ФорумКазинаRocket Bingo Casino - обща дискусия

Rocket Bingo Casino - обща дискусия

преди 2 години от sebaZ82
|
2774 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rocket Bingo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, имам проблем с това казино ... акаунтът ми е напълно проверен, но все още не мога да платя нито един опит за осъществяване на контакт без отговор и така в продължение на 3 седмици някой знае какво може да направи ??? file

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
sebaZ82
преди 2 години

Не виждам досега подадени по -стари оплаквания срещу казиното. Опитвали ли сте да се свържете с тях от друг имейл адрес и дали сте проверили вашия спам файл? За съжаление няма възможност да говорите с тях в чат на живо или да им се обадите. Единственият начин да се свържете с тях е имейл адресът support@rocketbingo.co.uk

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, брато, аз се опитвам да се свържа на тази адрес и нищо

Автоматичен превод:
sebaZ82
преди 2 години

Знам, че за сега е твърде късно, но никога не бих играл в казино, където единственият начин да се свържа с тях е имейл адрес. Просто не е достатъчно 🙁

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не разбирам вашия индекс за безопасност на сайтовете за игри jumpman https://uk.trustpilot.com/review/jumpmangaming.com. Те са мошеници. Открих няколко сметки миналата година и никога не получих моите тегления, те продължиха да искат допълнителни документи, докато изпратих всичко. Не реагира, спомням си, че получих отговор 1 седмица след като зададох въпроса си

Автоматичен превод:
Damrln
преди 5 месеца

Здравейте, що се отнася до самия индекс на безопасност, той се създава на базата на различни критерии. Написахме доста добро ръководство за това, което със сигурност ще помогне в начина, по който даваме преглед на казината .

За съжаление, що се отнася до вашия опит, съжалявам, че беше предимно отрицателен. Никога ли не успяхте да се верифицирате в тези казина? Разбирам, че когато изпращате документи и чакате толкова дълго за отговор, това може да бъде много разочароващо. Имате ли проблеми с някое казино от този собственик сега?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря ти Джаро. Прочетохте ли връзката на Truspilot, която събрах? Свързани ли сте по някакъв начин с тези клонове на казина? Влязох във всички уебсайтове, където имах останали пари и балансът ми изчезна във всеки от тях, с изключение на Rocketbingo, но въпреки това не мога да тегля.

Да, изпратих всички необходими документи.

Автоматичен превод:
Damrln
преди 5 месеца

Здравейте, да, видях, че имат много отрицателни отзиви. Но ние не сме свързани с тази група.

Що се отнася до споменатия ви баланс, вие също попитахте казиното как е възможно и защо го нямате там? Имате ли екранни снимки относно тази ситуация?

По отношение на Rocket bingo Casino, колко време не сте могли да теглите?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, да, видях, че имат много отрицателни отзиви. Но ние не сме свързани с тази група.

Що се отнася до споменатия ви баланс, вие също попитахте казиното как е възможно и защо го нямате там? Имате ли екранни снимки относно тази ситуация?

По отношение на Rocket bingo Casino, колко време не сте могли да теглите?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Те имат САМО лоши отзиви. Опитах се да направя екранни снимки, но е невъзможно да извлека цялата история на транзакциите, тъй като можем да се върнем само до 3 месеца назад. Уверявам ви, че имах пари и те излязоха с тях.

Невъзможно е да се свържете с тях. Без чат на живо. Отговорете седмица по-късно с предварително написан отговор след това, което те никога не отговарят на второ съобщение.

Не мога да повярвам как тези мошеници продължават да работят след години на измами и подадени жалби срещу тях.

Никога не можех да се оттегля. Това са минали 2 години.

Автоматичен превод:
Damrln
преди 5 месеца

Е, съжалявам, ако не сте успели да получите достъп до тази информация, защото тя трябва да се вижда.

Още по-тъжно е, когато никой не ти отговаря и се опитваш да разбереш какво не е наред и какъв е проблемът. Това не е професионално за нито едно казино.

Мисля обаче, че това преживяване ти отвори очите и повече няма да играеш тук. За твое добро. 😥

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини