преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Quigioco Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, направих две тегления от игралната сметка на QUIGIOCO вчера, те бяха потвърдени, но все още не съм получил действителния кредит по банковата си сметка и като прочетох няколко отзива в интернет се казва, че тези букмейкъри обикновено се опитват да избегнат плащането . Можете ли да ми кажете какво означава, когато плащането е потвърдено? Може би още не е обработено? Благодаря предварително, нов съм на този свят
Hi, I made two withdrawals from the QUIGIOCO gaming account yesterday, they were confirmed but I still haven't received the actual credit to my bank account and reading a few reviews on the internet it is said that these bookmakers usually try to avoid the payment . Can you tell me what it means when the payment has been confirmed? Maybe it hasn't been processed yet? Thanks in advance, I'm new to this world
Salve , ho effettuato ieri due prelievi dal conto di gioco QUIGIOCO , mi sono stati confermati ma ancora non ho ricevuto l’accredito effettivo sul mio conto bancario e leggendo un po’ di recensioni su internet si parla che questo bookmekers è solito cercare di evitare il pagamento . Voi sapete dirmi cosa significa che il pagamento è stato confermato ? Forse non è stato ancora elaborato ? Grazie in anticipo è che sono nuovo in questo mondo
здрасти Когато пише потвърдено, това означава, че казиното е изпълнило вашата заявка за теглене и скоро ще можете да получите парите.
Моля, уведомете ни за напредъка и ни дръжте в течение.
Кой метод на плащане сте използвали?
Hi. When it says confirmed, it means that the casino has exepted your withdrawal request and soon you will be able to recieve the money.
Please let us know about the progress and keep us updated.
Which payment method have you used?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.