преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RocketBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей, радвам се, че харесваш казиното.
Когато казвате, че сте имали парите доста бързо, какво означава това? Какъв метод на плащане използвахте? 🙂
Hey, I'm glad you like the casino.
When you say that you had the money quite quickly, what does that mean? What payment method did you use? 🙂
Искам да кажа, че тегленето ми беше обработено супер бързо и преводът на парите ми също беше бърз чрез банков превод. Винаги използвам кредитна карта - определено най-добрият метод за мен. Преди да играя на нов сайт, се опитвам да изтегля малко (ако спечеля хаха), за да проверя казиното, преди да играя повече. Дотук всичко супер!
I mean my withdrawal was processed super fast and the transfer of my money was also quick via bank tansfer. I always use credit card - by far the best method for me. Before I play on a new site I try to get a small withdrawal through (If I win haha) to check out the casino before I play more. So far all great!
Здравейте, за съжаление не получих изплащане, но се забавлявах в казиното. Направих малък депозит от €40 с бонуса за добре дошли.
и мога само да повторя, наистина, ВИП директорът „Сам" е много мил човек, той просто ми даде 10 € и след това 5 €, мисля, че много казина могат да вземат пример от него, точно така трябва да се отнасяте към клиентите 🙂
Hi, unfortunately I didn't get a payout, but I had fun at the casino. I made a small deposit of €40 with the welcome bonus.
and I can only repeat, really, the VIP director "Sam" is a very nice person, he simply gave me 10€ and then 5€, I think many casinos can take an example from him, that's exactly how you should treat customers 🙂
Hi, bei mir ist es leider nicht zu einer Auszahlung gekommen, aber ich hatte spass gehabt auf dem casino, ich habe eine kleine einzahlung von 40€ getätigt mit dem willkommenbonus.
und ich kann nur wiederholen, wirklich, der VIP-Direktor „Sam" ist eine sehr nette person, er hat mir einfach 10€ und danach 5€ geschenkt, ich finde viele Casinos können sich ein Beispiel dran nehmen, genau so sollte man mit kunden umgehen 🙂
Искам да кажа, че тегленето ми беше обработено супер бързо и преводът на парите ми също беше бърз чрез банков превод. Винаги използвам кредитна карта - определено най-добрият метод за мен. Преди да играя на нов сайт, се опитвам да изтегля малко (ако спечеля хаха), за да проверя казиното, преди да играя повече. Дотук всичко супер!
I mean my withdrawal was processed super fast and the transfer of my money was also quick via bank tansfer. I always use credit card - by far the best method for me. Before I play on a new site I try to get a small withdrawal through (If I win haha) to check out the casino before I play more. So far all great!
Вероятно бих го направил по същия начин като вас, малък депозит, за да опитам казиното, може би от време на време някакъв бонус, който бих взел към депозита и ако успеех да спечеля, също бих изтеглил.
Така че, докато имате добро преживяване, всичко е страхотно и когато имате повече, не се колебайте да ги споделите.😀
I would do it probably the same way as you, a small deposit to try the casino, maybe occasionally some bonus I would take to the deposit and if I managed to win I would also withdraw.
So as long as you have a good experience everything is great and when you have more, feel free to share them.😀
Опитах се да оставя отзив за този сайт, тъй като харесах дизайна и получих прилични бонуси от щедър акаунт мениджър, който говори с мен, но отзивът беше отхвърлен по някаква причина? Както и да е, както казах, случайно попаднах на сайта от вас, момчета, и досега ми харесва.
I tried to leave a review of this site as I liked the design and had a got some decent bonuses from a generous account manager who spoke to me but the review was rejected for some reason? Anyways as I say I stumbled onto the site from you guys and love it so far.
Благодаря ви много за вашата загриженост и принос към нашия уебсайт.
Истината е, че не получихме достатъчно информация от вашето потребителско мнение за казиното и не беше описано защо бихте дали високата оценка там, честно казано.
Моля, опитайте се да пишете повече за опита си всеки път, когато изпращате потребителска рецензия. Можете например да пишете за игрите, как поддръжката ви е помогнала, колко бързо е тегленето, за методите на плащане, доставчиците и т.н.
Просто включете повече подробности като цяло, ако е възможно, така че рецензията да отговаря на всички мерки за одобрение и ще информира другите за това как работи казиното въз основа на описания ви опит.
От колко време играеш там? Имате ли любими игри?
Thank you very much for your concern and contribution to our website.
The truth is that we didn't get enough information from your user review about the casino, and it was not described why you would give the high rating there, to tell you the truth.
Please try to write more about your experience whenever submitting a user review. You can, for example, write about the games, how the support helped you, how fast the withdrawal is, about payment methods, providers, etc.
Just include more details in general, if possible, so the review will meet all the measures to get approved and will inform others about how the casino works from your experience described.
How long have you been playing there? Have you got some favorite games?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.