преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rocket Bingo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, имам проблем с това казино ... акаунтът ми е напълно проверен, но все още не мога да платя нито един опит за осъществяване на контакт без отговор и така в продължение на 3 седмици някой знае какво може да направи ???
hello I have a problem with this casino ... my account is fully verified but I still cannot pay any attempt to make contact without a response and so for 3 weeks anyone knows what can do ???
Не виждам досега подадени по -стари оплаквания срещу казиното. Опитвали ли сте да се свържете с тях от друг имейл адрес и дали сте проверили вашия спам файл? За съжаление няма възможност да говорите с тях в чат на живо или да им се обадите. Единственият начин да се свържете с тях е имейл адресът support@rocketbingo.co.uk
I don't see any older complaints submitted against the casino so far. Have you tried contacting them from another email address and have your checked your spam file? Unfortunately there's no option to talk to them on a live chat or call them. The only way of contacting them is the email address support@rocketbingo.co.uk
Знам, че за сега е твърде късно, но никога не бих играл в казино, където единственият начин да се свържа с тях е имейл адрес. Просто не е достатъчно 🙁
I know it's too late for now, but I'd never play in a casino where the only way of contacting them is an email address. It's just not enough 🙁
Не разбирам вашия индекс за безопасност на сайтовете за игри jumpman https://uk.trustpilot.com/review/jumpmangaming.com. Те са мошеници. Открих няколко сметки миналата година и никога не получих моите тегления, те продължиха да искат допълнителни документи, докато изпратих всичко. Не реагира, спомням си, че получих отговор 1 седмица след като зададох въпроса си
I don't understand your safety index on jumpman gaming sites https://uk.trustpilot.com/review/jumpmangaming.com . They are crooks. I've opened a couple of accounts last year and never received my withdrawals, they kept on asking for further docs while I sent everything. Not responsive, I remember I received a reply 1 week after I asked my question
Здравейте, що се отнася до самия индекс на безопасност, той се създава на базата на различни критерии. Написахме доста добро ръководство за това, което със сигурност ще помогне в начина, по който даваме преглед на казината .
За съжаление, що се отнася до вашия опит, съжалявам, че беше предимно отрицателен. Никога ли не успяхте да се верифицирате в тези казина? Разбирам, че когато изпращате документи и чакате толкова дълго за отговор, това може да бъде много разочароващо. Имате ли проблеми с някое казино от този собственик сега?
Hi, as far as the safety index itself is concerned, it is created on the basis of various criteria. We have written a pretty good guide to this which will certainly help in how we give casinos a review.
Unfortunately, as far as your experience is concerned, I'm sorry that it was mostly negative. Did you never manage to verify in these casinos ? I understand that when you send documents and wait so long for a reply, it can be very frustrating. Are you having problems with any casino from this owner now ?
Благодаря ти Джаро. Прочетохте ли връзката на Truspilot, която събрах? Свързани ли сте по някакъв начин с тези клонове на казина? Влязох във всички уебсайтове, където имах останали пари и балансът ми изчезна във всеки от тях, с изключение на Rocketbingo, но въпреки това не мога да тегля.
Да, изпратих всички необходими документи.
Thank you Jaro . Have you read the Truspilot's link that I put together ? Are you affiliate with these branch of casinos in some way ? I've logged in every websites where I had money left and my balance has disappeared in everyone of them, exept on Rocketbingo but can't withdraw anyway.
Yes I sent all the required documents.
Здравейте, да, видях, че имат много отрицателни отзиви. Но ние не сме свързани с тази група.
Що се отнася до споменатия ви баланс, вие също попитахте казиното как е възможно и защо го нямате там? Имате ли екранни снимки относно тази ситуация?
По отношение на Rocket bingo Casino, колко време не сте могли да теглите?
Hi, yes I have seen that they have a lot of negative reviews. But we're not affiliated with that group.
As for your mentioned balance, you also asked the casino how it is possible and why you don't have it there ? Do you have any screenshots regarding this situation ?
Regarding Rocket bingo Casino, how long have you been unable to withdraw ?
Здравейте, да, видях, че имат много отрицателни отзиви. Но ние не сме свързани с тази група.
Що се отнася до споменатия ви баланс, вие също попитахте казиното как е възможно и защо го нямате там? Имате ли екранни снимки относно тази ситуация?
По отношение на Rocket bingo Casino, колко време не сте могли да теглите?
Hi, yes I have seen that they have a lot of negative reviews. But we're not affiliated with that group.
As for your mentioned balance, you also asked the casino how it is possible and why you don't have it there ? Do you have any screenshots regarding this situation ?
Regarding Rocket bingo Casino, how long have you been unable to withdraw ?
Те имат САМО лоши отзиви. Опитах се да направя екранни снимки, но е невъзможно да извлека цялата история на транзакциите, тъй като можем да се върнем само до 3 месеца назад. Уверявам ви, че имах пари и те излязоха с тях.
Невъзможно е да се свържете с тях. Без чат на живо. Отговорете седмица по-късно с предварително написан отговор след това, което те никога не отговарят на второ съобщение.
Не мога да повярвам как тези мошеници продължават да работят след години на измами и подадени жалби срещу тях.
Никога не можех да се оттегля. Това са минали 2 години.
They have ONLY bad reviews. I've tried to take screenshots but it's impossible to retrieve the whole transactions history since we can only go up to 3 months back. I assure I had money and they took off with it.
Impossible to contact them. No live tchat. Reply a week later with a pre-written answer after what they never reply to a 2nd message.
I can't believe how those crooks are still operating after years of fraud and complaints filed againt them.
I never could withdraw. That's been 2 years .
Е, съжалявам, ако не сте успели да получите достъп до тази информация, защото тя трябва да се вижда.
Още по-тъжно е, когато никой не ти отговаря и се опитваш да разбереш какво не е наред и какъв е проблемът. Това не е професионално за нито едно казино.
Мисля обаче, че това преживяване ти отвори очите и повече няма да играеш тук. За твое добро. 😥
Well, I'm sorry if you didn't manage to access this information, because it should be visible.
It's even sadder when nobody answers you and you try to find out what's wrong and what the problem is. That's not professional of any casino.
However, I think this experience has opened your eyes and you won't play here anymore. For your own good. 😥
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.