, I would also be angry and I am also really curious to see if you will be successful in this situation.
Of course, as I mentioned before, our team will try to do everything they can to find out why your withdrawals are delayed.
As far as your case is concerned, I think that at least other players will see that these casinos have not been fair through your complaints.
For now, we just have to wait and see how things move forward. I hope everything turns out well. 🙂
Това изглежда обещаващо, но не искам да го излъгвам. Надявам се, че този път ще ви уведомят какво се случва с вашето оттегляне, както ви казаха в чата на живо.
Не забравяйте да ни държите в течение, ако казиното е спазило обещанията си.
That looks promising but I don't want to jinx it. I hope that this time they will let you know what is going on with your withdrawal, as you were told in the live chat.
Be sure to keep us updated if the casino has kept its promises.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.