Открих множество случаи, в които сметката на играча е била блокирана, но жалбата винаги е била решавана от казиното: https://casino.guru/pnxbet-casino-review#tab=js-tab-reputation
I found multiple cases where the player's account has been blocked, but the complaint has always been solved by the casino: https://casino.guru/pnxbet-casino-review#tab=js-tab-reputation
Аз съм един от тях. Сметката ми беше заключена, след като снощи поисках плащане. Това ме разочарова, тъй като депозирах голяма сума пари, след което внезапно заключиха сметката ми, след като поисках печалбата си. Най -странната част е, че трябва да изчакате 45 дни, преди да можете да възстановите акаунта си? Wtf!
Im one of them. My account was locked after i requested pay out last night. It frustrates me coz i deposited big amount of money then they suddenly locked my account after i requested my win. The wierdiest part is you have to wait for 45days before you can recover your account? Wtf!
Например, винаги разглеждам казино Гуру в секцията „Жалба", за да видя дали и кое казино често причинява проблеми или нещо друго и съответно избирам моето казино 🙂
Казината, които почти нямат или нямат оплаквания, са първият ми избор 🙂
Благодаря на кару гуру екип ❤✌🏻👳♂️
For example, I always look at Casino Guru in the 'Complaint' section to see if and which casino often causes problems or something else and choose my casino accordingly 🙂
The casinos that have almost no or no complaints are my first choice 🙂
Thank you casino guru team ❤✌🏻👳♂️
Ich schaue z.b immer bei casino Guru im Bereich 'Beschwerde' ob und welches casino oft Probleme macht oder sonstiges und suche mir dementsprechend mein casino aus 🙂
Die casinos die so gut wie garkeine oder keine Beschwerden haben sind meine erste Wahl 🙂
Danke casino Guru Team ❤✌🏻👳♂️
Това казино PNXbet е толкова несправедливо към клиентите си. За нас, ако загубим, това няма значение за нас, но ако спечелим там казино игри само за няколко минути, след това поискаха теглене, те ще подозират, че сте измама, защото печелите толкова лесно. Naaaahh! Те не искат да спечелите толкова бързо.
This PNXbet casino is so unfair to their customers. For us if we loss it doesnt matter to us but if we win to there casino games in just a couple of minutes then requested a withdrawal they will suspected you for being fraud because you win so easy. Naaaahh! They dont want you to win that fast.
Променихме дизайна преди няколко месеца по начин, по който можете да видите всички оплаквания, свързани с конкретното казино директно на страницата за преглед на казиното. Дори аз го използвам много често. Това е страхотно подобрение 🙂
We changed the design few months ago in a way that you can see all the complaints related to the specific casino directly on the casino's review page. Even I use it very often. It's a great improvement 🙂
Това нашето обсъждане ли може да бъде видяно от всички тук в сайта на casinu guro? Надявам се, че никой не може да играе повече в казино PNXbet. Не се препоръчва да играете! Пазете се от този казино сайт PNXbet.
Is this our discussion can be seen by everybody here in casinu guro's site? Hope it will so that no one can play anymore in PNXbet casino. Not recommended to play! Beware of this casino site PNXbet.
Разбира се, той е видим за всички, включително за нерегистрирани играчи.
Sure, it's visible to everyone including unregistered players.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.