Здравейте, дори една седмица е доста нормално за първата проверка в казиното.
Страхувам се, че няма конкретен отговор.
Само си представете, че сега те трябва да направят проверка и за други играчи по същото време + да проверят методите за плащане/теглене, за да продължат с плащанията - което се прави от различен отдел. Това е доста "бюрокрация".
Ако закрият акаунта ви, моля, не се страхувайте - това също е доста често.
В момента има само една открита жалба (общо) срещу това казино. Вижте сами тук .
Имайте предвид, че в случая на този играч казиното заяви, че той е регистрирал множество акаунти, въпреки че първоначалният проблем е бил дефиниран като „Проверката на играча е блокирана", така че сега не е свързан със самия KYC.
Hello, even a week is pretty normal for the first verification in the casino.
There is no concrete answer, I'm afraid.
Just imagine that now they have to do verification for other players at the same time as well + check payment/withdrawal methods in order to proceed with payments - which is done by a different department. It's quite a "bureaucracy".
If they close your account, please do not be afraid - it's pretty common as well.
At the moment, there is just one open complaint (in total) against this casino. See for yourself here.
Keep in mind that in this player's case, the casino stated he registered multiple accounts, even though the initial problem had been defined as "The player's verification is stuck" So it's not related to the KYC itself now.
Автоматичен превод: