ФорумКазинаPulsz: Те измама ли са?

Pulsz: Те измама ли са?

преди 2 години от Retardo67
|
4128 преглеждания 6 отговора |
|
преди 2 години

Така че минаха приблизително 2 седмици, откакто избрах да осребря SC (изчистване на чипове). Изпратих множество имейли, качвания на проверяеми документи и оплаквания, те по същество ме уволниха без възможността да събера печалбите си. Те изпратиха връзка за повторно изпращане на документи, което доведе до замразена страница за проверка на лицето, която няма да разпознае лицето ми, което прави невъзможно да ме потвърдят и да получат печалбите ми. Аз съм в пълна загуба. Какво да направя, за да събера задълженията им?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Retardo67
преди 2 години

Здравейте, много е жалко, че избрахте такова казино. Има много лоша репутация - моля, проверете сами. Това казино работи без лиценз, така че има малък шанс те да имат някаква положителна мотивация да се справят с вашата жалба.

Чувствайте се свободни да подадете жалба тук . Не сте сигурни, че казиното ще сътрудничи, в този случай се консултирайте с всеки адвокат с достатъчно опит в хазартния бизнес.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам проблеми с проверката с онлайн казиното Pulsz. Изпратих всички формуляри, поискани само за да получа отговор, като казвам, че имената не съвпадат, времето за документи е изтекло и т.н. Всички отговори, които получих обратно по отношение на моите документи, са неверни и наистина се разочаровам. Не знам дали е bc. Искам да осребря парите си и това се случва, за да ми попречи да ги получа или какво. Това е толкова разочароващо и ми се иска първо да бях прочел рецензиите, преди да получа пари, свързани с този сайт.

Автоматичен превод:
lisatkm
преди 2 години

Здравей lisatkm,

за съжаление в този случай е възможно казиното просто да се опитва да ви разстрои, като отхвърля вашите документи отново и отново, за да ви накара да се откажете. 🙁.

За съжаление няма лицензиращ орган, с който можете да се свържете и честно казано, не вярвам и ние да можем да помогнем. Справянето с такова зомби казино вероятно е просто загуба на време. Последните няколко оплаквания бяха игнорирани. Проверете сами:

https://casino.guru/complaints/unresolved

Автоматичен превод:
преди 1 година

Лошо място за съхранение на информацията за вашата банкова сметка. Това казино Pulsz взе пари от банковата ми сметка без мое разрешение. Не мога да ги получа по телефона Няма поддръжка за клиенти. Имейли Без отговор

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да те са!! Трябваше да затворя банковата си сметка. Внимание Не мога да повярвам, че е в Google play

Автоматичен превод:
преди 1 година

Лошо място за съхранение на информацията за вашата банкова сметка. Това казино Pulsz взе пари от банковата ми сметка без мое разрешение. Не мога да ги получа по телефона Няма поддръжка за клиенти. Имейли Без отговор

Автоматичен превод:
преди 1 година

Свързахте ли се с вашата банка? Имах същия проблем, но не казиното взе парите, казиното беше просто получател.

Транзакцията беше хакната и нямаше нищо общо с казиното - в моя случай.

Съветвам ви да се свържете с вашата банка и да докладвате транзакцията за проверка за сигурност.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини