ФорумКазинаRich Casino - обща дискусия

Rich Casino - обща дискусия

преди 2 години от Magda
|
3204 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rich Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Хей!

Виждам, че акаунтът на много хора е спрян след бонус печалба или нещо подобно в RichCasino. Казва се на един да изпрати имейл до техния отдел за сигурност за повече информация относно отключването на акаунта. Някой разрешил ли си е проблема след изпращане на имейл. Или парите са изчезнали завинаги?


В моя случай спечелих 100 евро от бонус и успях да изпратя заявка за теглене, но след 5 дни акаунтът ми беше спрян без обяснение.



Благодаря предварително!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
amilsuper
преди 2 години

Здравейте amilsuper, Ако разбирам правилно, акаунтът ви е блокиран сега, прав ли съм? Сигурни ли сте, че вашият акаунт е напълно потвърден? Бихте ли ми казали преди колко дни сте поискали теглене?

Ако сте сигурни, че сте спазили всички правила и условия и казиното се е отнесло лошо с вас, тогава можете да опитате да подадете жалбата тук, на нашия уебсайт .


Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са най-вероятно измамници, заключена сметка с пълен депозит в нея още 3 месеца и без никакви отговори на имейла ми или знак за възстановяване

Автоматичен превод:
740zunk
преди 1 година

Здравейте,

Проверих жалбата ви, докато казиното заяви, че сте отворили няколко акаунта, за да мамите, изглежда, че все още не е представено доказателство в подкрепа. Е, ако играчът е обвинен в нарушаване на правилата, трябва да се представят някакви обяснения или доказателства, така че играчът да е наясно с факта и да може да избегне това в бъдеще.

Сега казиното има 4 дни за отговор, така че да се надяваме, че някой ще стигне до нас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са измамници. Livechat лъже и не отговаря нищо за възстановяването ми и 4 месеца по-късно няма отговор на имейли, стойте настрана.

Автоматичен превод:
740zunk
преди 1 година

Казиното беше наказано с присъждане на 1236 черни точки, казиното взе решение, като игнорира искането за допълнителни доказателства.🙁


Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са измамници и чатът на живо участва в това. Освен това те казват, че пощата за сигурност ще отговори, но сега 20 имейла и 4 месеца по-късно няма отговор. Как може това казино да има 8 звезди, когато буквално мами хората?

Автоматичен превод:
740zunk
преди 1 година

Здравейте 740zunk, току-що разгледах жалбата ви и много съжалявам, че не успяхме да помогнем с този случай. Нашият процес на преглед на казино е много сложен и взема предвид огромно количество информация за всяко казино. Основните фактори, които се вземат предвид в нашите прегледи, са размерът на казиното, оплакванията на играчите, удръжките за ограничителни или нечестни практики, добавените точки за положителни качества и свързаните с тях казина. Разглеждането на жалби е само част от него.

Можете да научите повече за това как оценяваме казината тук . Наистина съжалявам за вашия злощастен случай, но все пак е възможно казиното да поиска да подобри репутацията си тук, на уебсайта на Casino Guru, и да се включи отново в този случай.✨


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, разбирам, но казиното са законни измамници, както и казиното Winward. Същият екип за поддръжка/сигурност и дизайн на уебсайт. Те отказват да отговарят на всякакви въпроси относно собствеността поради причината, че са престъпници

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, след като действително спечелих и завърших успешно теглене (С помощта на Casino Gurus), в моя акаунт бяха премахнати всички опции за депозит. Попитах чат на живо за това и те казаха, че трябва да изпратя имейл на сигурността, направих това на 26-ти, без отговор. Изглежда, че те наистина не харесват играчи, които някога се оттеглят. Поне си взех парите, но така нареченият VIP статус наистина не означава нищо тук.

Автоматичен превод:
scottM
преди 1 година

Здравейте, радваме се, че спечелихте и че споделяте това с останалите. Може да е полезно да оставите потребителски отзив тук в Casino Guru относно вашия опит. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поздрави от bing

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече почти година казиното не се показва, няма отговор на нищо относно това, че акаунтът ми е заключен с пълния ми депозит в него. Нито един долар от печалба или бонус, само моите собствени пари. Всички компании, изброени в тези сайтове за преглед на казино, които според тях притежават казиното, са компании Shell, с които не може да се осъществи връзка, всички имейли не съществуват, така че дори не можете да им изпратите имейл и дори партньорската програма не отговаря, те не са казина, а истински измамници, които много други сайтове също казаха сега, когато ги прочетох.

Автоматичен превод:
740zunk
преди 1 година

Казиното е затворено, така че бих се отказал от всяка надежда. 🙁

Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Прав ти път

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини