преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rigged Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой тук вече е правил плащане по банков път?
колко време отне парите да дойдат?
някой има ли опит
Has anyone here already made a payment via bank transfer?
how long did it take for the money to come?
does anyone have experience
Hat hier jemand schon eine Auszahlung per Banktransfer durchgeführt ?
wie lange hat es gedauert bis das Geld da war ?
hat jemand Erfahrung
Здравей,
Опитах се да намеря подходяща информация в нашия раздел за оплаквания, но нямаше оплакване относно забавено плащане, свързано с това казино. Което е добре.
Като цяло, банкови преводи в рамките на една и съща държава 1-3 дни (варира от банка до банка),
Моята банка посочва, че чуждестранните преводи ще продължат до 5 дни.
колко време чакаш?
Hello there,
I tried to find relevant information in our complaint section but there has been no complaint regarding any delayed payment associated with this casino. Which is good.
In general, bank transfers within the same country 1-3 days (varies from bank to bank),
My bank states that foreign transfers will proceed for up to 5 days.
How long are you waiting?
Чакам страница миналия петък.
Има 4 плащания, всички са одобрени и получих имейл за това.
Все още не съм получила нищо.
I wait page last friday.
There are 4 payments, they are all approved and I received an email about this.
Haven't received anything yet.
Ich warte Seite letzten Freitag.
Es sind 4 Auszahlungen die sind auch alle genehmig und habe dazu eine Mail bekommen.
Hab bisher nichts bekommen.
Бих казал, че можете да започнете да питате редовно казиното, като използвате чата.
Можете също да проверите непубликуваната си банкова транзакция за всеки случай.
И накрая, можете да попитате и вашата банка. Честно казано, първо бих започнал с казиното.
I'd say, you can start asking the casino regularly using the chat maybe.
You can also check your unposted bank transaction just in case.
And finally, you can also ask your bank. Honestly, I'd start with the casino first.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.