ФорумКазинаПроверка Брус Залог

Проверка Брус Залог

преди 1 седмица от lianekeppler
|
228 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 седмица

Здравейте 🙂


Опитвам се да получа изплащането си от Bruce Bet чрез Pinka Casino вече 3 седмици и всеки път трябва да качвам нови документи. Ставам нетърпелив, защото това е печалба от над 1500,00 EUR. Продължават да намират нови причини да го забавят.


Благодаря Ви предварително

LG Лиан Кеплер

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Какво можете да направите, ако изплащането постоянно се отхвърля и операторите смятат, че са ви изпратили имейл, който никога не е пристигнал

чаках напредък от 2 седмици

в чата само те отблъскват

Имейлът е около 8% такса! Благодаря предварително

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте 🙂


Опитвам се да получа изплащането си от Bruce Bet чрез Pinka Casino вече 3 седмици и всеки път трябва да качвам нови документи. Ставам нетърпелив, защото това е печалба от над 1500,00 EUR. Продължават да намират нови причини да го забавят.


Благодаря Ви предварително

LG Лиан Кеплер

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей Лиан,

Първо, може да помислите добре, преди да разкриете цялото си име публично. Може да е достатъчно за успешен опит за фишинг. Редактирането на публикацията е добре дошло.

Все пак ще съм благодарен за помощта ви да разбера как това "Pinka Casino" е свързано с проблема с Bruce Bet Casino. Струва ми се, че се опитвате да теглите средства от казино "А" чрез казино "Б", което е много необичайно и предполагам, че не съм ви разбрал правилно.

За да можем да измислим нещо, любезно ми помогнете с това.

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Какво можете да направите, ако изплащането постоянно се отхвърля и операторите смятат, че са ви изпратили имейл, който никога не е пристигнал

чаках напредък от 2 седмици

в чата само те отблъскват

Имейлът е около 8% такса! Благодаря предварително

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, правилно ли приемам, че този имейл служи като вид разрешение за свързаното теглене? Сигурно е болезнено!

Както и да е, определено бих уведомил казиното и бих хвърлил още един поглед на промоциите, спама и биффолдерите за имейли. Само за да разбера най-често срещания проблем.

Какво трябва да направите, ако казиното изобщо не предлага решение? Искрено се надявам да не е толкова далеч, но ще чакам отговора ви. И така, някой от Bruce Bet Casino предложи ли ви работещо решение?

Уведомете ме, моля.



Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини