ФорумКазинаPuzzle Casino - обща дискусия

Puzzle Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от ulaspars
|
1967 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Puzzle Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Скапано казино. Спечелих 1000 € и те не ме удостовериха, за да мога да тегля. И изиграх всичките си пари заради тях..

Автоматичен превод:
Panagiotis2728
преди 10 месеца

Здравейте, много съжалявам да чуя за тази ситуация. Виждам, че не сте успели да верифицирате сметката си в казиното. Колко време отне? Какъв беше проблемът с документите?

Ако някога има подобна ситуация, можете да опитате да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем. Тъжно ми е да видя играч да губи парите си, защото това не трябваше да се случва. 🙁

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

В продължение на 2 дни ми казаха да чакам идентификация..Казах им да ме самоизключат..тъй като не можех да тегля и загубих всичките си пари.

Автоматичен превод:
Panagiotis2728
преди 10 месеца

Така че не е приятно, но бих казал, че два дни все още не са много за верификация на акаунт. Казината се грижат и това е важен процес, така че понякога може да отнеме дори повече време. Жалко, че загубихте парите си накрая, защото вярвам, че не трябваше да свърши по този начин. В много казина обаче процесът на проверка отнема повече време от времето, което споменахте, така че ако преминете през същата ситуация, вероятно ще трябва да внимавате, за да преминете успешно през нея и след това можете да изтеглите парите си.

Надявам се, че повече няма да изпадате в подобна ситуация и ще имате само по-добри преживявания.

Автоматичен превод:
Panagiotis2728
преди 10 месеца

Здравейте,

Извиняваме се за неудобството, което сте изпитали с нашето казино. Когато проверихме подробностите, вие качихте личната си карта на 24 декември в 23:00 UTC, което е събота и Бъдни вечер. Вашият документ беше обработен на 26 декември в 02:33 ч., ако смятате, че беше Коледа, обработихме документа ви много бързо. Но, за съжаление, тъй като сте качили само едната страна на вашия документ, той беше отхвърлен. Съжаляваме, че загубихте парите си, но времето за обработка на KYC от наша страна беше възможно най-бързо по време на празниците.

С Най-Добри Пожелания,

Пъзел Казино


Автоматичен превод:
Panagiotis2728
преди 10 месеца

Колко жалко, че спечелихте тази сума и не ви беше платено, казиното е ново, трябваше да изчакате още малко, новите казина отнемат известно време, за да проверят и платят, следващия път, ако ще играете там отново, проверете сметката първо, преди депозит, така че няма да имате извинения от Казиното.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казино, което изглежда като измама. Спечелих 400 USD и чаках тегленето повече от 15 дни. Никой не ми дава решение в чат поддръжката. Срамота за казино

Автоматичен превод:
pablofco1
преди 6 месеца

15 дни за получаване на теглене, добре, че изпращат промоции и аз не депозирам, какво ужасно казино.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казино, което изглежда като измама. Спечелих 400 USD и чаках тегленето повече от 15 дни. Никой не ми дава решение в чат поддръжката. Срамота за казино

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино, ако мога да попитам? Мислихте ли да подадете жалба? Нашият екип със сигурност ще разгледа вашия случай. Моля, уведомете ни, когато решите да изпратите такъв.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

да Моят акаунт е напълно потвърден. Къде мога да кача жалба?

Автоматичен превод:
pablofco1
преди 6 месеца

Хей, виждам, че сте изпратили успешно жалбата , радвам се за вас. Нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да разреши този проблем.

Значи това е първото ви теглене, нали? Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще успее да се свърже с казиното, за да могат да разберат какво всъщност може да причини това забавяне на вашето плащане. Моля, уведомете ни и ни информирайте за всички промени, свързани с вашето теглене.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
pablofco1
преди 6 месеца

За съжаление никой няма да ви отговори. Не мога да обясня какво се случва в това казино в момента.

Играх в Qassino и все още имам €2900 в сметката си. Това не е изплащано от 5 седмици.

До 15 март 2024 г. поддръжката беше супер полезна и нямаше проблеми. След това радиомълчание. Освен това всички жалби винаги са били обработвани преди, но сега никой не отговаря.

Трябва да има нещо сериозно нередно с Casino Group в момента.

Надявам се да овладеят проблемите и най-накрая всички да получим парите си. Мога да си представя, че в момента абсолютно никой не получава изплащане от тази група казино

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не трябва ли регулаторът да се намеси в тези случаи?

Автоматичен превод:
pablofco1
преди 6 месеца

Вече пуснах жалба там. Но досега нищо не се е случило.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини