преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с QueenVegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Queen vegas има ужасно лоша поддръжка на клиенти, която по никакъв начин не отговаря на вашите въпроси, а говори много извън контекста. Необичайно бавен отговор, обикновено между 24-48 часа чрез чат.
Играх в сайта почти 8 месеца и губех всеки път. Сега, когато най-накрая спечелих малка сума от 14 000 DKK. Все още след много чакане НЕ получих парите си.
Добър съвет - стойте далеч от това казино!
Hello,
Queen vegas has a terribly bad customer support, which in no way answers your questions but talks a lot out of context. Unusually slow to respond, typically between 24-48 hours via chat.
I have played on the site for almost 8 months and have lost every single time. Now that I have finally won a small amount of DKK 14,000. I have still after a lot of waiting NOT received my money.
Good advice - stay away from this casino!
Hej,
Queen vegas, har et voldsomt dårlig kundesupport, som på ingen måde svare på ens spørgsmål men taler meget udenom. Ualmindelig langsom til, at svare typisk mellem 24- 48 timer via chatten.
Jeg har spillet på siden i snart 8 mdr og har tabt hver eneste gang. Nu hvor jeg endelig har vundet et mindre beløb på 14.000kr. har jeg forsat efter en masse venten IKKE modtaget mine penge.
Et godt råd - hold jer væk fra denne casino!
Здравейте, забелязах, че вече сте успели да подадете жалба за вашата ситуация. Съжалявам да чуя за негативния ви опит с казиното.
Все пак бих искал да попитам дали сте играли с бонус или реални пари? Вашият акаунт беше ли напълно потвърден? Депозирахте ли пари по същия метод, който искате да изтеглите?
Тъй като казиното отговаря бавно според вашите думи, предполагам, че все още не сте научили нищо ново. Мислите ли, че можете да ни актуализирате, ако нещо се промени? Мисля, че може да е полезно за играчите да видят как се развива вашата ситуация в това казино.
Освен ако нямаме нещо ново, просто ще трябва да изчакаме и да се надяваме, че ситуацията ще бъде разрешена за ваше удовлетворение. Желая ти здрави нерви.
Hi, I noticed that you have already managed to file a complaint about your situation. I'm sorry to hear about your negative casino experience.
However, I would like to ask if you played with bonus or real money ? Has your account been fully verified ? Did you deposit money using the same method you want to withdraw ?
Since the casino is slow to reply according to your words, I expect you haven't learned anything new yet. Do you think you could update us if something changes ? I think it might be useful for players to see how your situation is progressing in this casino.
Unless we have something new, we will just have to wait and hope that the situation will be resolved to your satisfaction. I wish you good nerves.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.