преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PureBets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
някой имал ли е успешно теглене от това място? Сега чакам 4 дни със същия скапан отговор от поддръжката, моля, имайте търпение, но няма движение. места като това наистина ме отблъскват от индустрията
has anyone had a succesful withdrawal from this place? im now waiting 4 days with the same crappy reply from support, please be patient, but no movement. places like this really turn me off the industry
Хм, от това, което видях, нямаме много информация от играчите за оттеглянето. Разгледах както оплакванията, така и потребителските отзиви, така че не намерих много уместни там.
Както и да е, няколко дни все още не би трябвало да са лоши, така че бих изчакал и ако продължава, можете да подадете жалба при нас.
Казиното поиска ли нещо от вас?
Hmm, from what I've seen, we don't have much information from the players about the withdrawal. I've looked at both the complaints and the user reviews so I haven't found much of relevance there.
Anyway, a few days shouldn't be too bad yet, so I'd wait and if it persists, you can file a complaint with us.
Did the casino request anything from you?
да, първо обичайното, паспорт, карта и адрес, след това те изчакаха 3 дни и казаха, че се нуждаят от селфи, след това нищо, те не отговарят на имейли и поддръжка, просто правят същото копиране и поставяне на отговорите. печеленето на нещо е полезно, когато трябва да търсите плащането си всеки ден
yes first the usual, passport, card and address, then they waited 3 days and said they need a selfie, then nothing, they dont answer emails and support just do the same copy and paste answers. it takes the good out of winning anything when u have to go looking for your payment every day
Ясно виждам, че проверката е в процес. Ще видим какво ще ти кажат и дали въобще ще кажат нещо. Обикновено трябва да е успешно, за да извадите парите. Нека изчакаме и да видим дали ще получим отговор за селфито и ако не, тогава ще потърся помощ от нашия екип.
Clearly I see that verification is in process. We'll see what they tell you and if anything at all. Usually it has to be successful in order to get the money out. Let's wait and see if we hear back about the selfie and if not, then I would seek help from our team.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.