Здравей.
Какво се е случило? Имаш ли нужда от помощ?
Hello there.
What has happened? Do you need any help?
Добре, акаунтът ви беше ли напълно потвърден, моля?
Обикновено проверката идва на първо място и едва след като играчът отговаря на условията за теглене.
Някакви актуализации от казиното за изясняване на проблема?
Ok, has your account been fully verified, please?
Usually, the verification comes first and only after the player is eligible for the withdrawal.
Any updates from the casino to clarify the problem?
Правилно ли приемам, че току-що сте изпратили всички документи, но не сте получили потвърждение, че акаунтът е потвърден, моля?
Много е важно да сте сигурни, че вашият акаунт е потвърден сега.
Както и да е, трябва да подадете жалба , няма да навреди в момента.
Все пак, моля, уведомете ме за проверката.
Do I assume correctly that you have just submitted all documents but have not received a confirmation that the account has been verified, please?
It's very important to be sure that your account is verified now.
Anyway, you should submit a complaint, it would not hurt at the moment.
Kindly let me know about the verification, though.
относно проверката е така, не съм получил имейл, че акаунтът е потвърден.
about verification is like this, I haven't received an email stating that the account has been verified.
sobre a verificação está assim, não recebi um e-mail afirmando que a conta foi verificada.
Така че бих предположил, че тези документи все още не са проверени и вашият акаунт не е напълно потвърден в момента, следователно вашите тегления се отхвърлят отново и отново. 🙁
Добре, че подадохте жалбата , надявам се, че ще можем да помогнем.
Ако мога, бих предложил следващия път да играете в по-добро казино.
So I'd assume, that those documents have not been checked yet and your account is not fully verified at the moment, therefore your withdrawals get rejected over and over. 🙁
It's good that you submitted the complaint, I hope we will be able to help.
If I may I would suggest playing in a better casino next time.
Какво имаш предвид? Успяхте ли да изтеглите 5000 в споменатото казино?
What do you mean? Were you able to withdraw 5000 in the mentioned casino ?
Така че изглежда голяма печалба 🙂. Ако искате да споделите с нас и имате екранна снимка, не се колебайте да използвате бутона „добавяне на екранна снимка", за да покажете печалбата си на други играчи тук на тази връзка: https://casino.guru/forum/general-gambling- дискусия/екранни снимки-на-печалби--екранни снимки на победа
Успяхте ли да спечелите някъде другаде освен в това конкретно казино?
So it looks like a big win 🙂. If you would like to share with us and you have a screenshot, feel free to use the "add screenshot" button to show your win to other players here on this link: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/screenshots-of-winnings--victory-screenshots
Have you also managed to win somewhere else than in this particular casino ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.