преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ridika Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Проверено също и го няма. Наистина се надявам, че никой не е имал баланс там 😬 Изглежда имам затворени казина и те оставят съобщение на сайта за известно време, не съм сигурен дали ще уведомят играчите, че ще затворят операции, силно се съмнявам
Checked too and it's gone. I really hope no one had a balance there 😬 I have seem closed casinos and they leave a message on the site for some time, not sure if they notify players they will close operations, highly doubt it tho
здравей
Съжалявам, че го казвам отново, но все пак наистина трябва да използвате правилния начин да ни актуализирате:
Целият екип за данни е готов да провери всяка актуализация, която можем да получим 🙂 Благодарим ви.
Hey there,
I'm sorry to say that again, still, you should really use the proper way how to update us:
The whole data team is ready to check any update we can get 🙂 Thank you.
Моля се да грешите. Трябва да признаем, че преживяхме нещо много подобно преди няколко седмици. 😕 Доведоха до неразрешени оплаквания...
I pray you are wrong. Must admit we experienced something very similar a few weeks ago. 😕 Resulted in unresolved complaints...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.