ФорумКазинаRobinRoo Casino - обща дискусия

RobinRoo Casino - обща дискусия

преди 2 години от Radka
|
3580 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RobinRoo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Някой има ли отзив за казино robinroo и ако е имал някакви лоши отчети за ... питам само защото играя на сайта от 2 години и не съм спечелил нищо 🤣🤣 усещам, че играя лотария и Аз дори нямам билет в него 😂😂😂

Автоматичен превод:
Jamestroy
преди 2 години

Все едно да си спонсор 😀. Е, репутацията не е добра, така че ще внимавам там.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Може ли някой да ме насочи в правилната посока как да заведа казино robinroo на изслушване, за да получа парите, които спечелих


Депозирах много пари в продължение на месеци тук, спечелих сума от хиляди честно и честно и в момента, в който внесох предстоящо теглене, вече бях блокиран от сайта.


Бях в контакт преди това всеки ден от VIP мениджъри, говорещи като приятели, заблудени и депозиращи много пари на ден, когато изтегля, бях блокиран.


Четох, че някъде някой ги е водил на изслушване и е получил дължимите им пари и бих искал да знам как е станало това


парите, които спечелих, бяха за лечение на рак на майка ми и тези копелета сега ме измамиха с пари, които могат да платят за това.


Благодаря предварително

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
ryandavids1988
преди 2 години

Здравейте,

имате ли някаква представа защо акаунтът ви е блокиран, моля? Може ли вашият акаунт да бъде закрит поради разследване?

Кога за последен път успяхте да влезете, моля?

Ако смятате, че имате нужда от помощ, можете да подадете жалба тук в Casino Guru.

Съжалявам обаче, че избрахте толкова лошо казино .

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здравейте благодаря за отговора.


Никога не съм имал проблем с влизането и в момента, в който направя теглене, веднага се сблъсках с проблеми.


аз играех на там сайт и второто, когато тегля в рамките на 5 минути, срещам проблеми и след това бях блокиран или излязъл





Автоматичен превод:
ryandavids1988
преди 2 години

Здравейте,

Правилно ли разбирам, че вашият акаунт вече е потвърден и кога?

Ако мога да предположа, бих казал, че тегленето вероятно е предизвикало някои допълнителни проверки на сметката.

Сигурни ли сте, че не сте получили имейл от казиното, моля?

Мисля, че това вероятно не е някаква техническа грешка, но все пак няколко обичайни "технически" съвета:

изчистване на кеша\бисквитките,

стартиране на казиното от различни устройства или в режим инкогнито в браузъра Chrome,

алтернативно с помощта на различен браузър.


Моля, уведомете ме.




Автоматичен превод:
преди 1 година

НЕ ГИ ИЗПОЛЗВАЙТЕ

Автоматичен превод:
ryandavids1988
преди 1 година

Какво е положението сега? Ако все още имате активен баланс в сметката си в казиното, бих казал, че си струва да предприемете действия. Ще чакам отговора ти, за да съм сигурна..

Автоматичен превод:
ryandavids1988
преди 1 година

Здравейте, ще е по-полезно да отговорите на въпросите на Радка, за да научим повече за вашата ситуация. Като алтернатива, мислили ли сте за жалбата, спомената по-горе?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини