преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RobinRoo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой има ли отзив за казино robinroo и ако е имал някакви лоши отчети за ... питам само защото играя на сайта от 2 години и не съм спечелил нищо 🤣🤣 усещам, че играя лотария и Аз дори нямам билет в него 😂😂😂
Does anyone have a review on robinroo casino and if they have had any bad reports on ... only asking because I been playing on the site for 2 years and haven't won a thing 🤣🤣 it feels like I'm playing lottery and I haven't even got a ticket in it 😂😂😂
Все едно да си спонсор 😀. Е, репутацията не е добра, така че ще внимавам там.
It's like being a sponsor 😀. Well, the reputation is not good, so I would be careful there.
Може ли някой да ме насочи в правилната посока как да заведа казино robinroo на изслушване, за да получа парите, които спечелих
Депозирах много пари в продължение на месеци тук, спечелих сума от хиляди честно и честно и в момента, в който внесох предстоящо теглене, вече бях блокиран от сайта.
Бях в контакт преди това всеки ден от VIP мениджъри, говорещи като приятели, заблудени и депозиращи много пари на ден, когато изтегля, бях блокиран.
Четох, че някъде някой ги е водил на изслушване и е получил дължимите им пари и бих искал да знам как е станало това
парите, които спечелих, бяха за лечение на рак на майка ми и тези копелета сега ме измамиха с пари, които могат да платят за това.
Благодаря предварително
Can someone point me in the right direction how to take robinroo casino to a hearing to receive the money I won
I have been depositing money lots of money for months here, I have won the sum of thousands fair and square and the moment I put a pending withdrawal in I have now been blocked from the site.
I have been in contact before this daily by vip managers talking like friends being led astray and depositing a lot of money a day the second I withdraw I have been blocked.
i have read that somewhere someone has taken them to a hearing and received the money owed to them and I would like to know how this was done
the money I won was to go to my mums cancer treatment and these bastards have now defrauded me of money that can pay for this.
thanks in advance
Здравейте,
имате ли някаква представа защо акаунтът ви е блокиран, моля? Може ли вашият акаунт да бъде закрит поради разследване?
Кога за последен път успяхте да влезете, моля?
Ако смятате, че имате нужда от помощ, можете да подадете жалба тук в Casino Guru.
Съжалявам обаче, че избрахте толкова лошо казино .
Hello,
do you have any idea why your account has been blocked, please? Can your account be closed down due to some investigation maybe?
When was the last time you could log in, please?
If you feel like you need help, you can submit a complaint here on Casino Guru.
I'm sorry you picked such a bad casino, though.
здравейте благодаря за отговора.
Никога не съм имал проблем с влизането и в момента, в който направя теглене, веднага се сблъсках с проблеми.
аз играех на там сайт и второто, когато тегля в рамките на 5 минути, срещам проблеми и след това бях блокиран или излязъл
hi there thanks for your reply.
ive never had a issue logging in and the moment I make a withdrawal I encountered issues straight away.
me I was playing on there site and the second I withdraw within 5 mins I am encountering issues and then was blocked or logged out
Здравейте,
Правилно ли разбирам, че вашият акаунт вече е потвърден и кога?
Ако мога да предположа, бих казал, че тегленето вероятно е предизвикало някои допълнителни проверки на сметката.
Сигурни ли сте, че не сте получили имейл от казиното, моля?
Мисля, че това вероятно не е някаква техническа грешка, но все пак няколко обичайни "технически" съвета:
изчистване на кеша\бисквитките,
стартиране на казиното от различни устройства или в режим инкогнито в браузъра Chrome,
алтернативно с помощта на различен браузър.
Моля, уведомете ме.
Hello,
Do I understand correctly that your account has been already verified yet and when?
If I may guess I would say that the withdrawal possibly triggered some additional account checks.
Are you sure you have not received any email from the casino, please?
I think that this is probably not some sort of technical bug, but still, a few usual "technical" tips:
clearing the cache\cookies,
launching the casino from different devices, or in incognito mode in the Chrome browser,
alternatively by using a different browser.
Kindly let me know.
Какво е положението сега? Ако все още имате активен баланс в сметката си в казиното, бих казал, че си струва да предприемете действия. Ще чакам отговора ти, за да съм сигурна..
What is the situation now? If you still have an active balance in your casino account, I'd say it's worth taking action. I'll wait for your response, to be sure..
Здравейте, ще е по-полезно да отговорите на въпросите на Радка, за да научим повече за вашата ситуация. Като алтернатива, мислили ли сте за жалбата, спомената по-горе?
Hi, it would be more useful if you could answer Radka's questions so that we can learn more about your situation. Alternatively, have you thought about the complaint mentioned above?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.