преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rich Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей!
Виждам, че акаунтът на много хора е спрян след бонус печалба или нещо подобно в RichCasino. Казва се на един да изпрати имейл до техния отдел за сигурност за повече информация относно отключването на акаунта. Някой разрешил ли си е проблема след изпращане на имейл. Или парите са изчезнали завинаги?
В моя случай спечелих 100 евро от бонус и успях да изпратя заявка за теглене, но след 5 дни акаунтът ми беше спрян без обяснение.
Благодаря предварително!
Hey!
I see that many people have had their account suspended after a bonus win or similar at RichCasino. One is told to email their security department for more information on unlocking the account. Has anyone had their problem resolved after sending an email. Or is the money gone forever?
In my case, I won 100 euros from a bonus and managed to send a withdrawal request, but after 5 days my account was suspended without explanation.
Thanks in advance!
Hej!
Jag ser att många har fått sitt konto avstängt efter en bonusvinst eller liknande på RichCasino. Man blir tillsagd att maila deras säkerhetsavdelning för mer information om att låsa upp kontot. Har någon fått sitt problem löst efter att ha skickat ett mail. Eller är pengarna borta för alltid?
I mitt fall vann jag 100 euro från en bonus och lyckades skicka en uttagsansökan, men efter 5 dagar blev mitt konto avstängt utan förklaring.
Tack på förhand!
Здравейте amilsuper, Ако разбирам правилно, акаунтът ви е блокиран сега, прав ли съм? Сигурни ли сте, че вашият акаунт е напълно потвърден? Бихте ли ми казали преди колко дни сте поискали теглене?
Ако сте сигурни, че сте спазили всички правила и условия и казиното се е отнесло лошо с вас, тогава можете да опитате да подадете жалбата тук, на нашия уебсайт .
Hello amilsuper, If I understand correctly , your account is blocked now, am I right? Are you sure your account was fully verified? Could you please tell me how many days ago you requested a withdrawal please?
If you are sure that you have complied with all terms & conditions and casino treated you badly, then you can try submit the complaint here on our website.
Те са най-вероятно измамници, заключена сметка с пълен депозит в нея още 3 месеца и без никакви отговори на имейла ми или знак за възстановяване
They are most likeley scammers, locked account with full deposit in it still 3 months and not any answers to my email or any sign of a refund
Здравейте,
Проверих жалбата ви, докато казиното заяви, че сте отворили няколко акаунта, за да мамите, изглежда, че все още не е представено доказателство в подкрепа. Е, ако играчът е обвинен в нарушаване на правилата, трябва да се представят някакви обяснения или доказателства, така че играчът да е наясно с факта и да може да избегне това в бъдеще.
Сега казиното има 4 дни за отговор, така че да се надяваме, че някой ще стигне до нас.
Hello,
I checked your complaint, while the casino stated that you opened multiple accounts in order to cheat, it seems that no supportive proof has been presented yet. Well, if the player is accused of breaching the rules, some explanation or evidence should be presented so the player is aware of the fact and can avoid that in the future.
Now the casino has 4 days to respond, so let's hope someone will get to us.
Казиното беше наказано с присъждане на 1236 черни точки, казиното взе решение, като игнорира искането за допълнителни доказателства.🙁
The casino was penalized by awarding 1236 black points, the casino has made its decision by ignoring the request for further evidence.🙁
Те са измамници и чатът на живо участва в това. Освен това те казват, че пощата за сигурност ще отговори, но сега 20 имейла и 4 месеца по-късно няма отговор. Как може това казино да има 8 звезди, когато буквално мами хората?
They are scammers and livechat are in on it Aswell, they say security mail will respond but now 20 emails and 4 months later no response. How can this casino have 8 stars when it literally is scamming people?
Здравейте 740zunk, току-що разгледах жалбата ви и много съжалявам, че не успяхме да помогнем с този случай. Нашият процес на преглед на казино е много сложен и взема предвид огромно количество информация за всяко казино. Основните фактори, които се вземат предвид в нашите прегледи, са размерът на казиното, оплакванията на играчите, удръжките за ограничителни или нечестни практики, добавените точки за положителни качества и свързаните с тях казина. Разглеждането на жалби е само част от него.
Можете да научите повече за това как оценяваме казината тук . Наистина съжалявам за вашия злощастен случай, но все пак е възможно казиното да поиска да подобри репутацията си тук, на уебсайта на Casino Guru, и да се включи отново в този случай.✨
Hello 740zunk, I just looked at you complaint and I am very sorry we were not able to help with this case. Our casino review process is very sophisticated and takes into account a huge amount of information about each casino. The main factors considered in our reviews are size of the casino, player complaints, deductions for restrictive or unfair practices, points added for positive qualities and related casinos. Dealing with complaints is just a part of it.
You can learn more about how we rate casinos here. I am really sorry for your unfortunate case, but it is still possible that casino will want to improve its reputation, here on Casino Guru website, and get involved in this case again .✨
Да, разбирам, но казиното са законни измамници, както и казиното Winward. Същият екип за поддръжка/сигурност и дизайн на уебсайт. Те отказват да отговарят на всякакви въпроси относно собствеността поради причината, че са престъпници
Yes i understand but the casino are legit scammers along with winward casino. Excact same support/security team and Website design. They refuse to answer any questions about ownership for a reason they are criminals
Добре, след като действително спечелих и завърших успешно теглене (С помощта на Casino Gurus), в моя акаунт бяха премахнати всички опции за депозит. Попитах чат на живо за това и те казаха, че трябва да изпратя имейл на сигурността, направих това на 26-ти, без отговор. Изглежда, че те наистина не харесват играчи, които някога се оттеглят. Поне си взех парите, но така нареченият VIP статус наистина не означава нищо тук.
Ok, so after actually winning and completing a successful withdrawl ( With Casino Gurus assistance ), My account has had all deposit options removed. I've asked live chat about this, and they say I need to email security, I did this on the 26th, no response. It would appear they really do not like players that ever withdraw. Atleast I got my money, but the so called VIP status really means nothing here.
Здравейте, радваме се, че спечелихте и че споделяте това с останалите. Може да е полезно да оставите потребителски отзив тук в Casino Guru относно вашия опит. Благодаря ти
Hi, we are happy you got your winning and that you share this with the others. It might be useful to drop an user review here on Casino Guru regarding your experience. Thank you
Вече почти година казиното не се показва, няма отговор на нищо относно това, че акаунтът ми е заключен с пълния ми депозит в него. Нито един долар от печалба или бонус, само моите собствени пари. Всички компании, изброени в тези сайтове за преглед на казино, които според тях притежават казиното, са компании Shell, с които не може да се осъществи връзка, всички имейли не съществуват, така че дори не можете да им изпратите имейл и дори партньорската програма не отговаря, те не са казина, а истински измамници, които много други сайтове също казаха сега, когато ги прочетох.
Casino has now for almost a year gone no show, no response to anything about my account being locked with my full deposit in it. Not a Single dollar from a win or bonus just my own money. All companis listed on these casino review sites that they say owns the casino are Shell companies that cannot be contacted, all emails do not exist so you cant even email them and even the affiliate program does not respond, they are not casinos but real scammers wich many other sites have said too now that i read them.
Казиното е затворено, така че бих се отказал от всяка надежда. 🙁
Съжалявам.
The casino has closed, so I would give up all hope. 🙁
I'm sorry.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.