преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Royal Planet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Спечелих 101 долара и искам да ми бъдат платени в биткойни, те са взети завинаги, продължавайте да ми лъжете. Мисля, че никога няма да получа тази малка ресто, но те искат да депозирате и да играете за какво, ако спечелите, не можете да получите парите си
I won 101 dollars and ask to be paid in bitcoin they are taken forever keep telling me lies I think IL never get this little change but they want you to deposit and play for what if you win you can't get your money
Здравейте,
от колко време чакате, моля? Бих казал, че опцията за плащане с криптовалута трябва да бъде най-бързата.
Моля, обърнете внимание на вашата жалба:
https://casino.guru/royal-planet-casino-player-has-not-received-their
Благодаря ти.
Hello,
for how long have you been waiting, please? I'd say that the cryptocurrency payment option should be the quickest.
Please pay attention to your complaint:
https://casino.guru/royal-planet-casino-player-has-not-received-their
Thank you.
6 месеца и все още не съм получил изплащането си в биткойн от $341. Изпращах им съобщения непрекъснато и все едно и също. желая ви успех с получаването на изплащането
6 months and still have not received my bitcoin payout of $341. i messaged them continuously and the same runaround. best of luck to you with getting your payout
Здравейте,
Проверих жалбата ви и съм доста впечатлен, че статусът на теглене все още е висящ.
Надявам се, че ще можем да ви помогнем.
Hello,
I checked your complaint and I'm quite impressed that the withdrawal status is still pending.
I hope we will be able to help you.
Здравейте,
така че е страхотно, че вече подадохте жалбата, но мога да я прегледам за повече подробности, твърде е прясна, за да мога да я видя. Както и да е, имате ли представа какво може да причини такова огромно забавяне?
Казиното някога обяснявало ли ви е това?
За съжаление, казиното е нелицензирано и открих някои скорошни неразрешени оплаквания . 🙁
Да се надяваме на най-доброто!
Hello,
so it's great that you submitted the complaint already, yet I can browse it for more details, it's too fresh for me to be able to view it. Anyway, do you have any idea what could cause such a huge delay?
Has the casino ever explained this to you?
Sadly, the casino is unlicensed and I also found some recent unresolved complaints. 🙁
Let's hope for the best!
Чувствам, че рейтингът на Royal Planet Casino трябва да бъде намален на този сайт поради броя на хората, които се оплакват от неуважени изплащания.
Освен това трябва да се подадат повече оплаквания към компаниите за софтуер за игри, използвани от Royal Planet като Rival.
I feel like the rating of Royal Planet Casino should be lowered on this site due to the number of people complaining of payouts not being honored.
Also, more complaints need to be made to the gaming software companies used by Royal Planet like Rival.
Получихте ли го вече? Аз самият чакам 8 месеца. Искам да ги затворят.
Did you receive it yet? I have been waiting for 8 months myself. I want them to get shut down.
Чувствам, че рейтингът на Royal Planet Casino трябва да бъде намален на този сайт поради броя на хората, които се оплакват от неуважени изплащания.
Освен това трябва да се подадат повече оплаквания към компаниите за софтуер за игри, използвани от Royal Planet като Rival.
I feel like the rating of Royal Planet Casino should be lowered on this site due to the number of people complaining of payouts not being honored.
Also, more complaints need to be made to the gaming software companies used by Royal Planet like Rival.
Поради тази причина към сайта за преглед са добавени няколко предупреждения:
Неговата репутация се понижава от броя на черните точки, спечелени чрез игнориране на оплаквания, така че ние загряваме играчите директно, това казино прилага това, което наричаме „Политика без реакция". Вярвам, че всеки играч, който погледне ревюто, ще разбере посланието.
За съжаление, много играчи пропускат прегледа - толкова нетърпеливи да депозират и да спечелят 🙁 точно сега. В такива случаи всяка неразрешена жалба означава допълнителни черни точки за казиното.
For this reason, several warnings have been added to the review site:
Its reputation is lowered by the number of black points gained by ignoring complaints, so we warm players directly, this casino applies what we call a "No reaction policy". I believe every player who glances at the review will get the message.
Sadly, many players skip the review - so eager to deposit and win 🙁 just now. In such cases, any unresolved complaint means additional black points for the casino.
Здравейте, виждам, че не сте единственият, който е имал негативен опит с казиното.
Забелязах също, че успяхте да подадете жалба срещу това казино, което според мен е подходящо в тази ситуация. Според жалбата вие сте чакали няколко седмици за вашето теглене и казиното продължава да казва, че има технически проблеми. Това ли е единствената информация от казиното?
Вярвам, че досега сте направили всичко възможно, за да придвижите случая си напред и ние нямаме друг избор, освен да чакаме. Нашият екип ще се опита да разреши вашата ситуация и да разбере какво точно се случва.
Въпреки това, ако откриете някаква нова информация, можете да ни уведомите във форума, както и да информирате Petronela, така че всичко в жалбата да е актуално.
Желая ви късмет. ☘
Hi, I see you are not the only one who had a negative experience with the casino.
I also noticed that you managed to file a complaint against this casino, which I think is appropriate in this situation. According to complaint you have been waiting for several weeks for your withdrawal and the casino keeps saying that it has technical problems. Is that the only information from the casino ?
I believe that so far you have done everything you could to move your case forward and we have no choice but to wait. Our team will try to resolve your situation and find out exactly what is going on.
However, if you find out any new information, you can let us know on the forum and also inform Petronela so that everything is up to date in the complaint.
I wish you good luck. ☘
Казино с нисък индекс на безопасност и забавено плащане. Друга причина да бъдем по-придирчиви, предполагам.
Сериозно, сега казиното има по-малко от 4 дни, за да бъде разумно . Да се надяваме на най-доброто!
Casino with a low safety index and delayed payment. Another reason to be more picky, I guess.
Seriously, the casino now has less than 4 days to be reasonable. Let's hope for the best!
Все още получавам разногласия и те просто продължават да повтарят извиненията, докато преминавам от queti технически трудности обратно към theque и мисля, че се връщаме към технически трудности, тези момчета са фалшиви. Опитвам се да получа легитимен отговор от 7/12/23
I've still been getting the runaround and they just keep cycling the excuses as I go from being on the queti technical difficulties back to theque and I think we are back at technical difficulties, these guys are bogus af. I've been trying to get an answer that's legitimate since 7/12/23
Отново да се върна към техническите затруднения, след като отново бях на опашката, мисля, че това, че сте на опашката с казино royal planet, означава, че не ви се плаща това, което дължите, бих се радвал това казино да бъде затворено незабавно и завинаги.
Back to technical difficulties again after I was on the queue again, I think being on the queue with royal planet casino means your not getting paid what your owed, I'd love to see this casino shut down promptly and for good.
Пусни го пич , моето теглене стои повече от година , не плащат . Гадно е, но това е измамно казино. Те трябва да имат по-нисък рейтинг тук. Трябва да е 0
Let it go dude , my withdrawal has been pending for over a year , they don’t pay . Sucks but it’s a scam casino . They should have a lower rating on here . It’s should be 0
Все още получавам разногласия и те просто продължават да повтарят извиненията, докато преминавам от queti технически трудности обратно към theque и мисля, че се връщаме към технически трудности, тези момчета са фалшиви. Опитвам се да получа легитимен отговор от 7/12/23
I've still been getting the runaround and they just keep cycling the excuses as I go from being on the queti technical difficulties back to theque and I think we are back at technical difficulties, these guys are bogus af. I've been trying to get an answer that's legitimate since 7/12/23
Честно казано не съм изненадан:
https://casino.guru/Royal-Planet-Casino-review
Най-малкото, благодарение на вашето оплакване, сега рейтингът е малко по-нисък, но казах, че това не е безопасно място за никой играч.
Без лиценз тази компания е практически недосегаема 🙁, съжалявам, че го казвам!
I'm honestly not surprised:
https://casino.guru/Royal-Planet-Casino-review
At least, thanks to your complaint, the rating is a bit lower now, but I said this is not a safe place for any player.
Without a license, this company is virtually untouchable 🙁, I'm sorry to say that!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.