ФорумКазинаRollXo и Slotlords Dama NV

RollXo и Slotlords Dama NV

преди 4 месеца от Gehtdixhnixan
|
995 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 месеца

Съветвам всички да стоят далеч от казината и казината Dama NV като цяло. Тази престъпна организация е най-лошата!


Вече 2 месеца пиша имейли до Slotlords, за да (...) окончателно затворят акаунта ми. Те не правят това в чата на живо, те винаги ме насочват към имейл маршрута. Чата на живо така или иначе е просто украса, рядко съм изпитвал такава концентрирана некомпетентност, както в чатовете на живо на Дама Н.В.

Имейл адресът, който ми дава чатът на живо, очевидно е свързан с други казина Dama (Playfina). Получавам имейл отговор от Playfina, когато изпращам имейл на Slotlords. Чатът на живо това не го разбира - или се правят на глупави, или наистина са. Предполагам последното.


RollXo, най-голямата мутра на семейство Дама. Пуснах жалба за това казино на друга добре позната платформа, така че всеки, който се интересува, може да прочете за проблемите, които това казино ми създава.


Дори не искам да започвам с изключително строгите процеси на проверка, които Dama Casinos налага на своите клиенти. Този тормоз над високоплатещите клиенти само за забавяне и предотвратяване на тегления трябва да бъде забранен и отговорната Dama NV трябва да бъде наказана!

Лицензът на тази организация Dama NV трябва да бъде отнет, защото начинът, по който тази организация третира клиентите по някакъв начин, е това, което наричаме измама в моята страна! А в моята страна доставчикът сигурно отдавна щеше да е зад решетките!


Жалко е, че тези казина не са изброени тук. С удоволствие бих дал много отрицателна оценка и на двете казина.

Автоматичен превод:
Gehtdixhnixan
преди 4 месеца

Хей, първо, много съжалявам да чуя, че сте имали лош опит с тези казина.

Първо бих започнал с RollXo. Какво ти се случи тук? Когато споменахте проверката, това има ли нещо общо или не? Бихте ли описали малко ситуацията?

Що се отнася до SlotsLord Casino, ако имате проблеми със затварянето на акаунта си за толкова дълго време, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако не знаете какво да правите. Въпреки това не сте получили никакъв отговор от тях на вашето искане или това, което изглежда е проблем, за да затворите акаунта си?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте,


Процесът на проверка в RollXo е пълна катастрофа, точно както във всички казина на Dama. Верифицирах акаунта си в RollXo преди месеци и няколко пъти ми беше потвърдено в чата на живо, че съм напълно верифициран. Преди няколко дни имах минимален късмет и исках да изтегля €410 чрез Mifinity. Казиното разполага с всички документи и доказателство за моя Mifinity акаунт. Тегленето обаче беше отхвърлено, тъй като последният ми депозит беше направен чрез банков превод.

След това ми искаха документи за банковата ми сметка и банкови извлечения, за да мога да тегля. Направих това и документите постоянно бяха отхвърляни, въпреки че всички изисквания бяха изпълнени. Систематичното забавяне на тегленето най-накрая проработи, бях толкова разочарован, че загубих парите си, защото знаех, че умишлено ще отхвърлят всичките ми документи и няма да одобрят тегленето ми. В момента подавам жалба за това в друга платформа, реакцията на казиното там е окаяна и напълно непрофесионална.


Сега затворих акаунта си в Slotlords за една година чрез отговорна игра. Можете сами да затворите акаунта си само за максимум една година. Ако искате да го затворите за постоянно, това е невъзможно, защото няма отговор от това казино по имейл. След като поисках да закрия акаунта си за постоянно по имейл, депозирах пари в това казино няколко пъти. Ако бяха отговорили на имейла ми и бяха затворили акаунта ми, нямаше да продължа да депозирам пари. Тези измамници не вярват в отговорната игра; няма да се спрат пред нищо за пари.


Просто съм отвратен от казината Dama NV и не ми е позволено да напиша какво мисля за тази престъпна организация.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Gehtdixhnixan
преди 4 месеца

Що се отнася до проверката на RollXo, какъв беше проблемът с банковите документи? Защо бяха отхвърлени документите, разбрахте ли?

Относно второто казино, ако не можете да затворите акаунта си за постоянно, бих препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Нямаше проблеми с банковите документи. Искаха името ми върху извлечението, името на получателя, сумата и номера на транзакцията. Всичко беше в изявлението точно както беше поискано и пак беше отхвърлено. Просто намерението на казиното беше да спре тегленето ми. Те също ми потвърдиха в чата на живо, че каченият документ за проверка на моята банка е наред. Имам екранна снимка на това. Когато документът беше отхвърлен, попитах отново в чата на живо и ми казаха нещо различно. Това е толкова типично за тези казина. Чатът на живо обикновено не е никак полезен и всеки ти казва нещо различно. Имате чувството, че говорите с идиоти. Просто намерението на казиното беше да не обработи тегленето ми, много съм сигурен в това.


Засега няма да правя нищо с казиното Slotlords. Затворих акаунта си там за една година и след година така или иначе ще съм забравил за това казино и ако не, ще се радвам да се свържа с вас. Благодаря ти.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Gehtdixhnixan
преди 4 месеца

Определено бих изчакал тяхната обосновка и бих искал да видя дали документът е в такъв формат, какъвто те поискаха. В края на краищата трябва да има причина да бъде отхвърлен така или иначе.

Що се отнася до другото казино, ясно разбирам. Ако не сте изкушени да харчите големи суми пари там, можете да се измъкнете със затваряне на акаунта си.

Ако има нещо, ще сме тук.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Както казах, казиното коментира това, според казиното моят профил е бил напълно проверен по време на тегленето. Тегленето беше отхвърлено и бях помолен да кача банкови документи, което направих и попитах в чата на живо дали са наред, това ми беше потвърдено. Въпреки това документите бяха отхвърлени, посочената причина беше, че моето име и номер на транзакция не бяха в банковото извлечение, но моето име и номер на транзакция са в него и имам банковото извлечение! И вие ми казвате, че трябва да има причини документите да бъдат отхвърлени? Няма причини. Единствената причина беше, че това измамно казино не искаше да изплаща. Мислите ли, че ако измисля всичко това, ще пусна жалба в Askgamblers и ще кача много доказателства там? Вероятно не. Надяваме се, че това измамно казино ще получи справедливото си наказание един ден.


Относно Slotlords: Това също е експлоатационно казино, както всяко Dama Casino. Доставчикът е известен със своите прекалено строги процеси на проверка и системни забавяния на изплащанията. Органът на Антилфон е шега, иначе отдавна да съм им се оплакал, но Антилфон е купчина боклук.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Gehtdixhnixan
преди 4 месеца

Не мисля, че си го измислил, просто се опитвам да намеря причина да го отхвърля, защото няма смисъл от това, което казваш. Кажете ми как ще се развие вашият случай, когато приключи.

Автоматичен превод:
Публикация на Gehtdixhnixan е изтрит
Gehtdixhnixan
преди 4 месеца

Имах предвид, че това, което прави казиното, няма смисъл, а не това, което си написал, така че просто не беше разбрано. Затова се извинявам, ако съм го изтълкувал погрешно по някакъв начин, мислех, че ще стане ясно от последния и предишния ми отговор. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Абсолютно ужасно казино rollxo Бих посъветвал също да стоите настрана

Автоматичен превод:
serakay63
преди 1 месец

Искате ли да обясните какво е толкова ужасно там? Предполагам, че може да привлече интереса на другите.

Не се колебайте да кажете.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини