ФорумКазинаСайт за такса Rabona

Сайт за такса Rabona

преди 1 година от Giusepp
|
3335 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Уважаеми Джузепе Д'Агостино,



Бихме искали да ви информираме, че вашата заявка за теглене на сума от 1300 EUR не е обработена правилно.


Можете да продължите с нова заявка за теглене, като следвате инструкциите по-долу:


Опитай пак

Rabona.com Финансов отдел

Получих този имейл, след като направих теглене на 1300 евро преди 3 дни, той се обработваше и днес получавам този имейл .. Вече изтеглих 100 евро преди 2 седмици, все още се обработват, 3 дни потвърждение и след 3 дни кредит ... аз използвайте само една и съща карта mastercard .. Аз също се свързах с банката без проблем, защото един от тях ми каза, че има банков проблем ... Може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
Giusepp
преди 1 година

Здравей Джузеп, за по-добра ориентация току-що преместих и двете ти публикации тук в теми, свързани с казино.

Опитахте ли да изтеглите отново? Наистина може да има някакъв технически проблем и затова беше отхвърлен преди. Добре е, че казиното комуникира с вас, такива неща могат просто да се случат. Моля, опитайте да заявите тегленето отново и ни уведомете. Благодаря ти


Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Да, преработеното за 1200 евро се обработва, ще ви уведомя, благодаря ви много и се надявам на най-доброто

Автоматичен превод:
Giusepp
преди 1 година

Само за ваша информация ще изтрия втората публикация, която беше преместена тук от форума и която е на същата тема. Искаме да поддържаме форума чист и да не е сложен за читателите. Благодаря за разбирането

Автоматичен превод:
Giusepp
преди 1 година

Обичам да чувам това!

Тъй като уикендът е зад ъгъла, надявам се печалбите скоро да постъпят в сметката ви. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имах имейл за потвърждение, който мина добре този път, чакаме акредитацията следващата седмица, да се надяваме на най-доброто

Автоматичен превод:
Giusepp
преди 1 година

Звучи обещаващо!

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини