преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Puzzle Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Скапано казино. Спечелих 1000 € и те не ме удостовериха, за да мога да тегля. И изиграх всичките си пари заради тях..
A crappy casino.I won 1000€ and they didn't authenticate me so I could withdraw.and I played all my money because of them..
Ένα άθλιο καζίνο.κερδισα 1000€ και δεν μου έκαναν ταυτοποίηση ώστε να μπορώ να κάνω ανάληψη.και έπαιξα όλα τα χρήματα μου εξαιτία τους..
Здравейте, много съжалявам да чуя за тази ситуация. Виждам, че не сте успели да верифицирате сметката си в казиното. Колко време отне? Какъв беше проблемът с документите?
Ако някога има подобна ситуация, можете да опитате да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем. Тъжно ми е да видя играч да губи парите си, защото това не трябваше да се случва. 🙁
Hi, I'm so sorry to hear about this situation. I see you were unable to verify your casino account. How long did it take? What was the problem with the documents?
If there is ever a similar situation, you can try to contact us and we will try to help you. I'm sad to see a player end up losing his money because it shouldn't have happened. 🙁
В продължение на 2 дни ми казаха да чакам идентификация..Казах им да ме самоизключат..тъй като не можех да тегля и загубих всичките си пари.
For 2 days they told me to wait for identification..I told them to self-exclude me..since I couldn't withdraw and I lost all my money.
2 μέρες μου λέγανε περιμένετε να γίνει ταυτοποίηση..τους είπα να με κάνουν αυτοαποκλεισμο..αφου δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη και έχασα όλα μου τα χρήματα.
Така че не е приятно, но бих казал, че два дни все още не са много за верификация на акаунт. Казината се грижат и това е важен процес, така че понякога може да отнеме дори повече време. Жалко, че загубихте парите си накрая, защото вярвам, че не трябваше да свърши по този начин. В много казина обаче процесът на проверка отнема повече време от времето, което споменахте, така че ако преминете през същата ситуация, вероятно ще трябва да внимавате, за да преминете успешно през нея и след това можете да изтеглите парите си.
Надявам се, че повече няма да изпадате в подобна ситуация и ще имате само по-добри преживявания.
So it's not pleasant, but I would say that two days is still not so much for account verification. Casinos take care and it's an important process so sometimes it can take even longer. It's a shame you lost your money in the end, because I believe it didn't have to end this way. However, in many casinos the verification process takes longer than the time you mentioned, so if you go through the same situation, you will probably have to be careful to go through it successfully and then you can withdraw your money.
I hope you won't run into such a situation again and you will only have better experiences.
Здравейте,
Извиняваме се за неудобството, което сте изпитали с нашето казино. Когато проверихме подробностите, вие качихте личната си карта на 24 декември в 23:00 UTC, което е събота и Бъдни вечер. Вашият документ беше обработен на 26 декември в 02:33 ч., ако смятате, че беше Коледа, обработихме документа ви много бързо. Но, за съжаление, тъй като сте качили само едната страна на вашия документ, той беше отхвърлен. Съжаляваме, че загубихте парите си, но времето за обработка на KYC от наша страна беше възможно най-бързо по време на празниците.
С Най-Добри Пожелания,
Пъзел Казино
Hello,
Sorry for the inconvenience that you have faced with our casino. When we checked the details, you uploaded your ID card on 24 December at 11 pm UTC, which is Saturday and Christmas Eve. Your document was processed on 26 December at 02:33 AM, if you consider it was Christmas, we processed your document very quickly. But, unfortunately, since you uploaded only one side of your document, it was declined. We are sorry that you've lost your money, but KYC processing time on our end was as fast as possible during the holiday time.
Best regards,
PuzzleCasino
Колко жалко, че спечелихте тази сума и не ви беше платено, казиното е ново, трябваше да изчакате още малко, новите казина отнемат известно време, за да проверят и платят, следващия път, ако ще играете там отново, проверете сметката първо, преди депозит, така че няма да имате извинения от Казиното.
What a shame that you won this amount and were not paid, the casino is new, you should have waited a little longer, new casinos take a while to check and pay, next time if you are going to play there again, check the account first, before deposit, so you will have no excuses from the Casino.
Que pena que ganhou este valor e não foi Pago ,o cassino é novo era pra vc ter esperado um pouco mais, casinos novos demoram um pouco para verificar e pagar, na próxima se for jogar nele de novo ,verica a conta primeiro ,antes de depositar,.assim não terá desculpas da parte do Casino.
Казино, което изглежда като измама. Спечелих 400 USD и чаках тегленето повече от 15 дни. Никой не ми дава решение в чат поддръжката. Срамота за казино
A Casino that appears to be a scam. I won USD 400, and I have been waiting for the withdrawal for more than 15 days. Nobody gives me a solution in chat support. A shame of a casino
Un Casino que parece ser una estafa. Gane USD 400, y hace mas de 15 dias que espero el retiro. Nadie me da una solucion en el soporte por chat. Una verguenza de casino
15 дни за получаване на теглене, добре, че изпращат промоции и аз не депозирам, какво ужасно казино.
15 days to receive a withdrawal, good thing they send promotions and I don't deposit, what a terrible casino.
15 dias pra receber um saque,ainda bem que eles mandam promoções e não deposito,que péssimo Casino.
Казино, което изглежда като измама. Спечелих 400 USD и чаках тегленето повече от 15 дни. Никой не ми дава решение в чат поддръжката. Срамота за казино
A Casino that appears to be a scam. I won USD 400, and I have been waiting for the withdrawal for more than 15 days. Nobody gives me a solution in chat support. A shame of a casino
Un Casino que parece ser una estafa. Gane USD 400, y hace mas de 15 dias que espero el retiro. Nadie me da una solucion en el soporte por chat. Una verguenza de casino
Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино, ако мога да попитам? Мислихте ли да подадете жалба? Нашият екип със сигурност ще разгледа вашия случай. Моля, уведомете ни, когато решите да изпратите такъв.
Is your account fully verified at this casino, if I may ask? Did you consider to file a complaint? Our team will surely look into your case. Let us know, whenever you decide to submit one, please.
Хей, виждам, че сте изпратили успешно жалбата , радвам се за вас. Нашият екип със сигурност ще направи всичко възможно, за да разреши този проблем.
Значи това е първото ви теглене, нали? Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще успее да се свърже с казиното, за да могат да разберат какво всъщност може да причини това забавяне на вашето плащане. Моля, уведомете ни и ни информирайте за всички промени, свързани с вашето теглене.
Hey, I can see you have successfully submitted the complaint, I am glad for you. Our team will surely do their best to solve this issue.
So it is your first withdrawal, right? Hopefully our complaint team will be able to get in touch with the casino, so they can find out what could cause this delay of your payment, actually. Please let us know, and keep us updated about any changes regarding your withdrawal.
За съжаление никой няма да ви отговори. Не мога да обясня какво се случва в това казино в момента.
Играх в Qassino и все още имам €2900 в сметката си. Това не е изплащано от 5 седмици.
До 15 март 2024 г. поддръжката беше супер полезна и нямаше проблеми. След това радиомълчание. Освен това всички жалби винаги са били обработвани преди, но сега никой не отговаря.
Трябва да има нещо сериозно нередно с Casino Group в момента.
Надявам се да овладеят проблемите и най-накрая всички да получим парите си. Мога да си представя, че в момента абсолютно никой не получава изплащане от тази група казино
Unfortunately, no one will answer you. I can't explain what's going on in this casino right now.
I played at Qassino and still have €2900 in my account. This hasn't been paid out for 5 weeks.
Until March 15, 2024, the support was super helpful and there were no problems. After that, radio silence. Also, all complaints were always processed before, but now no one is responding.
There must be something seriously wrong with the Casino Group at the moment.
I hope that they get the problems under control and that we all finally get our money. I can well imagine that currently absolutely no one is receiving a payout from this casino group
Dir wird leider keiner antworten. Ich kann mir nicht erklären, was in diesem casino aktuell los ist.
Ich habe bei Qassino gespielt und noch 2900€ auf meinem Account. Diese werden seit 5 Wochen nicht ausgezahlt.
Bis auf um 15.03.2024 war der Support super hilfsbereit und es gab keine Probleme. Danach Funkstille. Auch wurden vorher immer alle Beschwerden bearbeitet, jetzt reagiert keiner mehr.
Da muss bei der Casino Gruppe ordentlich was falsch laufen aktuell.
ich hoffe, dass sie die Probleme in den Griff bekommen und wir alle endlich unser Geld erhalten. Ich kann mir gut vorstellen, dass aktuell absolut niemand eine Auszahlung von dieser Casino Gruppe erhält
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.