ФорумКазинаПроверка/изплащане на казино Slotman

Проверка/изплащане на казино Slotman

преди 2 години от Ismeta
|
2621 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте

Мисля, че имам нужда от вашата помощ. Спечелих сума в Slotman и от събота играят тъпо, като проверяват документите. Имате ли някакви предложения?

Автоматичен превод:
Ismeta
преди 2 години

Здравейте,

избрахте казиното с много добра репутация, това е добро начало.

Имайте предвид, че първият процес на проверка може да отнеме време, поради много неща, които казината трябва да проверят, за да изпълнят всички законови изисквания.

Ще ви помоля любезно да им предоставите всичко, за което ви поискат дори няколко пъти и да обърнете внимание на всеки детайл, като например: какъв тип файл трябва да бъде документът, какво трябва да се вижда ясно и т.н. Просто му дайте малко време - без проверка не идва плащане.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка


Вече го направих и форматът наистина е правилен. Можете ли да ми кажете от опит колко време отнема проверката? Чаках от събота и наистина подадох всичко, което искаха няколко пъти. Изглежда, че търсят причина. Коригираха и адреса ми вчера, но не провериха документите? Това ми се струва странно.

Автоматичен превод:
Ismeta
преди 2 години

Здравейте, дори една седмица е доста нормално за първата проверка в казиното.

Страхувам се, че няма конкретен отговор.

Само си представете, че сега те трябва да направят проверка и за други играчи по същото време + да проверят методите за плащане/теглене, за да продължат с плащанията - което се прави от различен отдел. Това е доста "бюрокрация".

Ако закрият акаунта ви, моля, не се страхувайте - това също е доста често.

В момента има само една открита жалба (общо) срещу това казино. Вижте сами тук .

Имайте предвид, че в случая на този играч казиното заяви, че той е регистрирал множество акаунти, въпреки че първоначалният проблем е бил дефиниран като „Проверката на играча е блокирана", така че сега не е свързан със самия KYC.




Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега обаче искат да ви изпратя снимка на моя акаунт в Skrill, който нямам и не искам да инсталирам. Какво ми предлагате за това? Какво трябва да отговоря? Искам нормален банков превод и тази възможност също е опция за тях

Автоматичен превод:
Ismeta
преди 2 години

Е, зависи от вас. Те трябва да предложат някои опции и ако сте съгласни, тогава всичко е наред, бих казал. Просто ги попитайте за банковия превод.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини