ФорумКазинаЩастлива легенда и изгрев

Щастлива легенда и изгрев

преди 1 година от kikudesign
|
1558 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Имам много проблеми с тегленето на пари от lucky legends и sunrise.

Автоматичен превод:
kikudesign
преди 1 година

Здравейте, виждам, че вече сте подали жалби и срещу двете казина, което според мен е правилно в този случай. Разбирам, че вашите тегления продължават известно време.

В случай на изгрев слотове, вашето теглене одобрено ли е вече? Да разбирам ли, че чакате да пристигнат парите? Не мисля, че е честно казиното да повтаря един и същ отговор от две седмици и все още да не е напреднало.

Що се отнася до Lucky Legends Casino, забелязах, че вече сте получили първото си теглене и сега чакате $1000. Оправданието, че казиното е твърде заето, е странно. Въпреки това видях също, че сте имали оплакване с това казино в миналото, което беше разрешено. Надявам се и в тази ситуация да има същия щастлив край.

Засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развият жалбите и ще се радвам да ни информирате за тези случаи.

За сега ти пожелавам успех.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що се обадих на lucky legends и те казаха, че няма наличен агент и линията прекъсна. Какво е това? не мога да повярвам..

Както при изгрев слънце, оттеглянето ми беше одобрено. Но никога не е изплащано.

Автоматичен превод:
kikudesign
преди 1 година

Що се отнася до Lucky legends, това не ми се струва правилно. Предполагам, че дори чатът на живо няма да отговори и ако изпратите имейл, вероятно ще има същия резултат.

В контекста на слотовете Sunrise предполагам, че е същото, прав ли съм? Комуникирате ли по някакъв начин с казиното?

Независимо от това, нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да разбере какво се случва с вашите тегления. Засега трябва да бъдем търпеливи и да изчакаме докъде ще се развият вашите случаи.

Ако успеете да се свържете с казината или получите нова информация, моля, уведомете ни!

Стискаме палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Справих се.. и всичко, което казаха, че ще ускорят оттеглянето ми.. Но казаха, че не могат да ми дадат точна дата. Това означава безкрайно чакане за мен. Всички са лъжци. Иска ми се да има синдикат или нещо подобно, което да управлява тези измамници и да защитава играчите

Те трябва да бъдат затворени, защото не плащат или забавят плащането без причина. Искаше ми се да мога да уведомя всички по света.

Автоматичен превод:
kikudesign
преди 1 година

Напълно разбирам разочарованието ви. Да ти кажа честно, аз също бих се ядосал и също съм много любопитен да видя дали ще успееш в тази ситуация.

Разбира се, както споменах преди, нашият екип ще се опита да направи всичко по силите си, за да разбере защо вашите тегления се забавят.

Що се отнася до вашия случай, мисля, че поне други играчи ще видят, че тези казина не са били честни чрез вашите оплаквания .

Засега просто трябва да изчакаме и да видим как ще се развият нещата. Надявам се всичко да се нареди добре. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Прикачих най-новия чат с изгрев.

Автоматичен превод:
kikudesign
преди 1 година

Това изглежда обещаващо, но не искам да го излъгвам. Надявам се, че този път ще ви уведомят какво се случва с вашето оттегляне, както ви казаха в чата на живо.

Не забравяйте да ни държите в течение, ако казиното е спазило обещанията си.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини