преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с RedDice.be Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играх тук поради индекса за безопасност, затова щракнах върху „посетете казиното" и започнах да играя. Сега изглежда, че връзката към казиното е различно казино от споменатото тук. Връзката е към Reddice.com и показаното казино е Reddice.be … 2 различни казина. Надяваме се, че Reddice.com също е надеждно казино, защото имам предстоящо теглене ☹
I played here because of the safety index so I clicked "visit casino" and start playing. Now it seems that the link to the casino is a different casino than mentioned here. The link is to Reddice.com and the displayed casino is Reddice.be … 2 different casinos. Hopefully Reddice.com is also a trusted casino because I have a withdrawal pending ☹
Здравей, прав си, и аз това забелязах. Ще накарам нашия екип да го провери.
Както и да е, надявам се, че оттеглянето ви ще стигне скоро и всичко ще бъде наред. Колко време мина, откакто го чакате?
Hi, you're right, I noticed that too. I'll have our team check it out.
Anyway, I hope your withdrawal gets to you soon and everything will be fine. How long has it been since you've had it pending ?
Получих парите си тази сутрин (след 3 дни)
I got my money this morning (after 3 days)
Е, това е страхотно преди Коледа и мисля, че не е толкова много да чакаш три дни по това време.
Какъв метод използвахте за теглене? Ще останеш ли в това казино? Не мисля, че би било лошо, но три дни са твърде много за някои хора. 🤔
Well, that's great before Christmas, and I think it's not so much to wait three days at this time.
What method did you use for withdrawing ? Are you going to stay with this casino ? I don't think it would be a bad thing, but three days is too much for some people. 🤔
3 дни не са бързи, но са разумни (използван е банков превод), надявам се, че следващите тегления също са в рамките на това време, защото играх отново вчера и постигнах печалба от 1000X, така че днес играх отново и отново ударих печалба от 1000X 😲😀
3 days is not fast but it is reasonable (used Bank Transfer) hopefully the next withdrawals are also within this time because I played again yesterday and hit a win of 1000X so I played again today and again I hit a win of 1000X 😲😀
Виждам, че късметът не те е напуснал и се радвам, че си добре.
Що се отнася до оттеглянето, мисля, че имате доста добро мнение и също смятам, че това е разумен срок. Особено ако теглите по банков път.
Въпреки че, когато спечелите, чакате ли ново теглене? 😁
I see that your luck has not left you and I am glad that you are doing well.
As far as the withdrawal is concerned, I think you have a pretty good opinion and I also think it is a reasonable time. Especially if you are withdrawing by bank transfer.
Although, when you won, do you wait for another withdrawal ? 😁
Кога това казино ще получи правилната си страница?
Защото видях, че има оплакване за това казино и те правят същото с мен сега. Вече бях потвърден и сега имам 3 чакащи тегления и сумите са по-големи и тегленията все още чакат и днес получих имейл от SumSub за проверка. Те не споменаха, че е от Reddice и аз първо попитах в чата дали е от тях (да). Така че сега след чакащи дни изведнъж те искат документи. Изпратете исканите документи и бях потвърден (отново), така че сега трябва да изчакам дали всичко е наред или има просто забавяне на плащанията, както в жалбата.
When will this casino get its correct page?
Because I saw there was a complaint about this casino and they are doing the same thing to me now. I was already verified and now I got 3 withdrawals pending and the amounts are bigger and the withdrawals are still pending and today I got an email from SumSub to verify. They didn’t mention it was from Reddice and I first asked in chat if it was from them (yes) So now after days pending suddenly they ask for documents. Send in the requested documents and got verified (again) so now I have to wait if everything is okay or if there a just stalling the payments like in the complaint.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.